Fitness Seller

iets geknapt in me kop??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Gister met de barbellcurl bij de 2e set, leek het wel of er iets knapte in me kop. Ik zag in een keer zwart voor mijn ogen en een gigantische koppijn. leek ook net of mijn ogen eruit sprongen. WTF is dit??? Ik let altijd heel goed op mijn adem, dus een zuurstof tekort kan het naar mijn mening niet zijn. Ik schrok er wel aardig van en mijn hele training verdoet, vanwege de koppijn en duizelgheid. Nu, een dag verder, barst ik nog van de koppijn. De ergste pijn zit in mijn achterhoofd.
 
ONMIDDELLIJK naar de dokter!

Dit kan ernstig zijn...

Espi
 
Ga naar de dokter bro.
 
oei dat klinkt niet best. Een hersenbloeding zal het niet zijn, want dan zat ik dit bericht niet te typen. Ik heb ook de gehele dag gewerkt en ook wel goed gefunctioneerd, alleen veel koppijn. ff naar de dokter dan maar :(
 
Zo snel mogelijk ook, niet om je bang te maken maar dat klinkt niet goed. Heb zelf ook wel paar keer behoorlijke migraine-aanvallen door de druk die je opbouwt bij sporten maar de hoofdpijn is dan wel na een tijdje weg. Dus zo snel mogelijk je laten nakijken.
 
Euhm het visuele gebied van je hersenen ligt voornamelijk vanachter (occipitaal). Klinkt idd niet best. Laat je maar checken!
 
Naar de doc gaan lijkt me een heel goed idee... keep us posted.
 
Hoeft niet direct ernstig te zijn maar als de hoofpijn blijft duren zou ik zoiezo naar de dokter gaan voor diagnose.
 
Diverin ziet veel mensen die een tri-angiografie ondergaan.

Vaak zijn dat mensen die met heftige hoofdpijn binnen komen, en die blijken dan een aneurisma in het hoofd te hebben, dat dan gebloedt heeft.

Laten nakijken dus!
 
wat is aneurisma? heb op google gezocht, maar vond nix van wat het betekend.
 
ok ik doe toevallig een medische opleiding...
een aneurisma is een verbreding van en bloedvat is vaak ervelijk en kan op en geven moment knappen
dat je gewoon gefunktineerd hebt zegt niks het is bestb mogelijk dat je een kleine hersenbloeding hebt gehad!

mvg martijn
 
maar dan kan ik toch niet gek worden ofzo, hoop ik ?
 
Originally posted by KaLe
maar dan kan ik toch niet gek worden ofzo, hoop ik ?

Als je een hersenbloeding gehad, hoe klein die ook is... dan zou je het wel gemerkt hebben.

Er gebeuren soms rare dingen, maak je er niet te veel zorgen over.
Ik had een tijdje last van hartkloppingen en hartritmestoornissen.
Toen ging het opeens weer weg en is niet meer teruggekomen.

Als het verschijnsel zich blijft voordoen zou ik bij de dokter gaan.
Misschien ging je flauwvallen ofzo, is niet abnormaal als je stevig doortraint.
 
Originally posted by KaLe
maar dan kan ik toch niet gek worden ofzo, hoop ik ?

Nee, je kan immers maar 1X gek worden....
 
Originally posted by Geoffke



Als het verschijnsel zich blijft voordoen zou ik bij de dokter gaan.
Misschien ging je flauwvallen ofzo, is niet abnormaal als je stevig doortraint.

Flauwvallen was het zeer zeker niet. Ben wel eens bijna flauwgevallen en dat voelt toch heel anders. Dit was een flinke steek in me hoofd en heb nu nog steeds sinds vrijdag pijn in mijn hoofd. Als het morgen nog zo is ga ik wel naar de dokter.
 
Een goede vriend van me had laatst een hersenbloeding.
Wat hij merkte was dat hij trillende handen kreeg en een beverige knie. Daarna was de kracht in zijn handen een stuk minder. Ging naar de arts, maar omdat hij op zijn leeftijd (is 73) best nog wel sterk is, dacht die dat het niets ernstigs was. Zijn schoonzoon heeft 'm toen naar het ziekenhuis gestuurd en uit de foto bleek dat hij wel degelijk een hersenbloeding (noemen ze tegenwoordig TIA) had gehad.
Sindsdien slikt hij kinder-aspirientjes...

Dusse... het kan ongevaarlijk zijn, maar het kan ook ernstig zijn.

Espi
 
Tja, ik denk wel dat de symptomen kunnen verschillen. Het hangt af van de plaats waar je de bloeding krijgt. Krijg je er één op de plaats die verantwoordelijk is voor bijv. motoriek dan zal je bepaalde verandering of dysfuncties merken in je bewegingen enz. Ik zou het niet willen meemaken :eek:
 
Originally posted by Esperantisto
Een goede vriend van me had laatst een hersenbloeding.
Wat hij merkte was dat hij trillende handen kreeg en een beverige knie. Daarna was de kracht in zijn handen een stuk minder. Ging naar de arts, maar omdat hij op zijn leeftijd (is 73) best nog wel sterk is, dacht die dat het niets ernstigs was. Zijn schoonzoon heeft 'm toen naar het ziekenhuis gestuurd en uit de foto bleek dat hij wel degelijk een hersenbloeding (noemen ze tegenwoordig TIA) had gehad.
Sindsdien slikt hij kinder-aspirientjes...

Dusse... het kan ongevaarlijk zijn, maar het kan ook ernstig zijn.


Espi

Tia? CVA bedoel je?
 
Hersenbloeding kan idd wel ja, heft een collega van m ook gehad. Die had ook een paar tellen problemen met het gezichtsvermogen, daarna niets meer aan de hand. Tot ze in het ziekenhuis kwamen er dus gevonden hadden wat het was. Het hoeft verder niets ernstigs te zijn, maar laat het wel ff checken for sure bro... Succes :thumb:
 
Back
Naar boven