MuscleMeat

iets anders dan msn messenger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
ik vroeg me af, of er ook andere populaire msn programma's zijn zoals
msn messenger.
omdat ik zelf niet echt met msn messenger tevreden bent
en iets anders (als het bestaat teminste) wil proberen.

(ik bedoel dan niet die ouwe msn programma's
zoals windows messenger of e-buddy)
 
pidgin (fka 'Gaim')
amessenger

Maar ik ben gewoon weer terug bij 'windows messenger'. (gebruik het nauwelijks overigens, maar dat gold ook voor live messenger e.d.)
 
Trillian heb ik al eens gehad, buiten soms wat overdrachtsproblemen goeie MSN-vervanger vind ik ;)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bestaat ICQ nog eigenlijk? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik gebruik (portable) gaim. Niet zo snazzy, maar het werkt (en je kunt ook jabber, icq en nog een 6-tal andere protocollen kwijt in hetzelfde programma)
 
yahoo messenger

zelfde effect als msn, je kunt zelfs msn contacts invoegen en msnmessengers kunnen jou toevoegen.
Mijn vrouw gebruikt het op dr werk omdat ze op hun pc's alle msnmessengers geblocked hebben.maar van yahoo messenger hadden ze nog niet gehoord ;)
 
Je kan ook chatten via hyves.. maar of je daar nu zo blij mee moet zijn..
 
mIRC, Skype, Teamspeak, ...


hij vroeg msn programma's, een programma dat dus werkt via het msn netwerk. Al jou opties kunnen dit niet ;)
 
ICQ was inderdaad wel lache vroeger. In 1 van de laatste versies die ik gebruikte ervan had zelfs de functie om iemand "live" te zien typen.

Elke toetsaanslag kon je dus zien op je scherm, nog voordat hij/zij op enter drukte. Vond ik een geweldige functie :p Moeten ze ook in msn gaan zetten :D
 
Icq was echt de bom vroeger..


alle vervangers zijn al genoemd, gaim, trillian, etc.
 
AOL Instant Messenger (AIL).
 
cool
wist niet dat er zoveel waren :)
 
Back
Naar boven