MuscleMeat

Iemand "volgen" op DBB

Bezoekers in dit topic

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
9.878
Waardering
2.107
We hebben op DBB verschillende leden (zonder namen te noemen) die vaak heel interessante topics of posts maken. Het lijkt mij een mooie aanvulling om deze leden te kunnen "volgen". Door bijvoorbeeld een privébericht te krijgen als de "gevolgde" een nieuw bericht plaatst of topic aanmaakt. Een apart tabblad zou ook een mogelijke optie kunnen zijn.

Dit zou men eventueel kunnen koppelen aan een elite-abonnement.
 
Als de omstandigheden het toelaten, eerste helft 2014 hoop ik.
Maar Big T, houd de kleuren AUB!!! hetzelfde!! Dit is gewoon veel fijner doet niet pijn aan de ogen. Bij Bodynet zijn al die kleuren naar de tyfus allemaal wit = niet fijn voor de ogen. Thanks!
 
Maar Big T, houd de kleuren AUB!!! hetzelfde!! Dit is gewoon veel fijner doet niet pijn aan de ogen. Bij Bodynet zijn al die kleuren naar de tyfus allemaal wit = niet fijn voor de ogen. Thanks!

In elk geval zal ik bij grote veranderingen aan de standaard skin, zoals andere kleuren of layout, altijd een tweede skin voorzien die de oude kleuren en layout kan terughalen voor wie het wil. Maar er is nog niets bepaald m.b.t. eventueel nieuwe kleuren e.d.
 
Is er al meer bekend over DBB 2.0 en de functie: iemand "volgen"?
 
Mijn excuses voor het bumpen an een 2 jaar oud topic, maar ik wist niet goed waar anders deze vraag te plaatsen.

Nu dat de optie om een lid te volgen bestaat, wat doet het eigenlijk? Bij mijn meldingen zie ik niets verschillend sinds ik een paar leden volg.
 
Mijn excuses voor het bumpen van een 2 jaar oud topic, maar ik wist niet goed waar anders deze vraag te plaatsen.

Nu dat de optie om een lid te volgen bestaat, wat doet het eigenlijk? Bij mijn meldingen zie ik niets verschillend sinds ik een paar leden volg.
Niemand? Sanca Saxon, Sayer?
 

Oeps, ik had de vraag ook gesteld op het moderator forum maar ik was het topic verder uit het oog verloren. Blijkbaar is volgen zowat hetzelfde als 'vrienden zijn' en kun je dan zien wie online is.
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Oeps, ik had de vraag ook gesteld op het moderator forum maar ik was het topic verder uit het oog verloren. Blijkbaar is volgen zowat hetzelfde als 'vrienden zijn' en kun je dan zien wie online is.
Oké, bedankt. Ik kan inderdaad snel de mensen zien online die ik volg.

Had eigenlijk gehoopt dat je een melding zou krijgen wanneer gevolgde personen een post plaatsen. Voor sommige leden, met een hoge 'interessante posts/totale posts' ratio zou dit wel leuk zijn.
 
Oké, bedankt. Ik kan inderdaad snel de mensen zien online die ik volg.

Had eigenlijk gehoopt dat je een melding zou krijgen wanneer gevolgde personen een post plaatsen. Voor sommige leden, met een hoge 'interessante posts/totale posts' ratio zou dit wel leuk zijn.

Dat zou inderdaad fijner zijn maar ik heb geen idee hoe dit technisch in zijn werk gaat.
 
Heb zelf ook enkele mensen die ik volg en die komen dan als online zichtbaar rechtsboven. Verder nooit melding van gehad als ze iets posten of een topic aanmaken (misschien maar goed ook :o ) Durf nu ook wel niet zeggen of dat dit de bedoeling is dat het enkel zichtbaarheid is. Mocht het eerder zoals follow bij Facebook zijn (aangezien liken hier ook kan) dan zou je inderdaad meldingen moeten zien van hun activiteit.. maar vermoed niet dat dat is wat Tijl er mee wou doen.
 

Bij profiel -> webfeed kan je alle posts van de mensen zien die je volgt.
301lt6x.png


Zelf kan je ook instellen wie je posts kan zien via een webfeed.
122p55k.png
 
Back
Naar boven