MuscleMeat

IFBB Pro Aziz Jalali (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De tering zeg.. Doet me een beetje denken aan Khan dit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vind het eigenlijk al heel wat dat hij de amateur mr.o heeft gewonnen.
 
Klopt zeker, maar dat maakt hem nog geen mr O en als coach een keer geluk hebben met een atleet maak je nog geen wonder woman :p
vind het een useless coach ^^
 
Op basis van?
 
Op basis van?
ze hielt roelly aan het lijntje als hij veel vroeger een andere coach had had hij nu misschien niet zo een huge gut ,hij zou imo goed bij john meadows passen geen idee wie hij nu heeft maar john heeft al bewezen dat hij 'freaks' kan maken en droog krijgen
 
attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg
 
Hij is zo te zien ook matties met Badr Hari

attachment.jpg


attachment.jpg
 
ze hielt roelly aan het lijntje als hij veel vroeger een andere coach had had hij nu misschien niet zo een huge gut ,hij zou imo goed bij john meadows passen geen idee wie hij nu heeft maar john heeft al bewezen dat hij 'freaks' kan maken en droog krijgen

O ja, want ze hebben samen niks gepresenteerd. En het is Oma haar schuld dat Roelly een gut heeft? Hoe kom je aan die wijsheid?
 
O ja, want ze hebben samen niks gepresenteerd. En het is Oma haar schuld dat Roelly een gut heeft? Hoe kom je aan die wijsheid?
ben je er verliefd op ofzo het is haar kennis die tekort schoot over AAS en gear op dat niveau
 
O ja, want ze hebben samen niks gepresenteerd. En het is Oma haar schuld dat Roelly een gut heeft? Hoe kom je aan die wijsheid?

Idd, stoor me ook altijd aan dat soort opmerkingen. Ben zelf ook geen fan van Sibila, maar ze heeft die jongen de eerste jaren wel met hart en ziel geholpen en zijn metamorfose naar prof was indrukwekkend.
 
ben je er verliefd op ofzo het is haar kennis die tekort schoot over AAS en gear op dat niveau

Hey grappenmaker... Hoe oud ben je nou..

Ik vraag je hoe je aan die wijsheden komt? Als ik kijk naar de progressie die Roelly heeft gemaakt in de tijd dat ze hem begeleide vind ik namelijk wat anders.

Jij zegt: gut komt door haar.

Waar baseer je dat op?

Jij zegt: komt door haar gebrek aan kennis.

Hoe weet je dat dan?
 
Hey grappenmaker... Hoe oud ben je nou..

Ik vraag je hoe je aan die wijsheden komt? Als ik kijk naar de progressie die Roelly heeft gemaakt in de tijd dat ze hem begeleide vind ik namelijk wat anders.

Jij zegt: gut komt door haar.

Waar baseer je dat op?

Jij zegt: komt door haar gebrek aan kennis.

Hoe weet je dat dan?

Relax :p
Feiten Roely en zijn broer komen Sibil tegen zelfde moeder andere vader dus andere genen
Roely wint een keer zijn broer niet.
Geluk voor Roely en Sibil, honderden andere komen Sibil tegen en winnen niks.;)
Dus wat zegt dat over de coach ? dat ze slecht is ? dat ze super is ?
Vertel het maar.
Persoonlijk denk ik dat ze beide teveel gehypet zijn, ja en dan val je diep.
Laat onverlet dat het voor beide een unieke ervaring is geweest, die beide nu proberen ten gelde te maken.
 
hoorde altijd net dat het na de dump van Sibil was dat Roelly overboard ging met de slin. Maarja we zullen er nooit het fijne van weten.
 
Hey grappenmaker... Hoe oud ben je nou..

Ik vraag je hoe je aan die wijsheden komt? Als ik kijk naar de progressie die Roelly heeft gemaakt in de tijd dat ze hem begeleide vind ik namelijk wat anders.

Jij zegt: gut komt door haar.

Waar baseer je dat op?

Jij zegt: komt door haar gebrek aan kennis.

Hoe weet je dat dan?

Fantaseerde jij misschien hoe roelly haar in natura betaalde?
 
Het begon zo mooi :)
IFBB Pro Aziz Jalali road to Mr. Olympia met Sibil Peeters IFBB Pro Aziz Jalali road to Mr. Olympia met Sibil Peeters

Er is wat commentaar en het is gelijk stil, gaat hij nu niet meer ;) of denk zijn coach echt dat hij gaat winnen ( dromen zijn bedrog en atleten wijs maken dat ze kunnen winnen ook ) en wil de concurrentie niet wijzer maken:eek:
 
Het begon zo mooi :)
IFBB Pro Aziz Jalali road to Mr. Olympia met Sibil Peeters IFBB Pro Aziz Jalali road to Mr. Olympia met Sibil Peeters

Er is wat commentaar en het is gelijk stil, gaat hij nu niet meer ;) of denk zijn coach echt dat hij gaat winnen ( dromen zijn bedrog en atleten wijs maken dat ze kunnen winnen ook ) en wil de concurrentie niet wijzer maken:eek:

Gelijk stil? Jij denkt dat die gast dit zelf update ofwat? Hij heeft de amateur olympia gewonnen en is dus gekwalificeerd voor de olympia , maar ik heb nergens gezien dat hij denkt te gaan winnen?
 
Ben benieuwd hoever hij nog komt, tot nu toe vind ik enkel de 1e foto in de beginpost er goed uitzien.
 
attachment.jpg


attachment.jpg
 
Back
Naar boven