XXL Nutrition

Iets tegen spierpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat is het beste tegen spierpijn? Ik bedoel als je met iets bezig geweest bent dat je normaal niet doet en je wil 's anderendaags gaan trainen, maar je vreest dat het niet optimaal gaat lukken van de spierpijn...
Niet dat ik het ga nemen, maar ik vraag het me wel af!
 
Originally posted by Olimantado
Wat is het beste tegen spierpijn? Ik bedoel als je met iets bezig geweest bent dat je normaal niet doet en je wil 's anderendaags gaan trainen, maar je vreest dat het niet optimaal gaat lukken van de spierpijn...
Niet dat ik het ga nemen, maar ik vraag het me wel af!

2 dafalgans nemen.. dat werkt voor mij als ik kerf van de pijn.. Of en.. En natuurlijk, laten masseren met tijgerbalsem.. Daar gloei je helemaal van.. Mhhhh lekker gevoel..
 
Re: Re: Iets tegen spierpijn

Originally posted by Bracke


2 dafalgans nemen..

Yep, maar dat verdooft enkel, is er niks even effectief dat het probleem zelf aanpakt?
Maar is wel een goed idee! Neem je die met codeïne dan of enkel met paracetymol? Mijn dokter zegt dat je met die codeïne dafalgans moet oppassen omdat ze slecht voor je lever zouden zijn.... Ach jullie levers zijn waarschijnlijk al wat meer gewend! ;)
 
Re: Re: Re: Iets tegen spierpijn

Originally posted by Olimantado



werken!!!

Vuile maatschappij parasiet... :p ;)
 
Re: Re: Re: Re: Iets tegen spierpijn

Originally posted by Bracke


Vuile maatschappij parasiet... :p ;)


Ik dacht dat ik ergens in de regels gelezen had, dat het verboden is andere bodybuilders uit te schelden.... Nou neem ik je dat niet echt zooo kwalijk, maar je moet wel oppassen! Ik heb al voor minder een waarschuwing gekregen.... Een zekere Mr.X heeft zelfs al voor minder een ban gekregen!!!
 
Re: Re: Re: Re: Re: Iets tegen spierpijn

Originally posted by Olimantado



Ik dacht dat ik ergens in de regels gelezen had, dat het verboden is andere bodybuilders uit te schelden.... Nou neem ik je dat niet echt zooo kwalijk, maar je moet wel oppassen! Ik heb al voor minder een waarschuwing gekregen.... Een zekere Mr.X heeft zelfs al voor minder een ban gekregen!!!

Heb ergens gelezen dat het bij een zekere "oli" wel mocht.. :p

BTW vuil is geen vies woord, maatschappij ook niet en parasiet??
Schelden is volgens mij wat anders olleknol..
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: Iets tegen spierpijn

Originally posted by Bracke


2 dafalgans nemen.. dat werkt voor mij als ik kerf van de pijn.. Of en.. En natuurlijk, laten masseren met tijgerbalsem.. Daar gloei je helemaal van.. Mhhhh lekker gevoel..


Ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden (uitgetest en al).
Voltare is hier heel effectief voor!! Niks last meer en hard getraind!
 
mietje.. hoe meer spierpijn hoe lekkerder :D

je kunt je spierpijn minder laten voelen door die spiergroep waar je die spierpijn hebt op te pompen met licht gewicht en veel herhalingen.
 
Back
Naar boven