AndroidHealthClinic

IF i.c.m. ochtendprogramma sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat kan inderdaad, maar ik heb (net als meerdere mensen) dat wanneer ik een maaltijd nuttig, ik na enkele uren echt weer trek heb.

3 uur na het sporten krijg ik ook graag wat eiwitten binnen, of 5 uur erna. Dan is het pas half 11 in de morgen.

Heb nu meerdere eetmomenten en hoe clean die ook zijn, ik eet stuk meer dan eerst.

IF was voor mij een manier om niet over de calorieën te gaan vanwege de grote maaltijden die ik mag eten. Je kan het gebrek aan discipline noemen, maar zo zie ik het niet.

Ik maak de bewuste keuze bij het avondeten, en kan het niet maken niet mee te eten, avondeten is nu 12-13 uur na mijn eerste maaltijd. Ik slaap slecht als ik voor het avondeten geen skyrr of iets neem, dan wordt ik snachts wakker met honger.

Want met IF hield ik het maanden vol. Dat is ook discipline.
 
Naja je moet het zelf weten, niemand zegt dat het makkelijk is.
Net alsof ik geen honger in de cut heb lol, dat is gewoon mentaal. Zet je eroverheen.
Als je dat niet kan dan moet je maar gewoon eten idd.
 
Dat kan inderdaad, maar ik heb (net als meerdere mensen) dat wanneer ik een maaltijd nuttig, ik na enkele uren echt weer trek heb.

3 uur na het sporten krijg ik ook graag wat eiwitten binnen, of 5 uur erna. Dan is het pas half 11 in de morgen.

Heb nu meerdere eetmomenten en hoe clean die ook zijn, ik eet stuk meer dan eerst.

IF was voor mij een manier om niet over de calorieën te gaan vanwege de grote maaltijden die ik mag eten. Je kan het gebrek aan discipline noemen, maar zo zie ik het niet.

Ik maak de bewuste keuze bij het avondeten, en kan het niet maken niet mee te eten, avondeten is nu 12-13 uur na mijn eerste maaltijd. Ik slaap slecht als ik voor het avondeten geen skyrr of iets neem, dan wordt ik snachts wakker met honger.

Want met IF hield ik het maanden vol. Dat is ook discipline.
Dan maak je dus ook de bewuste keuze om over je calorieen heen te gaan, en dus aankomt in vetpercentage.

Word jouw vetpercentage hoger, dan krijg je meer binnen dan wat jouw lichaam nodig heeft. Niet wat jouw eetlust nodig heeft. En dat is discipline. Je haalt het beste resultaat door vooral gewoon eerlijk te blijven tegen jezelf.
 
Niet eten of minder is kennelijk moeilijk voor mensen.
 
Ook mooi hoe hij dat zegt hè: als ik na het sporten eet dan heb 3 uur daarna weer honger en 5 uur daarna ook.

Haha goh.. wat gek in de cut.

Ik heb tijdens het eten nog honger lmao
 
Combineer dat met het feit dat hij zijn lichaam heeft laten wennen aan bepaalde gewoontes (de tijden waarop hij dingen eet). De timing van je maaltijden maken voor het resultaat niet uit, maar een maaltijd plannen aan de hand van je eetlust kan wel helpen. Ik zou graag zijn complete voedingsschema willen zien incl de tijden waarop hij z'n maaltijden eet.
 
Back
Naar boven