AndroidHealthClinic

iets verder dan supplementen

Bezoekers in dit topic

siempy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
3
Waardering
0

hoi ik train al meer dan 10 jaar, waarvan de laatste 5 jaar fanatiek fitness. 5x per week met de nodige cardio. Let op mijn voeding, eiwit shakes enz enz. Nu wil ik toch meer, en met alleen supplementen haal ik het niet. Ik wil geen bodybuilster worden, maar gewoon nog gespierder en droger. hebben jullie tips voor mij? Ik hoorde wel iets over primabolan?
 
Beetje zwak als je voor figure nog middelen nodig hebt.
 
Op zich vind ik het niet nodig als je niet competitief wil zijn, ga je er toch mee door, let dan vooral op de dosis en duur. Als je teveel neemt of te lang heeft het een invloed op je vrouwelijkheid en/of geslachtsorgaan.

Anavar is naast primo ook een goede keuze voor vrouwen.
 
Mars zei:
Beetje zwak als je voor figure nog middelen nodig hebt.

Hahaha, denk jij dat de Figure atleten naturals zijn dan? Grow up! :o
 
Dat niet maar ik vind het debiel dat er voor een licht gespierd lichaam al middelen nodig zijn.
 
Als Figure atlete heb je misschien niet zoveel test nodig om spieren om te bouwen, maar ze gebruiken de middelen voornamelijk om droog en keihard te worden. Want dat word je gewoon niet zonder gebruik daarvan. Het meest gebruikt bij de Figures is zelfs groeihormoon, omdat dat ook nog eens de kwaliteit van de spieren beinvloedt en je huid, haar, nagels etc..
 
Goed zo Aimee, gooi hun ruiten maar in... Iedereen denkt hier dat hun fysieke idolen niets gebruiken. Niet dat het gepromoot moet worden, maar er mag wel wat meer eerlijkheid in komen.
 
Darkman zei:
Goed zo Aimee, gooi hun ruiten maar in... Iedereen denkt hier dat hun fysieke idolen niets gebruiken. Niet dat het gepromoot moet worden, maar er mag wel wat meer eerlijkheid in komen.

:rolleyes:
 
Mars zei:

Ik weet dat het gebruikt wordt, maar ben het volledig met Mars eens.