MuscleMeat

Iemand verstand van Quickpar?

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
Mijn computer schakelt zichzelf uit tijdens het herstellen van .rar files. Tijdens het herstel, bij ongeveer 20%, valt hij gewoon uit.

Weet iemand hoe dit is op te lossen?

Ik gebruik quickpar 0.9.1

• Topic Starter Topic Starter
Probleem zelf al gevonden en opgelost: De CPU werd te heet (67 graden) en door een dikke ventilator op m'n laptop te richten heb ik alles kunnen herstellen.

ja komt vrij veel werk voor de pc bij kijken...is lache om dikke dvd te repareren...kan je paar uur wachte..

amd 2500...1024mb geheuge..duurt bijna bij iedereen zo lang van ongeveer gelijke systeemeisen..mis dan wel 1/4 deel van dvd als het zo lang duurt:)

klaas zei:
amd 2500...1024mb geheuge..duurt bijna bij iedereen zo lang van ongeveer gelijke systeemeisen..mis dan wel 1/4 deel van dvd als het zo lang duurt:)

uhhh.. gister een halve dvd naar de knoppen. Deze files waren binnen een paar minuten gerepared.

amd 3700, 512 intern ;)

TongPo zei:
Probleem zelf al gevonden en opgelost: De CPU werd te heet (67 graden) en door een dikke ventilator op m'n laptop te richten heb ik alles kunnen herstellen.

vind het trouwens wel ernstig slecht dat je flaptop zo heet word van de fabrikant..

KaLe zei:
vind het trouwens wel ernstig slecht dat je flaptop zo heet word van de fabrikant..

Tja een laptop is nou eenmaal een stuk kleiner dan een tower/desktop en wordt daardoor sneller warm. Daar komt bij dat er een celeron in zit (1.7 Ghz) die t.o.v. een mobile CPU relatief veel warmte produceert.

Dan nog is het niet normaal dat je in hartje winter zo'n hoge temperatuur behaald, dat je systeem onstabiel word. Ik zou em lekker uit mekaar halen en ff je koeling (+pasta) checken.

KaLe zei:
uhhh.. gister een halve dvd naar de knoppen. Deze files waren binnen een paar minuten gerepared.

amd 3700, 512 intern ;)

Verschilt bij mij van film tot film, soms repareert ie met 30mb/s , soms met 300mb/s . Heel raar ???

KaLe zei:

amd 3700, 512 intern ;)
hoe snel gaat uitpakken dan bij jou van een zeg 4gb film?...bij mij duurt dit ongeveer 5minute...weenie of dit bij iedereen zo is anders is mijn hd ****ed up

KaLe zei:
Dan nog is het niet normaal dat je in hartje winter zo'n hoge temperatuur behaald, dat je systeem onstabiel word. Ik zou em lekker uit mekaar halen en ff je koeling (+pasta) checken.

Normaalgesproken blijft ie netjes rond de 40 graden. Die heftige langdurige herstelbewerkingen vergen aardig wat rekenkracht en mijn zwakke celeron trekt dat gewoon niet.

Gelukkig heb ik hier ook nog een dikke pc staan die er wel goed mee overweg kan.

klaas zei:
hoe snel gaat uitpakken dan bij jou van een zeg 4gb film?...bij mij duurt dit ongeveer 5minute...weenie of dit bij iedereen zo is anders is mijn hd ****ed up

mwah 5 minuten ook wel ongeveer..

Terug
Naar boven