MuscleMeat

Iemand "volgen" op DBB

Bezoekers in dit topic

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
9.878
Waardering
2.107
We hebben op DBB verschillende leden (zonder namen te noemen) die vaak heel interessante topics of posts maken. Het lijkt mij een mooie aanvulling om deze leden te kunnen "volgen". Door bijvoorbeeld een privébericht te krijgen als de "gevolgde" een nieuw bericht plaatst of topic aanmaakt. Een apart tabblad zou ook een mogelijke optie kunnen zijn.

Dit zou men eventueel kunnen koppelen aan een elite-abonnement.
 
Grote voorstander van!
 
Ik abonneer me op Hell

53 PM's van nieuwe posts op een dag.
 
Tatt, is dit stille hint dat je abbo op mij wil :$
 
Beetje zoals op Facebook de favorieten functie? (Close Friend Activity)
 
Wie zou je willen volgen dan?
 
We hebben op DBB verschillende leden (zonder namen te noemen) die vaak heel interessante topics of posts maken. Het lijkt mij een mooie aanvulling om deze leden te kunnen "volgen". Door bijvoorbeeld een privébericht te krijgen als de "gevolgde" een nieuw bericht plaatst of topic aanmaakt. Een apart tabblad zou ook een mogelijke optie kunnen zijn.

Dit zou men eventueel kunnen koppelen aan een elite-abonnement.

bedankt vriend
 
Ik wist niet dat jij de DBB facebook runde... dacht ergens te hebben gelezen dat Peanuthead het was. Maar dat is ook niet logisch achteraf gezien, anders zat het er vol van vieze teksten en plaatjes. :D
 
Ik wist niet dat jij de DBB facebook runde... dacht ergens te hebben gelezen dat Peanuthead het was. Maar dat is ook niet logisch achteraf gezien, anders zat het er vol van vieze teksten en plaatjes. :D
Peanut zit er ook op als beheerder hoor, maar ben sinds een paar maanden er actief mee bezig :D
 
Kan interessant zijn, doch alleen als je volgers ook kan blokkeren, want er zijn nu al stalkers actief op het forum.
 
Kan interessant zijn, maar alleen als je volgers ook kan blokkeren, want er zijn nu al stalkers actief op het forum.
Bij dergelijke problemen kan je altijd de persoon in kwestie rapporteren. De moderators zullen dan het nodige doen. Je kan ook mensen op de negeerlijst zetten. Zo heb je er ook geen last van.
 
Bij dergelijke problemen kan je altijd de persoon in kwestie rapporteren. De moderators zullen dan het nodige doen. Je kan ook mensen op de negeerlijst zetten. Zo heb je er ook geen last van.

Als ik het principe van de negeerlijst goed begrijp dan zorgt dit ervoor dat je de post van de personen die je negeert niet kan zien. Maar dat neemt niet weg dat zij nog steeds jou post kunnen lezen en daar onnozele reacties op geven. Dus je topics/post kunnen nog steeds vervuild worden, alleen weet je het zelf niet. Is dus ook geen ideale oplossing.
 
Als ik het principe van de negeerlijst goed begrijp dan zorgt dit ervoor dat je de post van de personen die je negeert niet kan zien. Maar dat neemt niet weg dat zij nog steeds jou post kunnen lezen en daar onnozele reacties op geven. Dus je topics/post kunnen nog steeds vervuild worden, alleen weet je het zelf niet. Is dus ook geen ideale oplossing.

Maak je niet druk, niemand zal jou om positieve redenen volgen.
 
Je kan gewoon dagelijks naar iemand's pagina gaan en bekijken wat voor post hij/zij heeft gemaakt?
Tenzij het hell is, dan krijg je last van je vinger door het scrollen :roflol:
 
Als ik het principe van de negeerlijst goed begrijp dan zorgt dit ervoor dat je de post van de personen die je negeert niet kan zien. Maar dat neemt niet weg dat zij nog steeds jou post kunnen lezen en daar onnozele reacties op geven. Dus je topics/post kunnen nog steeds vervuild worden, alleen weet je het zelf niet. Is dus ook geen ideale oplossing.
Hier is de rapporteer knop nog altijd voor!
 
Back
Naar boven