Fitness Seller

iets vreemds aan nutral!

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ben sinds een paar dagen met nutral igf bezig en er is iets aan wat ik erg vreemd vindt.

zoals jullie vast wel weten is nutral opgelost in AA, net zoals MR.
aangezien ik al een keer MR heb gehad, weet ik dat het naar azijn ruikt, AA is immers een azijn soort.

nu ben ik dus bezig met nutral en dit ruikt niet naar azijn! terwijl het wel in AA opgelost is, het ruikt zelfs helemaal niet zuur!

de geur komt me wel bekend voor en daar ben ik niet zo blij mee: nutral ruikt naar insuline! ik weet dit zeker want ik heb een druppel van beide geprobeerd en ze ruiken precies hetzelfde, en dit is een heeeel specifieke geur!!

ik zeg niet dat er insuline in nutral zit, maar ik vindt dit uiterst vreemd, want het hoort zuur te ruiken!!

mijn vraag is of iemand test resultaten heeft van nutral, heb weleens gehoord dat het getest is!
 
Klopt, ruik ik ook, net na het zetten eigenlijk...
 
nog nooit gehoord v test
 
Roy zei:
Klopt, ruik ik ook, net na het zetten eigenlijk...

hoe ga je erop en is het resultaat te vergelijken met andere igf's

ben zelf pas drie dagen bezig, heb er meestal vijf nodig om de werking te voelen
 
Ik vind Nutral beter dan Igtropin en heb alle2 gebruikt...

En wat die geur betreft....ik blijf dat maar een vage manier om A.S te beoordelen hoor...
 
Ik ben nu ruim een week (10 dagen) aan Nutral, maar merkte na een paar dagen betere pomp, (alleen nog in armen) een voller uiterlijk (ik stack nog wel het nodige;zie mijn log) en inmiddels een verbeterde eetlust. Verder geen noemenswaardige bijzonderheden. Ik zet vooralsnog 60mcg en dat binnen tien minuten na de training is de getrainde spieren (30mcg/30mcg). Ik heb wel mooie resultaten geboekt met Igtropin op 50mcg en dat 25mcg in de ochtend en na het trainen 25mcg. Dit was eenmalig 25 dagen. Kan over Nutral nog even niks meer vertellen.
 
heb met nutral vergelijkbare ervaringen als met igtropin, pomp, harder en droger. Het ruikt identiek aan Humalog alhoewel deze sterker ruikt.

Heb ook ervaring met insuline en voelt toch echt anders aan.

Tijd voor een testresultaat :study:
 
Dit is mij ook opgevallen, het ruikt exact hetzelfde als de Humalog die ik heb liggen. Nu is IGF moleculair gezien even groot als een insuline molecuul, maar dat zegt niets over de verdere eigenschappen als bv geur.

Ik heb op div. US boards wel gelezen dat mensen adviseerden om Igtropin te kiezen boven Nutral ivm zekerheid over de werkzame stof.

Acetic acid is geen azijnzuursoort, het is azijnzuur.
 
ik heb 2 vials liggen hoewel ze zijn zo inimienie dat het woord vial er niet voor gebruikt mag worden, maar zelfs onaangebroken ruiken ze al naar humalog ja!
zou wat zijn zeg dat mensen op DBB massaal aan de insuline zijn!!
ik kan er nu nog niks over zeggen, maar een goedje dat in een azijnvariant opgelost hoort te zijn ruikt echt wel anders want daar zit een uitgesproken geur aan.
we zullen zien als ik ermee ga beginnen.
zou inderdaad mooi zijn als het getest kon worden, maar ik denk dat ook de makers van Nutral weten dat die testen niet mogelijk zijn dus...............

mzlll
 
Waarom niet mogelijk?

Is het qua te testen stof anders dan AAS?
 
MrJ zei:
Waarom niet mogelijk?

Is het qua te testen stof anders dan AAS?

ja het gaat hier om een high-tech stofje ja en ik denk en weet haast wel zeker dat dat voor de meeste labs waar zaken gestest wordt niet mogelijk is.
 
heb laatst aan humalog geroken en ik vond dat het naar rubber ofzo rook?
isdat normaal of was die gozer slechte humalog aan 't inspuiten :D
(was een pennetje btw)
 
heb nooit aan insuline zitten ruiken dus kan niet oordelen.. maar het ruikt idd niet zuur :)
 
Het schijnt dat het komt door de stof glycerol en dat zit ook in insuline.

De I in igf zegt het al "insulin......growth factor....

Ik kan de wetenschappelijk verklaring zelf niet geven maar heb al een PM naar Big Cat gestuurd om te vragen of hij zijn licht hierover wil laten schijnen...dus ff afwachten wat hij ervan zegt.

Toch heb ik het zelf gebruikt en kreeg er een vette pomp van en werd een stuk droger tegelijkertijd.....dat zou van insuline niet het geval zijn lijkt me dus ik maak me vooralsnog helemaal geen zorgen.
 
Ik heb BigCat maar ff een PM gestuurd over de Nutral aangezien hij voldoende weet over analyses. Wellicht dat hij er een goede mening over kan vormen.

Ik weet wel dat ik voortaan voor Igtropin ga, better safe dan een zere portemonnee. Werkt ook een stuk makkelijker dan zo'n klein vialtje.

Als het daadwerkelijk gewone slin betreft is er iemand die tijdelijk bakken geld verdiend, maar dan zal dat sprookje ook zeer gauw over zijn :cool:
 
Testo zei:
Het schijnt dat het komt door de stof glycerol en dat zit ook in insuline.

Ik had nog oordruppels staan met lidocaine opgelost in glycerol. Dat spul ruikt totaal anders als Humalog en Nutral. De concentratie lidocaine is zo laag dat dat geen andere geur kan opleveren.
 
Vage shit die nutral dan! ff afwachten op de reacties en hoplijk test uitslagen,,
 
Dit gaat mij net effe iets te ver boven de pet om er zelf wat zinnigs over te zeggen,bro.

Ik kreeg dit te horen dus dacht het even mee te delen en hoopte op wat reacties van mensen die er meer vanaf weten...

Ben dus zeer benieuwd....
 
Testo zei:
Dit gaat mij net effe iets te ver boven de pet om er zelf wat zinnigs over te zeggen,bro.

Ik kreeg dit te horen dus dacht het even mee te delen en hoopte op wat reacties van mensen die er meer vanaf weten...

Ben dus zeer benieuwd....

Idd, maar onderzoeken als ik ben heb ik direct het flesje oordruppels erbij gepakt, en daar zit een totaal andere geur aan.

Hier ff wat info over IGF-1 en daar staat ook bij hoe het geanalyseerd kan worden.

[Link niet meer beschikbaar]


Heb direct nog ff wat opgezocht, en glycerol heeft weinig tot geen geur.
 
Heb net m'n insuline van NovoRapid geroken en het ruikt er idd verdomd veel naar...
 
Back
Naar boven