AndroidHealthClinic

Iets uit te leggen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

guido_

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
Na de carnaval (wegens het alcohol misbruik) wil ik graag beginnen met kuren maar ik heb het mijn vriendin nog niet echt kunnen vertellen maar ze praat er altijd negatief over (iets met weten waar de grenzen liggen of zo!??). Wie heeft een soort gelijke ervaring en wat is een subtiele manier om het te zeggen? En is iemand hierdoor gedumpt.
 
Originally posted by guido_
Na de carnaval (wegens het alcohol misbruik) wil ik graag beginnen met kuren maar ik heb het mijn vriendin nog niet echt kunnen vertellen maar ze praat er altijd negatief over (iets met weten waar de grenzen liggen of zo!??). Wie heeft een soort gelijke ervaring en wat is een subtiele manier om het te zeggen? En is iemand hierdoor gedumpt.

Niet vertellen...
 
Re: Re: iets uit te leggen

Originally posted by Geoffke


Niet vertellen...
Helaas, tenzij je vriendin heel dom is zal ze het echt wel merken (hoe verberg je 20kg?) en komt er nog meer ruzie.
Probeer haar eerder uit te leggen dat gecontroleerd gebruik + nakuren niet zoveel kwaad kan, en laat haar desnoods het board meelezen en samen met jou de voorbereidingen enzo treffen zodat ze begrijpt wat het is.
 
Ik heb er gedurende een aantal maanden telkens even over gehad, dingen uitleggen, enz. en nu gewoon een duidelijk afspraak gemaakt dat wanneer zij echt vindt dat ik erdoor verander, agressief, of weet ik wat, dan is het meteen over en uit ermee. Je moet je vriendin gewoon meenemen en dingen uitleggen enz..het beeld dat men schetst is vaak fout, opgefokte agressieve kerels die kaal zijn..
 
het stomste wat je ooit kunt doen is liegen !!!

wat als er iets gebeurt ?
 
Bovendien zal ze met bv. test toch merken, je bent alleen al de hele dag geil, en plots erna niet meer, nog afgezien van evt. bijwerkingen als acne, meer lichaamsbeharing, enz.. stel dat je een bult krijgt op de plek van injecteren, hoe was je van plan dat te verklaren?? nee, liegen schiet niet op, neem de tijd je vriendin rustig te vertellen van het hoe en wat..
 
Met heel lichte kuurtjes en een naïeve vriendin zou je er eventueel nog kunnen afkomen met liegen.
Maar als ik jou was zou ik zoiezo niet licht kuren en zoiezo alles uitleggen op een verstaanbare en correcter manier, eventueel afspraken maken zoals soulreaver zegt.
 
Met 30 mg winstrol ED kan ik al merken dat ik geiler ben, mischien komt het omdat ik gewoon een geil ventje ben, maar me vriendin was het ook al opgevallen, verberg dat maaris voor je vriendin :D
 
ik heb mijn vrouw nooit wat verteld en ben toch wel van 93kg naar de 105kg gegroeit met daarbij ook nog een lager bf dit in een tijdsbestek van 2 jaar en als je dan je wederzijd vertelt over eiwitjes creatine en al dat soort supl.
die ik in mijn kast had staan en je laat haar artikelen lezen dat bb/fitnes goed voor je coïtus leven is kom je ook daarmee wel weg,ik heb me afentoe wel in moeten houden hoor maar goed dan maar een paar rukken er aan.
 
ik zou zeker niet gaan liegen daar krijg je spijt van. Je moet haar duidelijk vertellen wat het in houd en wat de consequenties zijn. Vertel eerst natuurlijk de positieve dingen en probeer de negatieve aspecten zoveel mogelijk te camoufleren. Wat ik bedoel is maak ze niet erger dan ze zijn en laat dingen als ....als je veel gebruikt kun je impotent worden zeker weg! Ik zou het zo brengen dat jou kuur maar heel licht is vergeleken met dat was 'echte' bodybuilders gebruiken zo koinkt het wat minder agressief. Als ze je hiervboor zou dumpen is de relatie niet sterk genoeg en is het beter als je ermee kapt. Je moet geven en nemen in ee relatie en je moet je eigen dingen kunnen blijven doen die jij graag doet. Ze zal het uiteindelijk wel respecteren maar liegen zou ik echt niet doen. Stel je voor dat je een abces krijgt of iets dergelijks....als je dan komt met: tsja ik heb anabolne gespoten maar wilde het je niet vertellen uit angst dat je me niet meer wou'' dan kun je het helemaal vergeten dus....
succes ermee maar het zal wel loslopen denk ik!
 
En uiteindelijk zal je groter zijn wat vrouwen echt wel mooi vinden (ook al zeggen ze dat dat niet zoveel uitmaakt, of dat TE groot ook niet mooi is e.d.)
 
Ik liet mijn vriendin vele foto's in tijdschriften en reclame's zien en vroeg "vind je dat mooi??" Ja zei ze. ik zeg mooi, ik ook, en zo word je alleen door te gebruiken. Toen heb ik het volgende gezegd: Hoeveel doden vallen er jaarlijks door roken?? Hoeveel doden vallen er door AS gebruik? Hoeveel vrouwen gebruiken hormonen (de pil)?? Hoor je over al die dingen mensen klagen?? Roken, veel alcohol en ongezond eten wordt getolereerd, maar verantwoord steroiden gebruik ow ow ow, dat is zo slecht.. Zoals ik meen BC al eens zei "de grootste bijwerking is de gebruiker" en ik sluit me hierbij aan. Zolang je verantwoord ermee bezig ben zijn de risico's zeer zeker in te perken. Tuurlijk het blijven hormonen met serieuze bijwerkingen, maar dingen als kaal worden, meer haar, mannelijke kaak, enz. zijn geen bijwerkingen waar je dood aangaat. Impotent ?? Ga je niet dood aan, de daadwerkelijke levensbedreigende bijwerkingen daar gaat het om.. Het is maatschappelijk geaccepteerd dat je kanker in een staafje inhaleert, maar iemand die 4x per week sport, gezond leeft en voor zijn ideale lichaam exogeen hormonen toedient, nou nou nou, die is de boosdoener..
 
Het is denk ik ook de onwetendheid over anabolen.
Anabolengebruikers en de mensen komen met een plaatje van een steriotype.

Liet pas plaatjes zien van bekende acteurs e.d.
Vind je dit mooi -ja. Anabolen..
Kreeg laatst zelfs een vraag;´Arnold heeft toch geen anabolen gebruikt?`

Onwetendheid...

En het is misschien handig om te vertellen wat het doet.
Want er denken ook erg veel dat je van as groot wordt.
Tuurlijk.. als je goed traint en eet erbij.
 
Er is steroid gebruik en steroid misbruik BIG difference.
 
Originally posted by guido_
Na de carnaval (wegens het alcohol misbruik) wil ik graag beginnen met kuren maar ik heb het mijn vriendin nog niet echt kunnen vertellen maar ze praat er altijd negatief over (iets met weten waar de grenzen liggen of zo!??). Wie heeft een soort gelijke ervaring en wat is een subtiele manier om het te zeggen? En is iemand hierdoor gedumpt.
Na al de vorige berichten zou je ook eens kunnen denken dat die vriendin van jou helemaal gelijk heeft door te weten waar je grensen liggen en gewoon niet gaan gebruiken.
Ik heb namelijk voor mezelf besloten om niet meer te gaan gebruiken en gewoon lekker naturel te trainen en weten wat JEZELF aan massa wint, en als de grens bereikt is dan is ie bereikt.
Het is gewoon een feit dat je met AAS telkens meer wil om steeds groter te worden, ook is het zo dat je de gewonnen massa toch weer verliest (waarom moet je anders blijven gebruiken!!) en dat is ook zo met clomid en nolva acheraf wat iedereen ook zegt, iets wat je chemisch opbouwt kan gewoonweg NOOIT naturel blijven zitten, dus ik zou zeggen luister eens eerst goed naar die vriendin van jou!!
 
Re: Re: iets uit te leggen

Originally posted by Marcel36
.... Het is gewoon een feit dat je met AAS telkens meer wil om steeds groter te worden, ook is het zo dat je de gewonnen massa toch weer verliest ....

??? ??? ??? Wat een onzin .... sorry hoor maar dat slaat nergens op.

Groet Smalluser :thumb:
 
slaat ook nergens op....bewijs marcel???
 
Bedankt voor de tips, wil wel even duidelijk maken dat ik zo wie zo niet van plan was tegen haar te gaan liegen want dan kan ik het helemaal vergeten.
 
Eideloze discussie, maar jullie zullen op een dag nog wel eens denken, ....die Marcel had toch gelijk!! Wedden?

Maar zolang dat je verstand nog in het ampulletje zit zul je het niet begrijpen. Meer zeg ik er niet over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven