MuscleMeat

ifbb belgium overall winner 2003

Bezoekers in dit topic

SQUAT

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
9
Ok, heb wat problemen met de cd waar ze opstaan. Maar als
alles goed gaat zijn jullie de eersten die deze foto's te zien krijgen!
Het duurde wat langer voor ik ze plaats want ze komen van mijn sponsor
VPS die er een deel van wil gebruiken voor zijn folders en moesten we selecteren.

http://photos.yahoo.com/squatzillan

Ziet er TOP uit !!!

Vraag anders even of T ze de server op knalt kijkt wat makkelijker ;)

Keep up the good work bro.

Groet Smalluser :thumb:

Die onderbroek kan wel kleiner bro.. ;)

j/k bro, ziet er goed uit! :thumbs:

top!!! :thumbs:

Lengte zegt niet alles kijk naar lee priest! Eventueel pro-ambities in het verschit philip??

Bo zei:
top!!! :thumbs:

Lengte zegt niet alles kijk naar lee priest! Eventueel pro-ambities in het verschit philip??

Hahaha!
Geen antwoord!

ziet er erg goed uit kerel!!!
kan het niet zo goed zien, maar zijn je kuiten wat minder ivh tot de rest?
erg complete bb-er man, echt cool!!

ziet er heel goed uit!

fantastisch werk.

Damn netjes man! Volgens mij heb je behoorlijk wat meer massa dan op de vorige foto's die big cat hier toen gepost had.

D. zei:
ziet er erg goed uit kerel!!!
kan het niet zo goed zien, maar zijn je kuiten wat minder ivh tot de rest?
erg complete bb-er man, echt cool!!

Voor ik met bodybuilding begon was ik een pelikaan!
Vandaar die kuiten! LOL
Spijtig die hoge aanhechting! Nopchtans train ik ze hard, zo hard dat ik al verschillende keren overbelastingsblessures heb gehad.

Deze foto's laten pas echt zien hoeveel massa er echt op dat lichaam zit. Die andere foto was idd heel erg overbelicht. Klasse! :thumb:

Ziet er geweldig uit.. ik vind die kuiten eigenlijk heel mooi zo.. ik vind ballonkuiten (de mijne :( ) niet zo mooi, dit wel. Prachtige bovenbenen ook.. en ook de vorm van de borst is mooi.
Eigenlijk ziet alles er perfect uit.. voor mij persoonlijk zijn de armen iets TE veel van het goede.
Maar ja.. helaas een echte BBer wil steeds groter/meer. Niettemin, veel succes met het behalen van dat doel.

Espi

Ik heb het er met BC al over gehad, je hebt een erg compleet fysiek, je staat er droog en keihard bij. Kuiten, tsja, genen doe je niks aan, iedereen heeft mindere punten, ronnie ze kuiten zijn ook ze beste spiergroep niet, maar wie let er bij hem nog op? Nee, ik denk dat je gewoon moet proberen meer massa offseason te pakken en dit zoveel mogelijk te behouden in de voorbereiding, je staat er tov. van de, ik meen, EK foto's groter bij, de scherpte is er op beide :)

SQUAT zei:
Ok, heb wat problemen met de cd waar ze opstaan. Maar als
alles goed gaat zijn jullie de eersten die deze foto's te zien krijgen!
Het duurde wat langer voor ik ze plaats want ze komen van mijn sponsor
VPS die er een deel van wil gebruiken voor zijn folders en moesten we selecteren.

http://photos.yahoo.com/squatzillan

Ziet er goed uit man ! ik wil binnenkort ook een paar wedstrijden in Belgie gaan doen omdat het in NL steeds minder aan het worden is.

Klasse hoor, hard eraan gewerkt zo te zien :thumbs:

Koolhoven zei:
Ziet er goed uit man ! ik wil binnenkort ook een paar wedstrijden in Belgie gaan doen omdat het in NL steeds minder aan het worden is.

Ok, als je dan niet goed wegwijs bent neem dan contact met me op!
Ik laat je de datums dan wel weten en waar je terecht moet voor de inschrijvingen.

Heel erg gruwelijk dit! Ongeveer mijn doel! Super man...

# 1

SQUAT1.jpg

Back
Naar boven