Fitness Seller

Ifbb belgian body building finales nationals i (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

geen idee, daar zul je voor op hun website moeten kijken :-)
 
geen idee, daar zul je voor op hun website moeten kijken :-)


Meet julien and learn :-) lol
Mij heeft hij indertijd alvast nooit afgeblaft, maar inderdaad vele anderen wel.
Ah allen daarheen zeker vanavond, shakes zijn niet nodig, frituur om de hoek :D
 
Meet julien and learn :-) lol
Mij heeft hij indertijd alvast nooit afgeblaft, maar inderdaad vele anderen wel.
Ah allen daarheen zeker vanavond, shakes zijn niet nodig, frituur om de hoek :D

lekkere fritje eten of wat hahaa;)? en weet er iemand of er iets 'gezond' te eten is binnen ?

in iedereen geval aanwezig
 
Al iets meer geweten over de Prestatie van Patrick alleman?
 
Al iets meer geweten over de Prestatie van Patrick alleman?

Hij heeft zijn klasse gewonnen :) Super om hem weer op het podium gezien te hebben zaal ging gek toen
 
Het verbaasde me nogal dat niemand de sympathieke presentator een projectiel naar zijn hoofd heeft geslingerd.

Voor de rest aangename wedstrijd idd. Met op het einde een knalperformance van Thomas Scheu als guestposer!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 00:07 ----------

O en niet te vergeten, Tom Waes. :)
 
Het verbaasde me nogal dat niemand de sympathieke presentator een projectiel naar zijn hoofd heeft geslingerd.

Voor de rest aangename wedstrijd idd. Met op het einde een knalperformance van Thomas Scheu als guestposer!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 00:07 ----------

O en niet te vergeten, Tom Waes. :)

Haha idd wat een rare gozer was dat.. zat die gewoon vanalles te roepen door zen micro
 
Gebeurd in Belgie vaker dat ze controleren op wedstrijden, in Nederland is zoiets nog nooit voorgekomen.

Ik wil niet veel zeggen maar iedereen weet dat 99% op een wedstrijd heeft gebruikt, dus waarom controleren? Zoiets moet gewoon gedoogd blijven.

Is het zo'n grote wedstrijd dan? Iemand die ik ken heeft meegedaan normaal, en je weet natuurlijk van niemand zeker of hij gebruikt of niet , maar ik ben er toch redelijk zeker van dat hij nog naturel is, het zou me eerder verbazen moest dit niet zo zijn.
 
hey ,
wat ik vandaag gezien heb van organiseren kan men in
Nederland nog veel komen leren in België.
ook het aantal deelnemers en publiek dat massaal aanwezig was.
ondanks het controleren van atleten.
en dan de sfeer was super warm roepen tieren fluiten applaus .....enz.......
de webside van ifbb België kan beter dat is juist .
maar op wedstrijd organisatie staat België met beide voetjes in het jaar 2011
en in Nederland daar tegen IN de jaren 80
proficiat ifbb belgie
 
hey ,
wat ik vandaag gezien heb van organiseren kan men in
Nederland nog veel komen leren in België.
ook het aantal deelnemers en publiek dat massaal aanwezig was.
ondanks het controleren van atleten.
en dan de sfeer was super warm roepen tieren fluiten applaus .....enz.......
de webside van ifbb België kan beter dat is juist .
maar op wedstrijd organisatie staat België met beide voetjes in het jaar 2011
en in Nederland daar tegen IN de jaren 80
proficiat ifbb belgie


Ik denk dat jij 10j geleden nooit naar een wedstrijd geweest bent.
Ik vond de wedstrijd en de "kwaliteit" op het podium een dikke nul vergeleken met vroeger. Er waren natuurlijk (gelukkig!) enkele uitzonderingen, maar merendeel was beneden peil imo.

En publiek massaal aanwezig? Komaan man, de zaal zat amper half vol. Neem de familie en vrienden van de athleten weg en er zat geen 10 man meer :-)

En julien blommaert, het wordt echt tijd dat hij de fakkel doorgeeft, en dan liefst aan iemand die wel manieren heeft en de athleten niet continue verwijt. (enkele quotes van gisteren: "staan jullie weer te slapen", "voorkant, vookant! voorzijde zeg ik, hoor jij niet?", "gediskwalificeerd !! vooruit van 't podium, buiten zeg ik!" (kerel poseerde iets te lang naar mr blommaert zijn zin)

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat 90 sec max 90 sec is en dat er een reglement moet zijn, maar om iemand daarvoor zo af te blaffen en dan bovendien stande pede te diskwalificeren, sorry hoor. Misschien even nadenken dat die athleet (ik ken hem persoonlijk niet) zich ook min. 12 weken keihard voorbereid heeft op die wedstrijd.


Verder stel ik me de vraag op hoeveel belgische bb wedstrijden thomas scheu al guestposer geweest is? Jesus, ik denk dat blommaert een 10 beurten kaart kocht bij hem. Prachtige athleet, zeker wel, maar we zien ook graag eens iemand anders.

Wel een goed woord voor Jacky secke z'n organisatie, integenstelling tot de kritiek van blommaert (achter de collissen deze keer wel), vond ik dat de organisatie zelf niks te verwijten viel.

@Kurt de taeye, zoals ik je gisteren reeds zei, puike prestatie van je kerel! (je had natuurlijk geluk dat ik niet meedeed, lol graptjen...alhoewel, hihi) en het was tof je na al die jaren nog eens tegen het lijf te lopen. PS Wat ik je gisteren vergat te zeggen, de enige reden dat je 2de werd op de FED cup waren je benen die iets te licht waren. Is natuurlijk makkelijk praten vanuit het publiek, maar probeer daaraan te werken in de toekomst en je wordt nog beter ;-) Take care m8
 
Laatst bewerkt:
hello,
ik ben naar wedstrijden gaan kijken in de jaren 80,90,2000 tot op de dag van vandaag.
in het Boudewijn park vroeger jaren 80 met frank zane was een ander tijdperk.
en is nostalgie.toen was er ook massale belangstelling veel volk dus.
nu zijn wij in ander tijdperk.
kritiek geven is niet zo moeilijk.
wat ik gisteren gezien heb is een zaal vol mensen met een goede sfeer er rond.
heb jij dit anders gezien dan?
dan heb je niet realistisch rond je gekeken.
wat betreft de atleten ja de kwaliteit is minder geworden.
maar dat is niet waar het om gaat.
heb vorige week naar de grand prix van nl gaan kijken.
ja daar is het niveau hoger .
hoe zou dat komen denk jij ?
er was daar +-60 mensen aanwezig.
de organisatie verliep daar heel knullig,
en dat is toch wel spijtig voor de sport .
blommaert ja dat is een apart mens .
maar ja wie doet er zoveel voor onze sport?
wie promoot en verdedigd onze sport?
promoot jij onze sport ?
organiseer jij wedstrijden?
of ben jij een stuurman die aan wal staat en het beter weet dan de kapitein
hoe het schip moet varen maar zelf niks onderneemt?
kritiek geven is niet zo moeilijk.
wat mij betreft heb ik een goede avond gehad met veel mensen en een goede sfeer.
proficiaat aan alle medewerkers van dit evenement.
mvg
 
Ik heb nergens gezegd dat de organisatie niet ok was, integendeel.
Maar +/-50 athleten en een halfvolle zaal kan je mijn inziens niet echt een success noemen.
Als je al zolang naar wedstrijden gaat zie je zelf ook dat alles er ieder jaar opnieuw flink op achteruit gaat in België.
Dit was jaren geleden wel anders, en je moet zeker niet teruggaan tot de tijd van Zane.

Waarom blijven athleten weg denk je?
Ik wil geen steen gooien, maar veel hangt samen met de arrogantie en het gedrag van de voorzitter.

Enfin, maakt niet uit, elk zn mening hierover natuurlijk.
 
maar ja wie doet er zoveel voor onze sport?
wie promoot en verdedigd onze sport?
promoot jij onze sport ?
organiseer jij wedstrijden?
of ben jij een stuurman die aan wal staat en het beter weet dan de kapitein
hoe het schip moet varen maar zelf niks onderneemt?
Tuurlijk zijn er mensen die het niet beter kunnen maar wel kritiek geven, maar daarom pretenderen ze niet dat ze het wél kunnen. Als je wel pretendeerd de grote chef te zijn maar geen kritiek kan verdragen (en er ook niks nuttigs mee doet) moet je er niet aan beginnen.

Blommaert is een doortrapte boer die meer kwaad dan goed doet voor de sport. Als hij de vertegenwoordiging van het Belgische BB moet zijn, neen dank u. Geen wonder dat het in BE niet echt van de grond geraakt.
 
hey
30 jaar lang hoor ik deze verhalen over blommaert.
maar al die mensen zijn na 30j zijn niet meer bezig met bb .
a toch wel op de hoek in de cafe.
maar blommaert niet is nog altijd fervent bb liefhebber.
en organisator.
ja hij kan soms crue zijn.
dat is dan een min punt .
voor de rest regelt hij toch maar alles.
mvg
 
Ik zit nooit op café en ben 24/7 bezig met bb.

En dat hij alles regelt is jammergenoeg geen compliment. Ik was er gisteren ook, en mijn klachten van eerder deze week werden jammergenoeg bevestigd.

Tijd voor een frisse wind binnen IFBB België, en liefst zo snel mogelijk.
 
hello,
verandering is daarom nog geen verbetering.
als iedereen aan zijn zwakke punten zou werken.
kan alles beter worden.
iedereen heeft goede en slechte kwaliteiten.
ze herkenen is nog een ander punt natuurlijk.
mvg
 
Proficiat aan Jacky voor de schitterende organisatie van de zaal. Kwaliteit van licht en klank was top.
Jammer dat IFBB niet even de tijd nam om hem daarvoor te bedanken op het podium.
 
Back
Naar boven