Ik liet mijn vriendin vele foto's in tijdschriften en reclame's zien en vroeg "vind je dat mooi??" Ja zei ze. ik zeg mooi, ik ook, en zo word je alleen door te gebruiken. Toen heb ik het volgende gezegd: Hoeveel doden vallen er jaarlijks door roken?? Hoeveel doden vallen er door AS gebruik? Hoeveel vrouwen gebruiken hormonen (de pil)?? Hoor je over al die dingen mensen klagen?? Roken, veel alcohol en ongezond eten wordt getolereerd, maar verantwoord steroiden gebruik ow ow ow, dat is zo slecht.. Zoals ik meen BC al eens zei "de grootste bijwerking is de gebruiker" en ik sluit me hierbij aan. Zolang je verantwoord ermee bezig ben zijn de risico's zeer zeker in te perken. Tuurlijk het blijven hormonen met serieuze bijwerkingen, maar dingen als kaal worden, meer haar, mannelijke kaak, enz. zijn geen bijwerkingen waar je dood aangaat. Impotent ?? Ga je niet dood aan, de daadwerkelijke levensbedreigende bijwerkingen daar gaat het om.. Het is maatschappelijk geaccepteerd dat je kanker in een staafje inhaleert, maar iemand die 4x per week sport, gezond leeft en voor zijn ideale lichaam exogeen hormonen toedient, nou nou nou, die is de boosdoener..