Fitness Seller

Ifbb. Gezellig sfeertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand die me wat kan bij brengen mbt de vete?

En wa er in het filmpje gezegd wordt? Ik versta er maar weinig van helaas
Iemand is voor zichzelf begonnen. En dus is er afgunst...
 
:roflol:

En die hele toespraak en het benoemen van al haar titels. Triest.....

Nog erger... de titels die ze gewonnen heeft zijn allemaal gelinkt aan de pro league. De bond die ze nu als nep beschouwd.
 
Iemand die me wat kan bij brengen mbt de vete?

En wa er in het filmpje gezegd wordt? Ik versta er maar weinig van helaas

De vete is begonnen omdat liona bergmann uit de nbbf is gestapt. Omdat er een jurylid is ( nog steeds jury ) die meiden benadert om uit eten te gaan voor betere plaatsing. Hier was liona het niet mee eens en heeft het probleem hoger aangekaart. De meiden werden geschort en het jurylid bleef netjes op zijn plaats in het nbbf panel. Waardoor liona opgestapt is uit de nbbf en de npc/pro league opgezet heeft in nederland.

Er zal achter de schermen vast meer hebben plaatsgevonden maar dit is wat er zoiezo bekend is
 
De vete is begonnen omdat liona bergmann uit de nbbf is gestapt. Omdat er een jurylid is ( nog steeds jury ) die meiden benadert om uit eten te gaan voor betere plaatsing. Hier was liona het niet mee eens en heeft het probleem hoger aangekaart. De meiden werden geschort en het jurylid bleef netjes op zijn plaats in het nbbf panel. Waardoor liona opgestapt is uit de nbbf en de npc/pro league opgezet heeft in nederland.

Er zal achter de schermen vast meer hebben plaatsgevonden maar dit is wat er zoiezo bekend is

welk jurylid?
 
De vete is begonnen omdat liona bergmann uit de nbbf is gestapt. Omdat er een jurylid is ( nog steeds jury ) die meiden benadert om uit eten te gaan voor betere plaatsing. Hier was liona het niet mee eens en heeft het probleem hoger aangekaart. De meiden werden geschort en het jurylid bleef netjes op zijn plaats in het nbbf panel. Waardoor liona opgestapt is uit de nbbf en de npc/pro league opgezet heeft in nederland.

Er zal achter de schermen vast meer hebben plaatsgevonden maar dit is wat er zoiezo bekend is

"uit eten"
 
geen dank.
Nee ik ga voor de rest geen namen noemen.

Nou, waarom dan überhaupt deze mededeling doen. Nu weten we dat er een viespeuk in de jury zit, maar geen idee wie het is. Als er door meerdere dames over gerept is, waarom kan het dan niet hier gedeeld worden?
 
Who cares. Gerommel in de marge. Zal ook nooit iets van betekenis worden. In dat soort clubjes steken ze elkaar doorgaans lachend neer na het nodige ellebogenwerk.
 
NBBF is sowieso een joke op internationaal niveau. Geen wonder dat iedereen IFBB/NPC wedstrijden prefereert lol
 
Back
Naar boven