AndroidHealthClinic

Iemand "volgen" op DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
9.878
Waardering
2.107
We hebben op DBB verschillende leden (zonder namen te noemen) die vaak heel interessante topics of posts maken. Het lijkt mij een mooie aanvulling om deze leden te kunnen "volgen". Door bijvoorbeeld een privébericht te krijgen als de "gevolgde" een nieuw bericht plaatst of topic aanmaakt. Een apart tabblad zou ook een mogelijke optie kunnen zijn.

Dit zou men eventueel kunnen koppelen aan een elite-abonnement.
 
Hier is de rapporteer knop nog altijd voor!
Omdat personen die je negeert op je reageren of in je log posten? Lijkt me niet...
Bovendien kan je een post die je negeert, ook niet rapporteren he ;)
 
Dit zijn functies die we in DBB "2.0" zeker willen toevoegen.
 
Dit zijn functies die we in DBB "2.0" zeker willen toevoegen.

Wanneer (ongeveer) als ik vragen mag?

En graag ook meenemen: het versnellen van de zoekopdrachten voor de Elite members.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch al op de 'interessante' personen klikken en dan topics en berichten afspeuren ?
 
Dit zijn functies die we in DBB "2.0" zeker willen toevoegen.
Bedankt voor de feedback! Kan je ons wat meer info over "DBB 2.0" geven? Ik denk niet dat ik het al eerder heb gehoord...
 
Ik heb vannacht gedroomd over DBB 2.0, het zag er allemaal heel vernieuwend uit
 
Dit lijkt me vooral handig als je de adresgegevens krijgt van diegene want dan kan het stalken pas echt beginnen. Nu kun je op iemand zijn naam klikken en zie je ook wel wat ie uitspookt op dbb.
 
Als ik het principe van de negeerlijst goed begrijp dan zorgt dit ervoor dat je de post van de personen die je negeert niet kan zien. Maar dat neemt niet weg dat zij nog steeds jou post kunnen lezen en daar onnozele reacties op geven. Dus je topics/post kunnen nog steeds vervuild worden, alleen weet je het zelf niet. Is dus ook geen ideale oplossing.

Volgens mij neem je de onzin die je uitkraamt ietsjes te serieus (ik weet het bijna wel zeker).
 
Wanneer (ongeveer) als ik vragen mag?

En graag ook meenemen: het versnellen van de zoekopdrachten voor de Elite members.
Als de omstandigheden het toelaten, eerste helft 2014 hoop ik.

Bedankt voor de feedback! Kan je ons wat meer info over "DBB 2.0" geven? Ik denk niet dat ik het al eerder heb gehoord...
Ik heb er volgens mij nog niet veel over gezegd ook. Later zal meer info volgen, maar het zal in de eerste plaats betekenen dat de hele code vervangen wordt door nieuwe, uiteraard met behoud van zoveel mogelijk van de data. Daarbij hoort ook de introductie van veel nieuwe functies.

Wat het zoveel werk maakt is dat er natuurlijk veel oude functies zijn die niet zomaar kunnen verdwijnen en dus herschreven moeten worden. Denk maar aan karma, wat we toch liever willen houden gezien de populariteit bij veel leden.


Duurt lang, T.

DUURT LANG

Hoezo zit je hier op te wachten, er was nog geen officiële aankondiging ??? Edit: ah via pm.
 
Als de omstandigheden het toelaten, eerste helft 2014 hoop ik.


Ik heb er volgens mij nog niet veel over gezegd ook. Later zal meer info volgen, maar het zal in de eerste plaats betekenen dat de hele code vervangen wordt door nieuwe, uiteraard met behoud van zoveel mogelijk van de data. Daarbij hoort ook de introductie van veel nieuwe functies.

Wat het zoveel werk maakt is dat er natuurlijk veel oude functies zijn die niet zomaar kunnen verdwijnen en dus herschreven moeten worden. Denk maar aan karma, wat we toch liever willen houden gezien de populariteit bij veel leden.
:roflol: Dat zou wat worden... Misschien (terug) negatieve karma invoeren.
 
Ik heb er volgens mij nog niet veel over gezegd ook. Later zal meer info volgen, maar het zal in de eerste plaats betekenen dat de hele code vervangen wordt door nieuwe, uiteraard met behoud van zoveel mogelijk van de data. Daarbij hoort ook de introductie van veel nieuwe functies.

Wat het zoveel werk maakt is dat er natuurlijk veel oude functies zijn die niet zomaar kunnen verdwijnen en dus herschreven moeten worden. Denk maar aan karma, wat we toch liever willen houden gezien de populariteit bij veel leden.
Ik hoop niet dat je de karma ranking verdoet of verwijderd, ik sta na tig jaar eindelijk bijna eerste :roflol:
 
Hoe minder karma je hebt, des te meer 'waarde' je hebt toegevoegd aan dit forum... :p
Karma krijg je maar weinig door mensen te helpen...
 
Laatst bewerkt:
Hoe minder karma je hebt, des te meer 'waarde' je hebt toegevoegd op dit forum... :p
Karma krijg je maar weinig door mensen te helpen...
Dat zeg je omdat je zelf maar level 3 bent
 
Ik wil ook wel eens een Dbb'er vervolgen
 
pls reset karma :roflol:


694.png
 
Back
Naar boven