AndroidHealthClinic

Iets uit te leggen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Geoffke
Kijk, als je een bodybuilder wil zijn dan moet je keuzes maken...
Bodybuilding = hormonen, punt andere lijn.

Sorry maar dat lijkt me nu toch ook wat overdreven. Er zijn nog altijd mensen die groot worden naturel. Het gaat wat sneller met hormonen en zij zullen altijd het zwaarst worden maar het zijn heus nt de enigste. Of ben ik hier wat naief??
 
Alle podium bodybuilders kuren, dat kan je zo goed als zeker stellen. Echter bodybuilding draait niet alleen om hormonen. Je kan prima een geweldig fysiek bouwen zonder steroiden, ken diverse voorbeelden van bekenden die zonder te kuren groot zijn. bv maat van me 92 kg. met 6% vet en 1.76 m in lengte en nog nooit een spuit aangeraakt, traint hard, eet goed en slaapt goed.. Het is een samenspel van voeding, training en rust..

Dat Marcel alles weer is verloren ligt volkomen aan hem zelf, een van de factoren voeding, training, rust is dan duidelijk totaal niet in orde geweest.

De reden dat de meeste meerdere kuren nemen is omdat de meeste bb vinden dat ze niet groot genoeg zijn. Toen ik ging trainen zei ik ooit, ik wil 100 kilo wegen.. nu weeg ik 103 kg. en nu wil ik 110 wegen, enz. de meeste bb zijn niet tevreden en willen meer, de natural wil dat, maar degene die kuurt ook.

Dat marcel zijn zaken niet op de rails heeft moet hij niet op de totale bb gemeenschap projecteren..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by soulreaver
.... Dat marcel zijn zaken niet op de rails heeft moet hij niet op de totale bb gemeenschap projecteren ....

A M E N

Groet Smalluser :thumb:
 
heb zelf in mijn eerste kuurtje 13 kilo gewonnen en daar 11 van over gehouden. je zal altijd iets kwijt raken en dat is meestal het extra vocht wat in de spier is gaan zitten. Als je goed blijft eten en je training iets minder zwaar gaat maken als dat je had tijdens je kuur valt de terugval erg mee.

Ps je moet het altijd tegen je vriendin zeggen, ze merken het toch en dan moet je het gaan uitleggen. Vertellen is makkelijker dan uitleggen.
 
Originally posted by Geoffke
Kijk, als je een bodybuilder wil zijn dan moet je keuzes maken...
Bodybuilding = hormonen, punt andere lijn.


Daar ben ik het niet mee eens. Als je een professionele bodybuilder wil zijn OK, maar als je aan bodybuilding wil doen voor je gezondheid en omdat je het leuk vind heb jij helemaal geen hormonen nodig....
 
Goed gezegd Oli
 
Bodybuilding met hormonen is ook leuk, heb er veel plezier van.
:D
 
Wat ik niet begrijp van marcel is dat hij eerst hier allemaal vragen kwam stellen die je met een beetje 'onderzoek' zou kunnen weten.

Hij is met respect behandeld en hij heeft zijn antwoorden gekregen nou komt hij opeens vertellen dat alle gebruikers dom zijn en dat hij degene is die het allemaal weet!

Beetje vaag marcel
 
Ik vind het verhaal van marcel behoorlijk vreemd en vooral als je bekijkt dat ie graag in de suppliers sectie komt.

Laatst plaatste ie nog een thread in over de aanvraag tot de supplier sectie.
 
Ieder mag zijn mening kwijt hier toch?
Als het maar met respect gebeurt.

Marcel veronderstel dat je gelijk hebt, wat gebeurt er met de kracht die je hebt opgebouwd na een kuur?
En dit is uiteraard ook een vraag aan de rest.





-------------------
Discussiëren.. daar is een forum voor en kan je van leren.
Mijn mening.
 
marcel is een hypocriet ventje
 
Kuren is 3 stappen vooruit en zodra je stopt 1 achteruit, maar alles verliezen hoeft zeker niet.
 
Mannen bedankt voor de reacties, begin alleen een beetje medelijden met karperblues te krijgen (schelden zonder één zinnig woord te zeggen!!) Och och toch.
 
Originally posted by avg
Ik vind het verhaal van marcel behoorlijk vreemd en vooral als je bekijkt dat ie graag in de suppliers sectie komt.

Laatst plaatste ie nog een thread in over de aanvraag tot de supplier sectie.


Het is mij ook een raadsel dat iemand die zo negatief over steroiden spreekt de supplier sectie in wil, wat heeft zo iemand daar te zoeken vraag ik me dan af. Voor de rest mag marcel net als de rest zijn mening geven zolang het informatieve karakter naar de vraagsteller niet verloren gaat.
 
Jij noemt het "negatief over AAS praten" ik noem het "relativeren"
En wat die sectie suppliers betreft, ik vind gewoon dat wanneer ik op het board ingelogd ben en ze stellen als eis dat je tenminste 150 posts moet hebben om op dat forum te komen, je niet achteraf moet gaan mekkeren dat je er NIET op komt (die regel is nu trouwens aangepast) en dat heeft helemaal niets te maken met wat ik verder over AAS schrijf.
En ik ben juist blij dat er door mijn reactie weer een heftige discussie is ontstaan, is trouwens al eerder goed gelukt, vind je ook niet??
 
Originally posted by Marcel36
Jij noemt het "negatief over AAS praten" ik noem het "relativeren"
En wat die sectie suppliers betreft, ik vind gewoon dat wanneer ik op het board ingelogd ben en ze stellen als eis dat je tenminste 150 posts moet hebben om op dat forum te komen, je niet achteraf moet gaan mekkeren dat je er NIET op komt (die regel is nu trouwens aangepast) en dat heeft helemaal niets te maken met wat ik verder over AAS schrijf.
En ik ben juist blij dat er door mijn reactie weer een heftige discussie is ontstaan, is trouwens al eerder goed gelukt, vind je ook niet??
Heeft trouwens ook te maken met het vele "napraten" wat er op de site wordt gedaan, maar deze reactie mag je negeren:D
 
Er werd nooit gezegd dat iemand erin mocht na 150 posts, het is altijd zo geweest dat je én die 150 posts moest hebben én een goedkeuring. Als 1 v/d 2 niet voldoen dan kan je er niet in.
Er stond vroeger 'voor info stuur een PM', er stond niet "voor toegang stuur een PM".
We hebben ook nooit iemand toegang beloofd en nadien onze mening veranderd.

Als je gaat solliciteren en de baas zegt "sorry maar zonder diploma kom je er niet in" en jij gaat daarna studeren voor dat diploma en behaald het, wil nog niet zeggen dat ze je daarmee bij de volgende sollicitatie de job gaan geven.
Verder kan ik je zeggen dat het de mening was van de meerderheid van de moderators je niet toe te laten. Enkel als de meerderheid iemand goedkeurt mag die persoon erin en we zijn daar zeer streng op dus denk niet dat je de eerste bent die niet toegelaten werd.
Het gaat allemaal om wederzijds vertrouwen en dat moet je verdienen, niet afdwingen.
 
Originally posted by M@k@vElI
Wat ik niet begrijp van marcel is dat hij eerst hier allemaal vragen kwam stellen die je met een beetje 'onderzoek' zou kunnen weten.

Hij is met respect behandeld en hij heeft zijn antwoorden gekregen nou komt hij opeens vertellen dat alle gebruikers dom zijn en dat hij degene is die het allemaal weet!

Beetje vaag marcel
Slaat nergens op, en zou dan natuurlijk over iedereen gezegd kunnen worden.:spam: :toilet:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven