XXL Nutrition

Igf-1 LR3 als pct (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AdrianW

Cool Novice
Lid geworden
29 mrt 2015
Berichten
89
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
182cm lang
89kg
Bf: 10%
Cal: 4000-4200
50% Koolhydraten
30% Proteïne
20% Vet

Volgende week maandag heb ik mijn laatste injectie van test-e. Ik deed een cutting kuur met test-e en masteron ik heb ook 4 pillen proviron gepakt zodat mijn ballen nog wat groter zouden blijven. Maandag heb ik mijn laatste injection en ik wil dan ook beginnen met de igf en een week daarna nolvadex en aromasin. Dit is mijn eerste keer met igf-1 LR3 en daarom ben ik hier voor advies. Ik wil of 40mcg elke dag of 80msg op trainingsdagen welke zou beter zijn? Hoe groot is de kans dat ik een ader raak als ik in mijn borst of bicep injecteer en waar zou de beste plaats zijn voor die twee? Is er iets dat ik aan mijn dieet moet veranderen? Graag informatie van mensen die het al gedaan hebben.
Alvast Bedankt!
 
Proviron voor je ballen? Ben jij ff verkeerd ingelicht.
Verder als je echte igf-lr3 hebt is het leuk tijdens je kuur, in je nakuur redelijk nutteloos.
En nee, de kans op een ader in je borst en bicep is klein, aangezien je met slin naaldje prikt.
 
Proviron voor je ballen? Ben jij ff verkeerd ingelicht.
Verder als je echte igf-lr3 hebt is het leuk tijdens je kuur, in je nakuur redelijk nutteloos.
En nee, de kans op een ader in je borst en bicep is klein, aangezien je met slin naaldje prikt.
Oké bedankt!
Ik heb vandaag nog test e en masteron geïnjecteerd. Ik zie deze week dan wel of het echt is of niet. Wat zou je me aanraden voor de dosis? En elke dag of om de dag?
 
Oké bedankt!
Ik heb vandaag nog test e en masteron geïnjecteerd. Ik zie deze week dan wel of het echt is of niet. Wat zou je me aanraden voor de dosis? En elke dag of om de dag?

In de spier die je getraind hebt en die je wilt laten bijtrekken.
Bijv biceps na je bicep training. 25mcg per kant
 
In de spier die je getraind hebt en die je wilt laten bijtrekken.
Bijv biceps na je bicep training. 25mcg per kant
Top! Thanks.
 
Back
Naar boven