XXL Nutrition

igf-1 l3 dosering en inj. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2003
Berichten
1.147
Waardering
1
ja ja

het lijkt vrij duidelijk hier op het board en bij nog meer profile's staat voor de dosering van igf-1 l3 overal tussen de 60 / 120 mcg per dag

toch lees ik in deze al bekende link: klik mij!

dat die gast maar op 40mcg per dag zit en behoorlijk hard gaat en dus ook in bijwerkingen (sloom enz.)

- dus wat vinden julie van de dosering van igf-1?

- zou de dosering gewoon moeilijk voor te kauwen zijn en moet je het gewoon echt voor jezelf uitzoek (opbouwen)?

- zou je hoger moeten doseren in combi met a.s / hgh ? lijkt mij niet aangezien de hgh toch ook gedeeltelijk omzet naar igf-1?


en tot slot nog wat denken julie (of nog beter vinden julie) van de inj methodes:

- 1x s' ochtends 1x s' avonds
- alles PWO
- 1x PWO 1x PWO

aangezien igf-1 l3 12 uur actief is lijkt mij het beste gewoon ieder 12 uur te injecteren toch?

en dan in de getrainde spieren of gewoon alles onderhuids?

kortom eff een thread om al mijn nog opestaande vragen te beantwoorden... :D
 
eddycaminos zei:
- zou de dosering gewoon moeilijk voor te kauwen zijn en moet je het gewoon echt voor jezelf uitzoek (opbouwen)?

Wat ik er uit begrijp is dat je het zelf beetje moet uitzoeken... En als beginner met IGF zou het volstaan om enkel om trainingsdagen te nemen.

Ik ben momenteel in kuur test enanth in combi met boldenone. Ik overweeg sterk om de laatste 4 weken IGF-1 LR3 er bovenop te nemen om nog meer uit mijn kuur te halen!

Wat ik me afvraag met IGF-1 LR3: moet je je koolhydraten inname strikt in oog houden zoals bij insuline na injectie en paar uur later?

Trouwens, heel interessante link dat je geeft!
 
Nee...het is niet zoals met slin(dan nog afhankelijk welk soort)...IGF-1 LR3 wordt ook in wedstrijdvoorbereiding gebruikt...waar de koolhydraten al aan de lage kant zijn.
 
@Joe: ja KH moet je zorgen genoeg binnen te krijgen natuurlijk he. Trouwens de ene gaat sneller hypo dan de ander. Ik zou bij hogere doseringen iig altijd voor de zekerheid snelle carbs meenemen als je op pad gaat. En als ik jou was zou ik het in je nakuur nemen om gains te behouden. Of laatste 2 weken kuur + 1e 2 weken nakuur oid.



Dosering hangt af van hoe groot je bent ook natuurlijk maar je zou kunnen beginnen met 2x 20mcg.

Ikzelf zette het 's ochtends dan weer bij avondeten en op trainingsdagen sochtends en PWO. Zou het zeker iedere dag nemen.

Zet het IM. En psychologisch is het wel fijn om het in de getrainde spiergroep te zetten. Of het ook echt plaatselijke groei veroorzaakt ??? zijn de meningen ook verdeeld over.
 
Het licht beetje aan de dosis. Ik zou persoonlijk onder de 50 mcg alles pwo zetten.

Ik zou voor de eerste run op igf-1 op ergens tussen de 40-60 mcg gaan zitten.

Het licht natuurlijk ook aan je ervaring met andere a.s en je lichaamsgewicht etc.

Wil je het in de kuur of pct doen?
 
Laatst bewerkt:
Stond ik de sticky, effe zoeken :P

our dose of 80mcgs for 5 weeks should definitely get good results for you. There are really two ways to approach IGF-1. At a dose as high as 80 mcgs, some choose to take twice-a-day injections - once first thing in the morning, the other half immediately post workout into the muscle group just worked.

There is no doubt that this will work well, it is just for those 5 weeks you will most certainly shut down most if not all of your endogenous HGH production. That isn't really a long enough period of time to worry about too much, but that is the reasoning behing one-a-day injections .... though even that does a pretty good job on your endogenous HGH.

The other way to tacke it is to just inject the 80mcgs into the muscle group just worked on workout days, and if desired first thing in the morning on non-workout days.

Which of these is best to choose depends somewhat on what you desire to gain from using the LR3. If you are looking for some additional muscle growth in lagging areas, then single injection into that muscle post workout is going to be the way to go. Working out muscle and tearing it down does indeed increase the number of available IGF-1 receptors in that muscle. Feeding them with LR3 directly is the most advantageous way to capitalize on these increased number of receptors. The flip side to this is that LR3 has a several hour active window, so while I still feel there are advantages to injecting into freshly worked muscle, it isn't AS critical as it would be if we were talking about something like huIGF-1. For strictly muscle growth, PWO into the worked muscle group is probably the best plan of attack.

When you use the two a day injection route, it usually equates to a bit more fat loss. If you are looking for more a balance of fat loss / lean muscle increase, then twice a day might be somethiing to consider.

Since IGF-1 is generally released in a pulsatile fashion, you could either run it on workout days only for muscle growth, or everyday for more systemic and metabolic support. I typically run my LR3 everyday for the 5 weeks I am on it.....but then again I am in the gym 5-6 days a week anyway.

Hope some of this helps get you going on the right track. Best of luck to you on your upcoming run of LR3 IGF-1.
 
Ik zou toch echt voor 2x per dag gaan.

Zo doe ik het zelf ook.
 
Testo zei:
Ik zou toch echt voor 2x per dag gaan.

Zowiezo. Hoe ga je anders bv je triceps aan beide kanten raken?
 
Ik zet het zelf alleen maar subc.

Durf nog niet te site-injecten.
 
IKKE zei:
Het licht beetje aan de dosis. Ik zou persoonlijk onder de 50 mcg alles pwo zetten.

Ik zou voor de eerste run op igf-1 op ergens tussen de 40-60 mcg gaan zitten.

Het licht natuurlijk ook aan je ervaring met andere a.s en je lichaamsgewicht etc.

Wil je het in de kuur of pct doen?

ik was zelf ook aan het denken ja om het gewoon te starten op 40mcg en dan gewoon zelf verder gaan kijken wat nodig is met een max op 80 mcg

wil het gaan pakken in een 23weken stack met hgh a.s en slin....

hgh heb ik al eerder gebruikt .. a.s uiteraard ook alleen igf-1 en slin nog niet...

grt eddy
 
JoeTat2 zei:
Wat zijn de bevindingen tot hier toe?


Lekker spul maar geen wondermiddel.

Een leuke toevoeging voor de BBers met wat meer ervaring maar niks speciaals voor jongens die nog niet zolang kuren imo.
 
IKKE zei:
Stond ik de sticky, effe zoeken :P

our dose of 80mcgs for 5 weeks should definitely get good results for you. There are really two ways to approach IGF-1. At a dose as high as 80 mcgs, some choose to take twice-a-day injections - once first thing in the morning, the other half immediately post workout into the muscle group just worked.

There is no doubt that this will work well, it is just for those 5 weeks you will most certainly shut down most if not all of your endogenous HGH production. That isn't really a long enough period of time to worry about too much, but that is the reasoning behing one-a-day injections .... though even that does a pretty good job on your endogenous HGH.

The other way to tacke it is to just inject the 80mcgs into the muscle group just worked on workout days, and if desired first thing in the morning on non-workout days.

Which of these is best to choose depends somewhat on what you desire to gain from using the LR3. If you are looking for some additional muscle growth in lagging areas, then single injection into that muscle post workout is going to be the way to go. Working out muscle and tearing it down does indeed increase the number of available IGF-1 receptors in that muscle. Feeding them with LR3 directly is the most advantageous way to capitalize on these increased number of receptors. The flip side to this is that LR3 has a several hour active window, so while I still feel there are advantages to injecting into freshly worked muscle, it isn't AS critical as it would be if we were talking about something like huIGF-1. For strictly muscle growth, PWO into the worked muscle group is probably the best plan of attack.

When you use the two a day injection route, it usually equates to a bit more fat loss. If you are looking for more a balance of fat loss / lean muscle increase, then twice a day might be somethiing to consider.

Since IGF-1 is generally released in a pulsatile fashion, you could either run it on workout days only for muscle growth, or everyday for more systemic and metabolic support. I typically run my LR3 everyday for the 5 weeks I am on it.....but then again I am in the gym 5-6 days a week anyway.

Hope some of this helps get you going on the right track. Best of luck to you on your upcoming run of LR3 IGF-1.


hey dit stuk had ik gemist in de sticky!...

dus kort samengevat:

- in de getrainde spiergroep op trainingsdagen voor spiergroei
- of iedere dag onderhuids voor meer vetverlies

ik zelf zou het wel houden op 2x per dag inj ook bij lage doseringen als 40mcg aangezien het goedje 12uur werkzaam is ... en dan vind ik de theorie van verdelen voor constantere afgifte toch wel beter klinken...
 
eddycaminos zei:
dus kort samengevat:

- in de getrainde spiergroep op trainingsdagen voor spiergroei
- of iedere dag onderhuids voor meer vetverlies

Zou het allemaal IM doen. igf werkt zo beter. En vetverlies heb je zo ook want het is gewoon systemisch.

Mijn bevindingen waren: vetverlies, spiertoename (niet spectaculair) en spieren zagen er beter uit. Sides: eigenlijk niet.

Als je het neemt in een kuur wat natuurljk aan te bevelen is komt het goed uit dat je je kapot kan vreten zonder vet te worden.
 
ik ben nu ook bezig met igf-1 in mijn kuur

ik merk een super pomp, het lijk wel als er dan zoveel bloed door je spieren raasd echt super lekker gewoon volgens mij zal het niet echt veel kilo's neer kunner zetten, maar: je word er harder van, je ziet er harder uit, super trainingen, betere definitie, tijdens het trainen krijg ik een zwaar opgepompte spier b.v. de schouders die lijken wel 3x zo groot tijdens het trainen, licht vetverlies.

ik zet 2x 25 mcg pd smorgens en pwo in de getrainde spier

ik ben er wel tevreden over maar he tis een duur goedje maar ik heb het over voor het resultaat,, ik gebruik het ook i.c.m. aas en merk goed dat de testes goed op grootte blijven.

maar het is helaas geen wonder middel maar wel degelijk lekker!!!!!
 
Nog 3 weken en dan mag ik ook weer dan de igf-1 :D nu nog met slin bezig. Ik zit nog te twijfelen tussen 75 of 100 mcg. Maar het gevoel zal zeker lekker worden.

Maar je kan de bovenstaande theorien dus ook combineren dacht ik zo: Dus 1 pwo injectie vs 2 injecties, ochtend en pwo

Als je bijvoorbeeld op 100 mcg zit kan je dus 65 mcg pwo zetten en bijv 35 mcg in de morgen. Dus heb je iets meer in de avond na training voor het spiergroeiende effect en toch nog het voordeel van de 2x p.d. injecteren wat betreft vet verlies.
 
je kan beginnen op 75 mcg pd 2x injecteren mij lijkt dat je het nog altijd op kan voeren,, ik zelf als ik hoger ga zitten denk ik dat trainen te beest achtig word dat je helemaal op zwelt als het ware,, b.v. mijn biceps zit nu veel sneller vol waardoor je met minder gewicht meer herhalingen maakt alleen om het lekkere gevoel al!!
 
kevinlorenzin zei:
je kan beginnen op 75 mcg pd 2x injecteren mij lijkt dat je het nog altijd op kan voeren,, ik zelf als ik hoger ga zitten denk ik dat trainen te beest achtig word dat je helemaal op zwelt als het ware,, b.v. mijn biceps zit nu veel sneller vol waardoor je met minder gewicht meer herhalingen maakt alleen om het lekkere gevoel al!!

en hoeveel mcg

EDIT: sorry zie het net niet goed gekeken
 
Ik deed 25mcg in de ochtend en 25mcg 45min na m'n slin-prikje pwo, 7 dagen per week en ook op niet trainingsdagen. Prima resultaat, nog altijd zitten de kilo's erop en ben al een aantal weken uit de kuur!!
 
Ik ga binnenkort zoals het er nu naar uitziet 3,5 week op 80mcg per dag zitten.

2 Injecties per dag. 40mcg in de ochtend en 40mcg PWO (of voor avondmaaltijd op niet trainingsdagen).

Zet alles lekker subcutaan. IGF-1 kan wel plaatselijk werken, maar LR3 IGF-1 is toch echt mee systematisch.
 
Back
Naar boven