MuscleMeat

Ifbb belgian body building finales nationals i

Bezoekers in dit topic

speeckie77

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
IFBB BELGIAN BODY BUILDING FINALES NATIONALS I


Wanneer?
Zaterdag 29 oktober 2011 - te Gent
Deuren open vanaf 12uur
Aanvang wedstrijd 17 uur

Waar?
Sporthal Hogeschool Gent: Sint-Denijslaan 251, 9000 Gent

Inrichters?
IFBB Belgium - info@ifbbbelgium.be - 0495 62 53 28
Jacky's Gym - Einde Were 40, 9000 Gent - 09 324 40 34

Voorverkoop: 15€ en 25€(VIP)
Doors: 20€

MEN &WOMEN
Belgian Fed Cup XXIII
Mr. & Ms. Body Fitness en Classic
Special guest posers
 
Het gaat dus weer een zwaare Doping Control worden met flikken overal:roflol:
 
Het gaat dus weer een zwaare Doping Control worden met flikken overal:roflol:

ik heb tijdens de laatste 3 jaar nog geen flikken gezien.
Alleen dokters die een lijst vragen van deelnemers en degene die zij aanduiden moeten gecontroleerd worden.

Als je doping neemt weet je toch dat je tegen de lamp kunt lopen.

Het gebeurt toch in alle sporten die dopingcontrole.
 
ik heb tijdens de laatste 3 jaar nog geen flikken gezien.
Alleen dokters die een lijst vragen van deelnemers en degene die zij aanduiden moeten gecontroleerd worden.

Als je doping neemt weet je toch dat je tegen de lamp kunt lopen.

Het gebeurt toch in alle sporten die dopingcontrole.

Gebeurd in Belgie vaker dat ze controleren op wedstrijden, in Nederland is zoiets nog nooit voorgekomen.

Ik wil niet veel zeggen maar iedereen weet dat 99% op een wedstrijd heeft gebruikt, dus waarom controleren? Zoiets moet gewoon gedoogd blijven.
 
Is er een lijst van deelnemers? :-)
 
Gebeurd in Belgie vaker dat ze controleren op wedstrijden, in Nederland is zoiets nog nooit voorgekomen.

Ik wil niet veel zeggen maar iedereen weet dat 99% op een wedstrijd heeft gebruikt, dus waarom controleren? Zoiets moet gewoon gedoogd blijven.

Je zit er 1% naast ;)
 
Je zit er 1% naast ;)

Oh komaan man, jij bent er zo heilig van overtuigd dat iedereen die wedstrijden draait anabolen gebruikt. Aresonlyone heeft bijvoorbeeld nooit gebruik voor zijn wedstrijd.
 
Iemand wat meer info tot wanneer die wedstrijd ongeveer zal duren?
 
Eerste reactie die ook in mij op kwam:p

na wat er vorige week in etten leur is gebeurd kun je ervan uitgaan dat ze
zeker komen ... want wie zich hier plaatst mag ook meedoen aan de
flex cup
 
na wat er vorige week in etten leur is gebeurd kun je ervan uitgaan dat ze
zeker komen ... want wie zich hier plaatst mag ook meedoen aan de
flex cup

Hmm ben benieuwd dan, hoop het niet.
 
na wat er vorige week in etten leur is gebeurd kun je ervan uitgaan dat ze
zeker komen ... want wie zich hier plaatst mag ook meedoen aan de
flex cup

Denk het niet...ze zijn toch weggestuurd, omdat ze helemaal niet mogen controleren in een ander land? Daarbij doen de belgen juist eerst de nationals in Gent en worden ze daar al getest!
 
wedstrijd zal vermoedelijk redelijk lang duren. ik vernam dat er een 70-tal inschrijvingen zijn. 90 seconden voor individueel poseren en dan nog de vergelijkingen. Zal best wat tijd in beslag nemen. Best een paar shakers meenemen :-)
 
Denk het niet...ze zijn toch weggestuurd, omdat ze helemaal niet mogen controleren in een ander land? Daarbij doen de belgen juist eerst de nationals in Gent en worden ze daar al getest!

ja ze zijn weggestuurd na een half uur gezeik maar toen was de wedstrijd al verpest en was iedereen al weg .. ze wisten niet eens wie ze moesten pakken
vroegen een vriend van mij om te plassen hij zegt wie ben jij .. een belg ?
jij hebt hier niks te zoeken zegt hij pis zelf maar in je potje .. o dus je wilt
niet ?.. o dan ben je positief ... hij lacht en loopt gewoon weg ...
ik piste in m.n broek van het lachen .. hadden ze bijna m.n plasje .....
 
Dat belgen uberhaupt nog de moeite nemen om aan een wedstrijd mee te doen!

Bbing must go underground!!!
 
had wel willen gaan kijken in gent. helaas zit ik een week in Rome dan:( maar als het net als in EL gaat dan is het zo afgelopen ja
 
ja ze zijn weggestuurd na een half uur gezeik maar toen was de wedstrijd al verpest en was iedereen al weg .. ze wisten niet eens wie ze moesten pakken
vroegen een vriend van mij om te plassen hij zegt wie ben jij .. een belg ?
jij hebt hier niks te zoeken zegt hij pis zelf maar in je potje .. o dus je wilt
niet ?.. o dan ben je positief ... hij lacht en loopt gewoon weg ...
ik piste in m.n broek van het lachen .. hadden ze bijna m.n plasje .....

oh je bedoelde dat ze in Gent komen? Ja oke
 
Ik schaam me dood (als Belgische BB enthousiast) om die website van het IFBB te zien. Is dat de vertegenwoordiging van het Belgisch Bodybuilding?

www.ifbbbelgium.be

Amateurisme troef. Als dit maar het resultaat is van hun "60 jarige ervaring", amai, ze mogen er trots op zijn.
1) Ten eerste moet je al goed zoeken om daar iets of wat recent nieuws terug te vinden. Nieuws wordt dan ook maar weergegeven in de vorm van, I kid you not, een ingescand JPG-bestand van een opgevouwen papiertje wat eerder werd getypt op een schijnbaar middeleeuws typmachientje. De inscanner van dienst had wss een voorkeur om in het zwart/wit te scannen zodat opgeplakte foto's zo onduidelijk mogelijk zijn. Welcome to 2011!

2) Nieuws/kalender over aankomende of verslagen over reeds gepasseerde events in het binnenland, laat staan buitenland? Onbestaand. Er staat 1 tabel met wat namen en cijfers, maar over welk jaar? Raad maar. //edit: excuus, zonet ontdekt dat er bovenaan een klein menu is om uit te kiezen. Overzicht...

3) Foto's? Waarschijnlijk nog druk bezig zijn polaroids in te scannen

4) ...

En zo kan ik maar door blijven gaan.

Een schande. Waarschijnlijk heel professionele mensen daar...

Vergelijk dat eens met www.ifbbnederland.nl, pakken verschil. Ik wil het gerust overnemen van die incompetente dino-prutsers.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je absoluut een punt. De website van IFBB Belgium is absoluut een lachertje. De info wordt zelden of nooit aangepast en de info die je er al vindt is ouderwets en onvoldoende.
Veel heeft te maken met de voorzitter van de federatie in België. Die man is 70jaar oud en laat zich onvoldoende bijstaan door de juiste mensen om de organisatie via het web te promoten. Daarenboven heeft IFBB Belgium te weinig geld beschikbaar om deftig werk te kunnen afleveren.
En als we naar de toekomst kijken staan er geen opvolgers te springen om de zaak over te pakken. Ik vrees dat het competitieve bodybuilding in België een stille dood zal sterven. Toch zeker in de IFBB.
 
Wat zijn de voorwaarden om daar voorzitter van te worden/zijn?
 
Back
Naar boven