Fitness Seller

IGF-1 LR3 subcutaan of IM? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Ik lees nogal wat tegenstrijdige verhalen over de manier van IGF-1 LR3 injecteren....

Wat zeggen de kenners?

subcutaan of intramusculair? En waarom?
 
Maakt niet veel uit.

GH en insuline zet je subcutaan, dus daarom igf-1 ook.
 
de meningen zijn hierover verdeeld.. het zou idd niet veel uit moeten maken en het wordt zowiezo wel opgenomen.. ik doe het zelf nu subcutaan.. maar ik lees ook dat er spotinjections worden gedaan in de spiergroep die die dag getraind wordt / is voor extremere pomps.. anderen zeggen dat (en de theorie wijst uit dat ;)) het geen plaatselijke werking heeft en dit dus zinloos zou zijn.. who knows? :D
 
Ik ben niet zo thuis in insulinespuiten en naalden. Voor slin heb ik een voorgevulde pen.

Zouden deze spuitjes goed zijn? Gaat mij erom dat de schaalverdeling goed duidelijk is, en ik dus ook goed 30 of 40mcg kan aflezen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
LR3 IGF-1 werkt toch systematisch en is daardoor nutteloos om in de getrainde spier te zetten?
hoewel ik op veel amerikaanse boards "baas boven baas"praat lees ik veel dat ze zeker plaatselijke groei hieruit weten te behalen...?
de doseringen lijken me wel te klein om een depot/tijdelijke zwelling te laten ontstaan,niet?
 
ik heb die van u40 0.5ml.. is zat :)
 
Leviathan zei:
Ik ben niet zo thuis in insulinespuiten en naalden. Voor slin heb ik een voorgevulde pen.

Zouden deze spuitjes goed zijn? Gaat mij erom dat de schaalverdeling goed duidelijk is, en ik dus ook goed 30 of 40mcg kan aflezen.

[Link niet meer beschikbaar]

yup..dat zijn ze :D
 
G21 zei:
yup..dat zijn ze :D

Die zijn U100 lees ik, ze hebben ze ook van 0.5ml U40.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Leviathan zei:
Die zijn U100 lees ik, ze hebben ze ook van 0.5ml U40.

[Link niet meer beschikbaar]

yeah die heb ik
 
Leviathan zei:
Die zijn U100 lees ik, ze hebben ze ook van 0.5ml U40.

[Link niet meer beschikbaar]

maakt in principe niet zoveel uit, tenzij die andere ook nog eens goedkoper zijn ! die grote zijn wel makkelijk te doseren!

100iu= 0,5ml= 500mcg
dus 10 iu= 50mcg
 
Ik heb die van 0.5ml U40 zojuist besteld. 16,95 euro voor 100 stuks geloof ik.
 
Ik heb igf1 steeds im gezet en zo veel mogelijk inde getrainde spieren PWO.

Heb het idee dat mijn biceps meer zijn gaan pieken daardoor, maar goed...

das mijn idee.....
 
En aangezien jij geen beroerde biceps hebt ga ik het dus ook eens op die manier proberen....dwz;als het me bevalt om in mn armen te injecteren... :o
 
Op de Amerikaanse boards zetten ze het idd meestal in de spiergroep(en), die ze die dag trainen. Ook hebben ze het daar ook vaak over de verschillen tussen 'media-grade'IGF en 'receptor-grade' IGF. De eerste zou ca. 95% zuiver zijn en de tweede 99-100%. De resultaten met 'receptor-grade' zijn vele malen beter en de dosis is ca de helft van de 'media-grade'. Waar ik benieuwd naar ben, is of beide varianten gebruikt worden in Ned.
 
Je zet 's ochtends en 's avonds?

Zet je dan 's ochtends in de spier die je gaat trainen?
Bv je gaat triceps trainen, verdeel je dan de dosis van 's ochtends over de 2 triceps?
En 's avonds? waar zet je het dan?
 
hardgainers zei:
Ik heb igf1 steeds im gezet en zo veel mogelijk inde getrainde spieren PWO.

Heb het idee dat mijn biceps meer zijn gaan pieken daardoor, maar goed...

das mijn idee.....

kan dat met een insulinespuit? of moet je d'r echt een dikke 0.6x25 in rammen ;) zat met schouder al te kloten.. ben benieuwd hoe dat met biceps zal gaan dan
 
Gewoon met insulinespuit,bro.
 
hardgainers zei:
Ik heb igf1 steeds im gezet en zo veel mogelijk inde getrainde spieren PWO.

Heb het idee dat mijn biceps meer zijn gaan pieken daardoor, maar goed...

das mijn idee.....

Dat soort verhalen heb ik dus ook her en der gelezen, dat IGF toch voor plaatselijke groei zou zorgen.

Check die link maar eens die DBC heeft gepost over IGF-1 ervaringen. Een gast heeft het over een toename van armomvang van een halve inch (1.27 cm) door spotinjecties in de biceps.

Maar wederom een middel waarbij je door de vele verschillende verhalen al gauw het bos niet meer ziet.
 
Iemand een antwoord op mijn vragen?
 
Lekker IM zetten, ben net 4 dagen bezig en nu al die lekkere pomp!!!!!!!!Ik zet ze over m'n hele bovenlijf heen-schouders, borst, biceps, triceps enz...
 
Back
Naar boven