MuscleMeat

iets vreemds aan nutral!

Bezoekers in dit topic

ik voel me echt heerlijk :D het is dan uiteraard een combinatie van verschillende factoren (lees: middelen :P) maar ik maak mijn 4 weekjes gewoon netjes af.. en daarna zien we wel weer :D
 
Leviathan zei:
Nee, want ik heb sinds het begin met de Nutral wel degelijk een duidelijk verschil ervaren. Meer eetlust,meer kracht en meer uithoudingsvermogen.

Alleen niet de megapomp die ik had verwacht. Wel iets meer als anders, maar geen significant verschil. Verder lees ik veel dat mensen van IGF-1 een vermoeid gevoel krijgen, totaal geen last van, wat met insuline wel het geval was.

Dus het doet wel degelijk iets met me, tenzij ik onwijs op placebogevoel reageer. :D

Welke hoeveelheid zit je,Levi?

Waar stack je het mee?

En natuurlijk werkt het gewoon want ik heb nog niemand gehoord die niks merkte.
 
zoals in mijn log staat zit ik op 100mcg nu, stack het met turinabol, sustanon en eq

testo; pm ;)
 
Pumpin' zei:
Kan ik hier uit op maken dan Levi en Roy inmiddels de Nutral aan de kant geschoven hebben?

Ik zou ook wel eens een test willen zien, maar als meerdere ervarenmensen IGF-gerelateerde werkingen ervaren, zegt dat natuurlijk ook wel iets, maar een test zou idd mooier zijn. het is nog steeds een erg nieuw "bedrijf" en product.

Weet iemand of er testen van de IFG LR3 van AR bekend zijn?

Nee hoor, maak gewoon het flesje leeg en ga dan over op slin, zoals in de planning van de kuur staat. Na een maandje slin ga ik over op de IGF van Igtropin (puur voor de zekerheid).
En Testo, ik verwoord mijn bevindingen altijd in alle eerlijkheid en algemeenheid, dus was geen aanval op jou of wie dan ook. Als de mensen die er goed op gaan het willen blijven gebruiken, prima! Maar ik verkies de volgende keer voor een andere variant, of Nutral nou wel of niet goed is.
 
Testo zei:
Welke hoeveelheid zit je,Levi?

Waar stack je het mee?

En natuurlijk werkt het gewoon want ik heb nog niemand gehoord die niks merkte.

80mcg/dag + 750mg test enanthaat/week.

Ik kan de krachttoename niet aan de testo wijten omdat ik de IGF eigenlijk in het verlengde van een kuur neem. Sterker nog....de tren enanthaat en deca zijn mn systeem inmiddels alweer uit.
 
Roy zei:
Maar ik verkies de volgende keer voor een andere variant, of Nutral nou wel of niet goed is.

De IGF-1 LR3 van Muscle Research lees ik ook goede verhalen over. Op steroid.com gebruiken veel mensen het.

Ik weet alleen niet hoe het precies aangeleverd wordt, wel dat het in AA is. Maar als het ook zulke kleine vials betreffen, is dat voor mij ook geen optie.
 
Roy zei:
En Testo, ik verwoord mijn bevindingen altijd in alle eerlijkheid en algemeenheid, dus was geen aanval op jou of wie dan ook. Als de mensen die er goed op gaan het willen blijven gebruiken, prima! Maar ik verkies de volgende keer voor een andere variant, of Nutral nou wel of niet goed is.

Bedoelde het ook niet zo verrot als het misschien over kwam hoor,bro. ;)

Maar waarom evengoed voor een andere variant kiezen als Nutral gewoon goed blijkt te zijn?
 
Leviathan zei:
Maar als het ook zulke kleine vials betreffen, is dat voor mij ook geen optie.

Huh,die snap ik ff niet,bro...

Wat maakt het nou uit hoe groot die vials zijn dan?
 
Testo zei:
Bedoelde het ook niet zo verrot als het misschien over kwam hoor,bro. ;)

Maar waarom evengoed voor een andere variant kiezen als Nutral gewoon goed blijkt te zijn?

ik denk dat voor velen, helemaal nu er wat verwarring/twijfel over de oorsprong/inhoud van dit product bestaat, de definitie van 'goed zijn' een beetje is aangepast :)

voor mij werkt het iig, en ik ben erg benieuwd naar nieuwe informatie die voor verheldering kan zorgen
 
Testo zei:
Huh,die snap ik ff niet,bro...

Wat maakt het nou uit hoe groot die vials zijn dan?

Ik bedoelde eigenlijk dat ik het onhandig vindt om 1000mcg in 1 vialtje te hebben. Het rubbertje is nogal zacht en onlangs tijdens het optrekken liep er een redelijk druppeltje uit. Denk ongeveer wel een 40mcg druppel, en das zonde.

Dan lijken me 100mcg vials per keer handiger. Maak de zooi zelf aan in AA en het werkt een stuk makkelijker.
 
Testo zei:
Huh,die snap ik ff niet,bro...

Wat maakt het nou uit hoe groot die vials zijn dan?


ja idd ???
 
Leviathan zei:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het onhandig vindt om 1000mcg in 1 vialtje te hebben. Het rubbertje is nogal zacht en onlangs tijdens het optrekken liep er een redelijk druppeltje uit. Denk ongeveer wel een 40mcg druppel, en das zonde.

Dan lijken me 100mcg vials per keer handiger. Maak de zooi zelf aan in AA en het werkt een stuk makkelijker.

Duidelijke uitleg,kerel.

Het zou mij vrij weinig uitmaken maar ik snap de gedachte erachter.
 
Leviathan zei:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het onhandig vindt om 1000mcg in 1 vialtje te hebben. Het rubbertje is nogal zacht en onlangs tijdens het optrekken liep er een redelijk druppeltje uit. Denk ongeveer wel een 40mcg druppel, en das zonde.

Dan lijken me 100mcg vials per keer handiger. Maak de zooi zelf aan in AA en het werkt een stuk makkelijker.

1000mcg/ml AA per vial ja. En een vial met 4 ml (extra) AA erin per igf-vial. Geen problemen gehad met druppels die aan de wandel gaan verder.
 
JFS zei:
1000mcg/ml AA per vial ja. En een vial met 4 ml (extra) AA erin per igf-vial. Geen problemen gehad met druppels die aan de wandel gaan verder.

Je hebt het over de IGF-1 van MR neem ik aan?
 
Klopt idd..heb dat aan de levende lijve ondervonden dat gebeuren met die hypo..
Had er geen last meer van wanneer ik na mijn shot een glas water met dextrose nam.
Wat betreft die geur..ruikt idd sterk naar insuline..
Werk zelf in ziekenhuis en er is me idd wel eens een flacon insuline gevallen...typische geur die je niet vergeet!
Zal eens na gaan of er iemand voor mij die nutral zou kunnen testen hier..
Moet wel een heleboel gegevens hebben over de IGF en waarop het spul precies onderzocht zou moeten worden en wat de daadwerkelijke bestanddelen zouden moeten zijn..
Ga kijken wat ik kan regelen maar pin me er niet op vast ; )
 
een flacon insuline? neem er es ff een paar mee voor ome eclipse dan? :D
 
ampul kan ik het niet noemen.. ; )
 
Back
Naar boven