XXL Nutrition

iets geknapt in me kop??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Artsen moet je butsen, zeker als ze je niet willen helpen, waar ze verplicht toe zijn...!
 
Originally posted by KaLe
het is eigenlijk een constante pijn. Ik kan wel gewoon trainen en dan word het niet veel heviger. Ik kan nog wel gewoon fucntioneren. Voelt meer als een stevige druk in mijn hoofd.


Das wel klote... En als je een blowtje rookt voel je het dan nog steeds?? (is geen grapje, het is er een goed medicijn voor, veel minder ongezond dan andere pijnstillers)
 
ik blow niet (meer)...
 
En hoe gaat het nu Kale?
 
nog steeds (lichte) hoofdpijn
 
Gewoon langs je arts gaan hoor, kan nooit kwaad!
 
Ik ben nou toch benieuwd hoe het is afgelopen.

Kom namelijk zelf net van de training en kreeg tijdens de training ook ineens knallende koppijn! ben meteen gestopt en toen ik ff ben gaan zitten werd het ook wel wat minder. Zit nu een uurtje thuis ofzo maar de lichtelijke hoofdpijn blijft aanhouden.. ook na het nemen van een asperientje.

Ik denk dat als het bij mij morgen niet over is ik ook maar even bij de dokter langsga :(
 
SanderR zei:
Ik ben nou toch benieuwd hoe het is afgelopen.

Kom namelijk zelf net van de training en kreeg tijdens de training ook ineens knallende koppijn! ben meteen gestopt en toen ik ff ben gaan zitten werd het ook wel wat minder. Zit nu een uurtje thuis ofzo maar de lichtelijke hoofdpijn blijft aanhouden.. ook na het nemen van een asperientje.

Ik denk dat als het bij mij morgen niet over is ik ook maar even bij de dokter langsga :(


Het eerste wat ik zou doen als ik jou was, is je ff voorstellen :D dan zal je zien dat die hoofdpijn al een stuk minder wordt mocht dit nou niet helpen ga dan inderdaad even langs de dokter want echt helemaal gezond kan het niet zijn.
 
ik kom natuurlijk een jaar achter maar kom, een vriend van mijn pa heeft ook eens een hele tijd zeer gehad in zijn hoofd en dat bleek een tumor te zijn,die hebben ze eruit gehaald met succes en als hij zwabbert met zijn hoofd hoor je zijn hersenen zwabberen ofzo lol :D, en dat zwart komen voor je ogen, wat is dat eigenlijk, ik heb dat ook regelmatig, als ik bv een hele tijd neergezeten heb en dan trug rechtsta, iets met je bloed ofzo of suikertekort ofzo hoorde ik maar???
 
En loop dus nu al 3 dagen met hoofdpijn :mad:

Alst nie over is na het weekend toch eens naar de dokter :(
 
waarschijnlijk dus hetzekfde gahd als ik
 
KaLe zei:
waarschijnlijk dus hetzekfde gahd als ik

Hoe is het nu precies met je afgelopen Kale?
 
gedurende lange tijd hoofdpijn, thats it. Nu geen last meer van.
 
wel vreemd dat t zomaar tijdens t trainen op komt zetten..bij bepaalde oefeningen?
ging je behoorlijk zwaar voor je doen?
genoeg gedronken over de gehele dag en tijdens trainen?


weet wel dat aanhoudende koppijn een teken KAN zijn van overtraining maar wel vreemd dat t ineens een knallende koppijn betreft
succes iig
 
Ik heb w/s wel een licht virusje te pakken want echt optimaal ben ik niet.. beetje verkouden etc maybe dat het daar mee te maken heeft.

ik heb nu zo de hele dag niet echt hoofdpijn maar ik voel wel iets in mijn hoofd. Zodra ik ook maar iets van gewichten pak komt die hoofdpijn weer direct opzetten. Er zit dus w/s niets anders op dan te wachten met weer te gaan trainen tot et over is :eek: :(
 
dandyman zei:
wel vreemd dat t zomaar tijdens t trainen op komt zetten..bij bepaalde oefeningen?
ging je behoorlijk zwaar voor je doen?
genoeg gedronken over de gehele dag en tijdens trainen?


weet wel dat aanhoudende koppijn een teken KAN zijn van overtraining maar wel vreemd dat t ineens een knallende koppijn betreft
succes iig

Nou ik was gewoon lekker bezig met de barbell . wel redelijk inspannend bezig en echt ineens.. plok.. steken enzo :eek: toen werd het wel minder na een minuutje alleen heb wel de hele dag die hoofpijn gehouden,
en zoals ik het hier boven beschrijf.. heb nu geen hoofdpijn maar wel als ik weer begin met gewichten :mad: en ik drink op een dag minstens 2 liter water en tijdens het trainen zeker ook wel een halve liter dus daar kan het niet echt aan liggen volgens mij

thanx :)
 
ja dit heb ik ook gehad, in 1 van de bladen werd het omschreven als cervicogene hoofdpijn.
ik ben er nu even weer vanaf maar het kan volgens mij zo weer terugkomen..heel frustrerend...
 
denk dat er een bloedvaatje geknapt is.. heb dit wel vaker, als je er pijn aan over houdt over vaak hebt, idd naar een dokter en niet weggaan tot je een doorverwijzing hebt.
 
Back
Naar boven