Fitness Seller

Iets helemaal anders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Is er eigenlijk een reëel risico als je volledige windowsXP updates download en installeert (alle servicepacks van windows en zo).
Het is een gecopieerde XP en er staan veel gecopieerde microsoftsoftware op zijn harde schijf (vb.net en zo)...
Het is voor een vriend van mij.
 
de service packs including Xp downloaden en installeren, dan heb je volgens mij geen problemen met incompabiliteiten met toestanden van het kopieren.
 
het zal geen problemen opleveren. Ikzelf draai eerlijk gezegd XP prof. zonder sp0 en windows update (allleen handmatig alle IE-updates en SP's geinstalleerd)
 
Ik bedoel dus voor de vele illegale software op zijn computer, of er een reële kans is dat je daar problemen mee krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Licht eraan, als ze via deze post je ip achterhalen en vervolgens je adres dan kun je wel problemen ermee krijgen. :D :D :D

Er word veel illegale software gebruikt, dus moeilijk om ze allemaal te pakken. Ik heb bij een automatiserings bedrijfje gewerkt en veel pc's worden zonder besturingssysteem verkocht en toch voorgeinstalleerd (zodoende ken ik voortaan de win98 code uit mijn hoofd :D ). Dus de kans dat ze je pakken zal klein zijn.
Verder zou ik wel uit voorzorg alle updates en dergelijke handmatig binnen halen en installeren.
 
Originally posted by avg
Licht eraan, als ze via deze post je ip achterhalen en vervolgens je adres dan kun je wel problemen ermee krijgen. :D :D :D

Er word veel illegale software gebruikt, dus moeilijk om ze allemaal te pakken. Ik heb bij een automatiserings bedrijfje gewerkt en veel pc's worden zonder besturingssysteem verkocht en toch voorgeinstalleerd (zodoende ken ik voortaan de win98 code uit mijn hoofd :D ). Dus de kans dat ze je pakken zal klein zijn.
Verder zou ik wel uit voorzorg alle updates en dergelijke handmatig binnen halen en installeren.

Hij zegt toch dat het voor een vriend van hem is :rolleyes:
 
Gewoon een spook cd maken en je hebt nergens meer last van ;)
 
Originally posted by Olimantado
Is er eigenlijk een reëel risico als je volledige windowsXP updates download en installeert (alle servicepacks van windows en zo).
Het is een gecopieerde XP en er staan veel gecopieerde microsoftsoftware op zijn harde schijf (vb.net en zo)...
Het is voor een vriend van mij.

Nee dat maakt geen zak uit, er ik heb het zelf ook vaak genoeg gedaan. Er wordt bij mijn weten geen gegevens over de productregistratie gestuurd ofzo. Gewoon SP 1 eerst installeren, en daarna even windows update draaien voor de rest van de updates.
 
Je internet provider mag nooit jouw naw gegevens prijs geven, wel kan mickey soft aangifte doen bij de politie, als of die niets beters te doen hebben dan alle pc's in nederland te controleren. Instanties als de Buisness Aliance for prevention ...... moet je lachend de deur in het gezicht smijten die hebben geen juridische macht. Blijft voor mickey soft nog 1 wapen over en dat gebruiken ze ook ! Veel updates weigeren te installeren op illegale versies van XP en in principe staat Mickey soft in zijn recht indien ze tijdens zo'n update de volledige illegale copie onbruikbaar maken. Ga er maar van uit dat ze dat in de toekomst zeker gaan proberen.
 
nee maakt niets uit. wat wel kan zijn is dat je niet het recht kan hebben om die SP 1 te downloaden vanwege je cdkey. maar dat zul je snel zien.

verder die updates halen wat bugs eruit en geven wat meer beveiliging... t enigste vervelende is dat na een bepaalde update je zon extra programmatje bijkrijgt die constant naar updates gaat zoeken en je gaat vragen om te updten.. das wel irritant.
 
Configuratie scherm -> systeembeheer -> services -> automatische updates permanent uit zetten et voila geen gezeik meer over updates
 
Originally posted by Olimantado

Het is voor een vriend van mij.

uhhhh, jah!

maarre nee, je zult heus niet gepakt worden ook al hebben ze je ip. Die grote bedrijven azen op illegale software in bedrijven en handelaren, niet op een particuliere piemol die thuis met winxp zit te spelen.
 
O ja voor ik het vergeet, als die maat van jou de beruchte FCKG.... key gebruikt dan kun je de SP niet installeren. Die serial is namelijk blacklisted. Mocht dit het geval zijn, dan moet je me even mailen ik weet wel een oplossing.
 
bandiet, die serial is inderdaad:
fckgw-rhqq2-...... :-(
 
Back
Naar boven