Fitness Seller

IGF-1-LR3 + Peg MGF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Swolebrah

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2014
Berichten
61
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Yo, ik ben van plan om in de toekomst (of misschien in mijn kuur waar ik momenteel mee bezig ben) IGF en Peg aan toe toevoegen.

Ik ben van plan om 3x per week IGF na het trainen te zetten op 50mcg en Peg 24 uur voor mn training op 250mcg.

Nou lees ik veel dat IGF niet zoveel doet en je beter HGH kan pakken. Helaas is HGH mij iets te duur.

Wat vinden jullie? Is IGF + Peg het geld waard?
 
Igf vind ik t geld zeker waard, heb zelf ook interesse mgf erbij te halen;-)

Ben er ook nieuwsgierig naar....
 
En wat voor resultaten had je met IGF? En dan praat ik niet over een goede pomp want daar doe im het niet voor
 
En wat voor resultaten had je met IGF? En dan praat ik niet over een goede pomp want daar doe im het niet voor

Ik merk dat ik ronder word en mooiere lijnen krijg. Ook de dikte van men vel word minder en men buik word strakker en krijg daar ook lijnen die ik al bijna 10 jaar niet meer gezien heb :D

Oké ik heb ook tren, test, masteron enzovoorts gebruikt maar ik vond dat die igf echt wel iets deed...

Ga je er kilo's mee pakken.... Nee maar je fysiek word een tikkeltje mooier, ronder enz. Is heel moeilijk uit te leggen. Beste advies dat ik kan geven is gebruik eens een maand 50 mcg/dag en je zal wel snel merken of het iets voor je is of niet.
 
Ik doe 50 mcg na de training verdeeld over de spieren die ik net getraind heb. MAX 3 keer per week

Word ronder, voller en merk gewoon hele dag dat mn spieren voller zijn.

Ik heb duidelijk meer behoefte aan carbs...
 
Als je 2 spiergroepen traint injecteer je dus maar 12,5mcg per kant. Is dat wel genoeg?
 
Het werkt voor mn gevoel dus kennelijk wel;-)

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Na het lezen van dit ben ik het zo gaan gebruiken:

40mcg is voldoende. We moeten ons wel beseffen dat dit al een enorme hoeveelheid is in vergelijken wat ons lichaam zelf produceerd. Wellicht kunnen we TheGame46 vragen wat je eigen lichaam produceerd, hij heeft een master diploma in endocrinologie. Zeg dat je, zelf met trainen, iets minder dan 1mcg produceerd.

20mcg voor zowel links als rechts, 30 voor elk been. Dat is genoeg. Je zult niet direct een enorme toename in schone massa ervaren. Maar DAT IS OOK NIET WAAR IGF-1 VOOR IS. Daar zijn aas goed voor. 40-50mcg in totaal zal meer dan genoeg hyperplasie opleveren en niet je ingewanden te veel laten groeien, daabij is het ook nog veel voordeliger. De nieuwe spiercellen hebben maanden nodig om te groeien, maar ze zullen groeien. En je zult IGF-1 vaker toepassen met dit betaalbare protocol.

En nog wat, veel van de nieuwste onderzoeken laten al zien dat EOD of zelfs E3D IGF-1 prikken veel beter is dan ED. Dit komt omdat ED prikken een te snelle verlaagde gevoeligheid van de receptoren te weeg brengt. Het duurt even voordat de receptoren weer gevoelig genoeg zijn om een grote hoeveelheid van 20mcg IGF-1 te binden. Dus overweeg eventueel om over te gaan naar EOD kracht training en prik dan IGF-1 direct na elke training, of 2 on / 2 off en prik de achterlopende spieren E3D. Met deze dosis protocol zul je niet direct kilo's spieren krijgen, maar levert wel hyperplasie. Dit betekend een stabiele groei op een goed tempo, en een protocol geschikt voor langer gebruik voordat de gevoeligheid te veel is afgenomen.
 
Had gisteren die topic gelezen, erg interessant
 
Zet je normaal niet 25mcg in elke getraind spiergroep ?
 
Als je full body doet mag je een hoop zetten dan
 
Iedereen zegt wat anders, denk dat je zelf moet kijken wat werkt voor jou...

Ik ben zoals ik het nu doe zeer tevreden over deze manier.

Ik heb 10 x 100mcg vailtjes. Dus zet een half ML per keer zo kan ik goed doseren.
 
Ik merk dat ik ronder word en mooiere lijnen krijg. Ook de dikte van men vel word minder en men buik word strakker en krijg daar ook lijnen die ik al bijna 10 jaar niet meer gezien heb :D

Oké ik heb ook tren, test, masteron enzovoorts gebruikt maar ik vond dat die igf echt wel iets deed...

Ga je er kilo's mee pakken.... Nee maar je fysiek word een tikkeltje mooier, ronder enz. Is heel moeilijk uit te leggen. Beste advies dat ik kan geven is gebruik eens een maand 50 mcg/dag en je zal wel snel merken of het iets voor je is of niet.
Dat je ronder en mooiere lijnen kreeg kwam dat alleen door de pomp? Of praten we over blijvend resultaat?

Had je alleen IGF gebruikt? Of ook op rustdagen Peg MGF?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:06 ----------

Ik vraag me nog paar dingen af. Ik ga morgen mn 4e week in van mijn test, tren en clen kuur in en wou eigenlijk IGF toevoegen.

Doen? Of is het beter als je aan het bulken bent?

En dan heb ik nog een vraag. Ik wil dan 3x per week full body gaan doen. Op maandag, woensdag en vrijdag. En na elke training injecteren. Is dat wel genoeg? Als ik maandag bijv in mijn schouders injecteer duurt het weer even voordat ze weer een injectie krijgen. Of kan ik beter in de spieren injecteren waarvan ik vind dat ze wat extra kunnen gebruiken?

En dan mijn laatste vraag. Als ik in mijn benen wil injecteren en daarmee mijn training begin, moet ik dat doen tijdens mijn training zodra ik met de laatste setje klaar ben?
 
Full body training vind ik al niet heel nuttig...

Ik ben van mening dat je dan elke spiergroep niet volledig aanpakt zoals t hoort.

Dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.
 
Full body training vind ik al niet heel nuttig...

Ik ben van mening dat je dan elke spiergroep niet volledig aanpakt zoals t hoort.

Dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.
Er zijn verschillende manieren om te trainen. Een spilt schema en elke spier maar 1x per week trainen vind ik persoonlijk beetje waardeloos.

Vandaar dat mijn voorkeur gaat naar een schema waarbij ik elke spier 2 of 3 keer per week train. Volume van mijn training is natuurlijk minder dan bij een split schema.
 
Alle igf gebruikt. De pomp is lekker en dan is het plaatje helemaal af. Maar ook zonder pomp ziet je er natuurlijk ronder uit.

Ik zet igf in men buikvet voor de training.
 
Alle igf gebruikt. De pomp is lekker en dan is het plaatje helemaal af. Maar ook zonder pomp ziet je er natuurlijk ronder uit.

Ik zet igf in men buikvet voor de training.
Waarom in je buik en niet in een spier?
 
Omdat ik dat prettiger vind en IM injecteren omdat dat plaatselijke groei zou geven geloof ik niet echt in.
 
Dat is ook niet de gedachte achter de L3R variant toch? Die zou toch "rondzwerven" in het lichaam en hechten daar waar de cellen het het hardst nodig hebben?
 
Na ipamorelin en ghrp wil ik binnekort igf ook wel eens gaan testen, enkel postworkout gebruiken jullie deze?
 
Dat is ook niet de gedachte achter de L3R variant toch? Die zou toch "rondzwerven" in het lichaam en hechten daar waar de cellen het het hardst nodig hebben?
Dus bijv ook aan je organen.
 
Back
Naar boven