XXL Nutrition

IF en anavar.

Bezoekers in dit topic

takka

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2012
Berichten
155
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ik ben momenteel aan het cutten met IF(3600 trainingsdagen(3 dagen high carb), 2600 rustdagen(4 dagen 'low' carb).
Nu wil ik simpelweg 4 weken 30mg anavar gaan nemen ivm weinig stil leggen van eigen productie en de cut te bevorderen.
Nu vraag ik me af of ik na deze 4 weken nog dieper kan gaan met cutten als ik 'off' ben aangezien de anavar weinig onderdrukking van eigen test geeft of is dit een no go?

Alvast bedankt.
 
Ondersteuning van je cut maar daarna nog verder zonder cutten. Wat denk je in die vier weken te bereiken?
 
In die 4 wk zal je idd wat dieper kunnen gaan. Daarna niet meer als je eenmaals gestopt bent met de var. Lijkt me logisch.
 
Ik zou het niet doen, heb t ook geprobeerd cutten op anavar en daarna doorcutten (kutten) tijdens de kuur bleef me gewicht gelijk en werd ik droger en droger en toen me kuur was afgelopen vlogen de kilos eraf en ben ik zo 8 kilo gedropt ( wel veel droger) maar ook wel spiermassa kwijt, zonde zonde
 
30mg is veel te weinig dat is gewoon zonde je stop je eigen productie voor totaal van 210mg per week ECHT zonde var under 80mg is pointless
 
30mg is veel te weinig dat is gewoon zonde je stop je eigen productie voor totaal van 210mg per week ECHT zonde var under 80mg is pointless

Var op 50-60mg is voldoende voor mensen die nog nooit hebben gekuurd. Wel is 4 weken vrij weinig, zou het eerder op 6 houden.
 
Back
Naar boven