MuscleMeat

Ifbb. Gezellig sfeertje (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Waardering
7.969
Lengte
1m79
Massa
89kg
Iemand die me wat kan bij brengen mbt de vete?

En wa er in het filmpje gezegd wordt? Ik versta er maar weinig van helaas
Iemand is voor zichzelf begonnen. En dus is er afgunst...

mike155

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
1 jan 2009
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
8%
:roflol:

En die hele toespraak en het benoemen van al haar titels. Triest.....
Nog erger... de titels die ze gewonnen heeft zijn allemaal gelinkt aan de pro league. De bond die ze nu als nep beschouwd.

mike155

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
1 jan 2009
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
8%
Iemand die me wat kan bij brengen mbt de vete?

En wa er in het filmpje gezegd wordt? Ik versta er maar weinig van helaas
De vete is begonnen omdat liona bergmann uit de nbbf is gestapt. Omdat er een jurylid is ( nog steeds jury ) die meiden benadert om uit eten te gaan voor betere plaatsing. Hier was liona het niet mee eens en heeft het probleem hoger aangekaart. De meiden werden geschort en het jurylid bleef netjes op zijn plaats in het nbbf panel. Waardoor liona opgestapt is uit de nbbf en de npc/pro league opgezet heeft in nederland.

Er zal achter de schermen vast meer hebben plaatsgevonden maar dit is wat er zoiezo bekend is

HillR

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Karmaslet
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
13.322
Lengte
1m50
Vetpercentage
23%
De vete is begonnen omdat liona bergmann uit de nbbf is gestapt. Omdat er een jurylid is ( nog steeds jury ) die meiden benadert om uit eten te gaan voor betere plaatsing. Hier was liona het niet mee eens en heeft het probleem hoger aangekaart. De meiden werden geschort en het jurylid bleef netjes op zijn plaats in het nbbf panel. Waardoor liona opgestapt is uit de nbbf en de npc/pro league opgezet heeft in nederland.

Er zal achter de schermen vast meer hebben plaatsgevonden maar dit is wat er zoiezo bekend is
welk jurylid?

KategorieC

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2009
Waardering
1.584
Lengte
1m80
Massa
89kg

"uit eten"

HillR

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Karmaslet
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
13.322
Lengte
1m50
Vetpercentage
23%

HillR

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Karmaslet
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
13.322
Lengte
1m50
Vetpercentage
23%
geen dank.
Nee ik ga voor de rest geen namen noemen.
Nou, waarom dan überhaupt deze mededeling doen. Nu weten we dat er een viespeuk in de jury zit, maar geen idee wie het is. Als er door meerdere dames over gerept is, waarom kan het dan niet hier gedeeld worden?

Roethof

Patriottisch
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
12.924
Who cares. Gerommel in de marge. Zal ook nooit iets van betekenis worden. In dat soort clubjes steken ze elkaar doorgaans lachend neer na het nodige ellebogenwerk.

Joostb_2000

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2018
Waardering
1.063
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
NBBF is sowieso een joke op internationaal niveau. Geen wonder dat iedereen IFBB/NPC wedstrijden prefereert lol

Bovenaan