AndroidHealthClinic

iets verder dan supplementen

Bezoekers in dit topic

siempy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
3
Waardering
0

hoi ik train al meer dan 10 jaar, waarvan de laatste 5 jaar fanatiek fitness. 5x per week met de nodige cardio. Let op mijn voeding, eiwit shakes enz enz. Nu wil ik toch meer, en met alleen supplementen haal ik het niet. Ik wil geen bodybuilster worden, maar gewoon nog gespierder en droger. hebben jullie tips voor mij? Ik hoorde wel iets over primabolan?
 
Beetje zwak als je voor figure nog middelen nodig hebt.
 
Op zich vind ik het niet nodig als je niet competitief wil zijn, ga je er toch mee door, let dan vooral op de dosis en duur. Als je teveel neemt of te lang heeft het een invloed op je vrouwelijkheid en/of geslachtsorgaan.

Anavar is naast primo ook een goede keuze voor vrouwen.
 
Mars zei:
Beetje zwak als je voor figure nog middelen nodig hebt.

Hahaha, denk jij dat de Figure atleten naturals zijn dan? Grow up! :o
 
Dat niet maar ik vind het debiel dat er voor een licht gespierd lichaam al middelen nodig zijn.
 
Als Figure atlete heb je misschien niet zoveel test nodig om spieren om te bouwen, maar ze gebruiken de middelen voornamelijk om droog en keihard te worden. Want dat word je gewoon niet zonder gebruik daarvan. Het meest gebruikt bij de Figures is zelfs groeihormoon, omdat dat ook nog eens de kwaliteit van de spieren beinvloedt en je huid, haar, nagels etc..
 
Goed zo Aimee, gooi hun ruiten maar in... Iedereen denkt hier dat hun fysieke idolen niets gebruiken. Niet dat het gepromoot moet worden, maar er mag wel wat meer eerlijkheid in komen.
 
Darkman zei:
Goed zo Aimee, gooi hun ruiten maar in... Iedereen denkt hier dat hun fysieke idolen niets gebruiken. Niet dat het gepromoot moet worden, maar er mag wel wat meer eerlijkheid in komen.

:rolleyes:
 
Mars zei:

Ik weet dat het gebruikt wordt, maar ben het volledig met Mars eens.
Als je als Figure atleet al aan de rommel moet om een beetje fatsoenlijk op het podium te kunnen staan, is het heel triest gesteld.
 
Darkman zei:
Goed zo Aimee, gooi hun ruiten maar in... Iedereen denkt hier dat hun fysieke idolen niets gebruiken. Niet dat het gepromoot moet worden, maar er mag wel wat meer eerlijkheid in komen.

Vind ik ook! Zou heel mooi zijn als je een figuur a la Monica Brant of Jenny Lynn natural kan halen, maar dat wordt vrij moeilijk. Als je aanleg hebt, zul je best in die richting kunnen komen maar om er zo bij te staan als zij op de wedstrijd staan heb je toch echt hulpmiddelen nodig.
 
aimee jij snapt me. Als ik een man was dan is het niet vreemd om wat xtra toe te voegen dan wordt er gezegt na een aantal jaren hard trainen en op je voeding letten, ja dan zou je het eventueel kunnen proberen...Nu wordt het als een beetje zwak bestempeld.
Big T ik ga het even uitpluizen bedankt. Aimee heb jij nog tips?
 
Als je nooit eerder iets gebruikt hebt zou ik het houden bij Anavar (Oxandrolon) Eerst goed inlezen in de materie zodat je weet wat je te wachten staat!! Is een zwak androgeen dus sides zijn minimaal. Halfwaardetijd is ook kort (9 uur, even uit mijn hoofd) zodat je bij ongewenste effecten bij direct staken je sys weer snel schoon hebt. Het stelt je in staat op een laag calorisch dieet je massa vast te houden en wat harder te worden.

Zou zelf in eerste instantie inzetten op 12 weken en starten met 5mg per dag. Na 2 weken eventueel uppen naar 10. Maximale dosering is 20mg, daarboven zul je absoluut ongewenste bij effecten krijgen.

Anavar (en andere AS) is leuk maar geen wondermiddel. Alles valt of staat met je voeding en training (zowel KT als cardio).

Primo, GH en Winstrol worden ook wel gebruikt in lage dosering door vrouwen. Zou ik zelf niet als eerste voor kiezen.
 
Sportfood.nl zei:
Ik weet dat het gebruikt wordt, maar ben het volledig met Mars eens.
Als je als Figure atleet al aan de rommel moet om een beetje fatsoenlijk op het podium te kunnen staan, is het heel triest gesteld.
Vind ik een erg boute uitspraak. Feit is dat om je bf laag te krijgen je als vrouw strenger moet dieten en meer moet cardioen. Het is dan niet te voorkomen in te leveren in spiermassa (die je als vrouw al niet echt veel hebt). Met alle respect naar de dames die op het podium staan maar het naturel resultaat is dan vaak een beetje spieren maar overall gewoon magere lijfjes.
 
Dani zei:
Als je nooit eerder iets gebruikt hebt zou ik het houden bij Anavar (Oxandrolon) Eerst goed inlezen in de materie zodat je weet wat je te wachten staat!! Is een zwak androgeen dus sides zijn minimaal. Halfwaardetijd is ook kort (9 uur, even uit mijn hoofd) zodat je bij ongewenste effecten bij direct staken je sys weer snel schoon hebt. Het stelt je in staat op een laag calorisch dieet je massa vast te houden en wat harder te worden.

Zou zelf in eerste instantie inzetten op 12 weken en starten met 5mg per dag. Na 2 weken eventueel uppen naar 10. Maximale dosering is 20mg, daarboven zul je absoluut ongewenste bij effecten krijgen.

Anavar (en andere AS) is leuk maar geen wondermiddel. Alles valt of staat met je voeding en training (zowel KT als cardio).

Primo, GH en Winstrol worden ook wel gebruikt in lage dosering door vrouwen. Zou ik zelf niet als eerste voor kiezen.

Vind ik een erg boute uitspraak. Feit is dat om je bf laag te krijgen je als vrouw strenger moet dieten en meer moet cardioen. Het is dan niet te voorkomen in te leveren in spiermassa (die je als vrouw al niet echt veel hebt). Met alle respect naar de dames die op het podium staan maar het naturel resultaat is dan vaak een beetje spieren maar overall gewoon magere lijfjes.


Heb hier niks meer aan toe te voegen! Goede post!!
 
Dani zei:
Vind ik een erg boute uitspraak. Feit is dat om je bf laag te krijgen je als vrouw strenger moet dieten en meer moet cardioen. Het is dan niet te voorkomen in te leveren in spiermassa (die je als vrouw al niet echt veel hebt). Met alle respect naar de dames die op het podium staan maar het naturel resultaat is dan vaak een beetje spieren maar overall gewoon magere lijfjes.

Ik ga niet in een hevige discussie verzeild raken tussen voor- en tegenstanders van stimulerende middelen.
Een ieder moet zelf weten wat ie met z'n lichaam wil doen.
Wat ik gewoon triest vind om te zien is dat het gebruik steeds verder doorsijpelt naar lagere niveau's van sport.
Jonge meiden, vaak nog kinderen in hun geestelijk ontwikkelingen, zien voorbeelden op het podium staan die gewoon niet realistisch zijn. Ik heb op de sportschool de afgelopen 20 jaar al heel wat 16, 17 jarigen de revue zien passeren die zo gefrustreerd waren over hun figuur dat ze hun hele lichaam naar de knoppe hielpen met God weet wat voor een rommel.

We hebben het hier over Figure wedstrijden. Hier horen gewoon meiden te staan die een voorbeeld voor velen kunnen zijn omdat ze door een gezonde levensstijl, goede voeding en hard trainen een sterk, mooi en gezond fysiek hebben bereikt. Zij horen energie en klasse uit te stralen, een toonbeeld van fitheid te zijn. Niet met de spuit in de kont door de sportschool te rennen.

De sport zal uiteindelijk door dit soort misstanden helemaal kapot worden gemaakt als Jan en alle man voor elk niveau en vorm van wedstrijd zich vergrijpt aan allerlei middelen. En ja, dat vind ik heel triest.
 
Ik ben het absoluut met je eens. Jammergenoeg zijn de verschillen tussen 'wat zou moeten' en 'wat is' inmiddels wel heel groot geworden.

En dat de recreanten tegenwoordig ook steeds vaker gebruiken, tja zal er mee te maken hebben dat de hang naar, en het belang van uiterlijke perfectie steeds groter is geworden.

Maar dat is een hele andere discussie ;)
 
waarom is het gebruik van plastische chirurgie/botox/... wel aanvaardbaar?
aas heeft hetzelfde doel
 
Gewoon doen wat je voor ogen hebt. Als men vindt dat er aas aan te pas moet komen, so be it. Vrouwen mogen van mij alles doen om aan dat goddelijke lichaam te komen.
 
roxxe zei:
waarom is het gebruik van plastische chirurgie/botox/... wel aanvaardbaar?
aas heeft hetzelfde doel

We hebben het hier over sportwedstrijden, waarbij na jarenlang intensief trainen een prestatie beoordeeld wordt, niet over mismaakte Connie Breukhovens;)
 
Natuurlijk is het jammer dat het gebruik steeds meer voorkomt, terwijl je ook zonder die middelen een mooi lichaam kunt opbouwen. Maar feit blijft dat alle bekende Figure en Fitness atleten, die dus vaak als voorbeeld gelden, deze middelen gebruiken. Helaas maar waar! Voor de recreatieve gebruiker is het dan ook niet aan te raden. Deze mensen zullen hard moeten trainen en goed op hun voeding moeten letten en dan komen ze een heel eind.

Wedstrijdatleten die op hoog niveau willen meedraaien zullen er haast niet onderuit komen. Ik weet niet wat het doel van Siempie precies is. Ze traint daarintegen wel al lang en de voeding is ook in orde (blijkt uit haar posts, of het zo is is nog maar de vraag). Een kuurtje zou op zich niet kwaad kunnen. Dan ondervind ze wel hoe ze erop reageert. Veel mensen verwachten misschien een wondermiddel. Dat je na 1 kuurtje een Jenny Lynn bent, en daar zal toch meer bij komen kijken.

Iedereen blijft vrij in zijn keuze. Als iemand het wil proberen, kan je haar beter zo goed mogelijk advies geven voordat het straks misloopt.

Zo houdt er nu iemand een log die met de Winny geloof ik bezig is en die er totaal onvoorbereid aan begonnen is. (you know who Dani...) ;)
Dat vind ik gewoon dom! Laat je liever goed informeren of zoek begeleiding.
 
Back
Naar boven