MuscleMeat

Iets uit te leggen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Marcel36
Eideloze discussie, maar jullie zullen op een dag nog wel eens denken, ....die Marcel had toch gelijk!! Wedden?

Maar zolang dat je verstand nog in het ampulletje zit zul je het niet begrijpen. Meer zeg ik er niet over.

Dus volgens jou is t psyschisch ofzo?

Ik snap niet goed waar je nou op doelt. Ik ben dan geen gebruiker, maar ze groeien echt niet op alleen de boterham pindakaas hoor...
 
Ooh ja nog ff dit, ik ben de laatste dagen eens naar de gemiddelde leeftijd gaan kijken op deze site (steroiden) en kom tot de ontdekking dat die op ongeveer 20 jaar zit, ik weet bijna zeker dat je dan zonder AAS nog heel wat kunt groeien, je bent immers net zelf uitgegroeid (lengte) hoe lang je ook aan het trainen bent.
Ik heb mijn eerste kuur op 34 jarige leeftijd gedaan.
 
Originally posted by matthieu


Dus volgens jou is t psyschisch ofzo?

Ik snap niet goed waar je nou op doelt. Ik ben dan geen gebruiker, maar ze groeien echt niet op alleen de boterham pindakaas hoor...
Matthieu jij moet toch echt eens beter gaan leren lezen, dat heb ik jou al eens eerder gezegd geloof ik.
 
ehmm...volgens mij heb je niet echt gelijk met dat de leeftijd van de gebruikers hier op het forum rond de 20 ligt...
 
Originally posted by Marcel36

Matthieu jij moet toch echt eens beter gaan leren lezen, dat heb ik jou al eens eerder gezegd geloof ik.

Nee dat heb je nog nooit eerder gezegd en ik snap ook niet waar je nou op doelt?
Overigens ben ik dan wel 20. ik gebruik niet, en ben dat ook niet van plan. Moge dat duidelijk zijn.

Ik lees overigens goed hoor, en ik weet niet alles, maar daarom kom ik op fora zoals deze. Om te leren van anderen en om ideeen en theorien uit te wisselen met andere bb'ers.

Als je me wil afkraken mag je dat gerust, maar dan is dat niet mijn probleem ok.

Ik heb respect voor iedereen hoor, maar jij zegt iets zonder t duidelijk toe te lichten. Ben gewoon benieuwd waar je dat op baseert etc. Bedoel dr verder niks mee.
 
Re: Re: iets uit te leggen

Originally posted by Marcel36
.... Het is gewoon een feit dat je met AAS telkens meer wil om steeds groter te worden, ook is het zo dat je de gewonnen massa toch weer verliest ....
Originally posted by Marcel36
.... Ik heb mijn eerste kuur op 34 jarige leeftijd gedaan ....

??? ??? Wat heeft het in godsnaam voor nut om te kuren als je toch alles weer verliest ??? ???

Groet Smalluser :thumb:
 
hehe :lol: Ik snap Marcel niet helemaal...
 
Re: Re: Re: iets uit te leggen

Originally posted by smalluser



??? ??? Wat heeft het in godsnaam voor nut om te kuren als je toch alles weer verliest ??? ???

Groet Smalluser :thumb:
Dat meen je toch zeker niet wat je nou vraagt he, dacht je dat je de gewonnen kilo's echt hield, vergeet het maar maat, waarom blijf je dan niet gewoon bij 1 kuur?? omdat je de gewonnen massa weer verliest natuurlijk, anders zou je na een kuur of vier 160 kilo wegen!!! en zou je ook geen risico's hoeven lopen door constant te gebruiken.
Maar ik denk dat je me een beetje in de maling zit te houden en ook zelf wel weet dat die gewonnen massa door AAS heel snel weer verdwijnt.
 
Uh, in de maling zit te NEMEN!!
 
als je goed nakuurt, hard blijft trainen en goed blijft eten hoef je echt niet al die massa kwijt te raken, hoor... :rolleyes:
 
he kanarie...kheb 1 jaar geleden een kuur gedaan en heb tot nu toe er 8 kilo aan over gehouden...en dr komen nu langzamerhand weer wat kilos bij zonder te gebruike...kben benieuwd wanneer ik denk:"hmm die marcel had toch gelijk"..
 
jaa maar over hoe lange periode praat je dan... misschien is het bij jou zoo omdat je al een beetje op leeftijd bent:)
 
Originally posted by Marcel36
WAcht maar af parkiet

Ja als je stopt met trainen of als je dood bent, zul je de massa verliezen ja... :o
 
Originally posted by Marcel36
.... Maar ik denk dat je me een beetje in de maling zit te nemen ....
Ik denk juist dat jij de boel in de maling aan het nemen bent ;)
Originally posted by Marcel36
.... Meer zeg ik er niet over ....
Ik ook niet.

Effe on-topic guido ik zou het gewoon mijn vriendin vertellen - eerlijk duurt het langst ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
marcel wat doe jij hier? ga ergens anders mensen afkraken dit is een bb board en daar worden dit soort dingen besproken en ga dan niet dom zitten ***len over dat je alles kwijtraakt bla bla bla
kom met zinnige opmerkingen man
 
Je hebt de as nodig om te groeien niet om te onderhouden.
1. Iedereen weet dat je pas massa verliest als je stopt met eten voor het onderhoudt ervoor en stopt met trainen. Of je gaat een meer catabole sport doen zoals wielrennen of afstanden lopen.
2. Een lichte terugval na een kuur is heel normaal, maar that's it, mits.. zie punt 1.

3. Wanneer je niet eerlijk bent voor je vriendin, hoeveel is ze je dan waard? Ga je dan ook vreemd? Wie eerlijk is in kleine dingen is eerlijk in grote dingen.
 
Marcel36 je zegt dat je al eens gekuurt hebt, ben je dan ondanks goed trainen, eten en rusten dan weer helemaal terug gevallen naar je oude gewicht?
Wat je over leeftijd zegt moet ik je toch gedeeltelijk gelijk in geven het merendeel dat ik ken is rond de twintig jaar begonnen. Ben zelf nu 22 jaar maar om te gaan kuren is niet iets waar ik niet over nagedacht heb en ik realiseer me ook dat de kans klein is dat dit mijn eerste en laatste kuur zal zijn als ik er tenminste geen slechte ervaring mee krijg.

Even voor de duidelijkheid ik ga het NIET verzwijgen tegen mijn vriendin en ik ga er ook niet over liegen. Ik wil en zal het haar vertellen het is echt niet iets wat ik voor haar kan verbergen daar ben ik zo wie zo slecht in. Ga trouwens ook niet vreemd. De rede dat ik dit vroeg is juist omdat ik het haar wil vertellen, wist alleen nog niet hoe.
 
Laatst bewerkt:
Je verliest de gewonnen massa niet, als dieet in orde is zal jij de gewonnen massa niet verliezen, uiteraard verlies je in de 2 maanden bv. een deel van een test. kuur, maar de in feite overgebleven spiermassa is prima vast te houden, echter de meeste hebben met 1 kuur hun doel niet bereikt. De fout die de meeste maken is hun voeding niet aan te passen aan de 10 kg. extra massa op hun frame. Als jij 10 kg. spiermassa extra hebt, zul je die van goede voeding moeten voorzien, als jij net genoeg eet om je oude gewicht te maintainen en hoe kun je dan verwachten met datzelfde dieet 10 kg. extra te kunnen onderhouden, daar gaan de meeste de fout in..
 
Kijk, als je een bodybuilder wil zijn dan moet je keuzes maken...
Bodybuilding = hormonen, punt andere lijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven