AndroidHealthClinic

Iemand vorig jaar bij de atlascup geweest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
957
Waardering
1.156
Ik moet een aantal dingen weten omdat ik over 2.5 week mee ga doen aan de atlascup.
Alleen als ik deze simpele vragen aan de "atlascup" stel dan zeggen ze me dat ik maar een coach moet nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] http://foto.atlascup.nl/?img=Atlascup 0888.jpg
tot welke klasse behoren de heren hierboven? Mens Athletic Physique of Mens Muscular Physique?

Zijn er quarter turns bij de map en mmp? of is het alleen front en back pose?(op de mens physique manier)
 
Je moet maar een coach nemen.
 
met alle respect maar als je deze dingen nog niet weer zou ik niet mee gaan doen. of neem inderdaad gewoon een coach.
Ik ben er ook met een atleet.
 
Jammer dat het zo moeilijk is om goed info te vinden he :(
 
met alle respect maar als je deze dingen nog niet weer zou ik niet mee gaan doen. of neem inderdaad gewoon een coach.
Ik ben er ook met een atleet.
Het is niet dat ik die dingen niet weet. Maar bij elke federatie is het anders. De ene federatie verwacht simpelweg alleen de front en back pose terwijl de andere alle quarter turns ook wil.
Ik bereid gewoon de quarter turns voor dan zullen we het vanzelf wel zien.
 
Het is niet dat ik die dingen niet weet. Maar bij elke federatie is het anders. De ene federatie verwacht simpelweg alleen de front en back pose terwijl de andere alle quarter turns ook wil.
Ik bereid gewoon de quarter turns voor dan zullen we het vanzelf wel zien.

Lijkt mij een puik plan. Ben je altijd voorbereid.

Ergens nog pics van je huidige shape? Ben benieuwd naar je results op de wedstrijd.

En Toch weer het trainen volledig opgepakt dus?
 
Lijkt mij een puik plan. Ben je altijd voorbereid.

Ergens nog pics van je huidige shape? Ben benieuwd naar je results op de wedstrijd.

En Toch weer het trainen volledig opgepakt dus?

Nog geen pics van me huidige shape. Maar ik ga het ook maar net redden dan voor 16 oktober.
Ik begon 3 weken terug met cutten op 13% en zit nu op 8-9%. Moet dus in 2 weken en 3 dagen tijd wel hopelijk naar 6% kunnen gaan.
Ik weeg nu 90kg. Heb inderdaad trainen weer vol op gepakt maar wat vooral verschil maakt is voeding ;)

Dit filmpje vond ik wel handig voor de poses:

Ik heb net een fb vriend van me gezegd dat ik mee deed(die map gewonnen heeft op de JB competitie) en hij verklaarde me voor gek. Hij was al maanden vantevoren begonnen met voorbereiden en hij zegt dat je niet ver komt zonder coach..
 
ik hoop dat je een grap maakt dat denk dat je in 3 weken tijd 4 % verliest en dat je nu nog wel ff meer vet kan verliezen in zelf 2 weken tijd. van 9 % na wedstrijd shape betekend dat je eigenlijk maar 1 week hebt laatste week is load week
 
Week of 16 prep is vrij standaard.
 
Ik zou beter niet de atlas doen, 2 weken zijn zo om. Neem een coach, deze gaat je ver helpen.
 
ik hoop dat je een grap maakt dat denk dat je in 3 weken tijd 4 % verliest en dat je nu nog wel ff meer vet kan verliezen in zelf 2 weken tijd. van 9 % na wedstrijd shape betekend dat je eigenlijk maar 1 week hebt laatste week is load week
20160402_000745_HDR.jpg
Bekijk media-item 8380 Bekijk media-item 8336Bekijk media-item 8251
Hier zit 4 weken tussen ;)

20160402_000749_HDR.jpg
 
ik hoop dat je een grap maakt dat denk dat je in 3 weken tijd 4 % verliest en dat je nu nog wel ff meer vet kan verliezen in zelf 2 weken tijd. van 9 % na wedstrijd shape betekend dat je eigenlijk maar 1 week hebt laatste week is load week
2 weken cutten. 3 dagen depletion en loaden. Ik heb me ingeschreven bij de ifbb en heb me deelnemersticket al. Geen weg terug ;)
 
2 weken cutten. 3 dagen depletion en loaden. Ik heb me ingeschreven bij de ifbb en heb me deelnemersticket al. Geen weg terug ;)


ben benieuwd de shape is pima trouwens.
zie je backstage mischien nog wel
 
Ik zou beter niet de atlas doen, 2 weken zijn zo om. Neem een coach, deze gaat je ver helpen.
ben benieuwd de shape is pima trouwens.
zie je backstage mischien nog wel
thanks maar dit is het doel voor over 2 weken dus..
Tot dan haha
Doe je trouwens Mens Athletic Physique of Muscular Mens Physique?
 
laat maar las het verkeerd. Je begeleid iemand zie ik
 
Nog geen pics van me huidige shape. Maar ik ga het ook maar net redden dan voor 16 oktober.
Ik begon 3 weken terug met cutten op 13% en zit nu op 8-9%. Moet dus in 2 weken en 3 dagen tijd wel hopelijk naar 6% kunnen gaan.
Ik weeg nu 90kg. Heb inderdaad trainen weer vol op gepakt maar wat vooral verschil maakt is voeding ;)

Dit filmpje vond ik wel handig voor de poses:

Ik heb net een fb vriend van me gezegd dat ik mee deed(die map gewonnen heeft op de JB competitie) en hij verklaarde me voor gek. Hij was al maanden vantevoren begonnen met voorbereiden en hij zegt dat je niet ver komt zonder coach..

Haha. Ja voeding is altijd de grote boosdoener of de gouden factor.
13% is wel krap, maar ik denk dat het op dit punt niet meer uitmaakt of je wel of geen coach neemt.
Omdat iedereen een coach neemt (betaald) betekent niet dat jij dat ook moet doen, vind ik.
Tuurlijk zal je de ervaring wel kunnen gebruiken. Maar denk dat je een hoop zal leren met deze ervaring en met het juiste netwerk zeker de juiste informatie kan behalen.

Ha! Misschien kan je hierna zelf coach worden ;)

Succes alvast! Met die genen van jou zal je vast een heel end komen!
 
Heb je altijd al een bewonderend fysiek vinden hebben, met of zonder aas-discussie hier buiten gelaten. Wens je veel succes en ben benieuwd naar de pics voor je op podium gaat
 
Ben je nog natty of wah?
 
Back
Naar boven