AndroidHealthClinic

igf-lr3/hyperplasia

Bezoekers in dit topic

segal20

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hallo ,

Ik heb enkele vragen ...

er is bij mij een laag testosteron vastgesteld , laag DHT , hoog estradiol etc .

dokter heeft mij een behandel progamma gegeven met testosteron en groeihormonen, echter moest ik groeihormonen via het internet bestellen omdat hij me dat niet kan voorschrijven(illigaal) .

het probleem is dat ik de dosisen heb bekeken en kom er niet echt uit en zou graag jullie hulp willen bijroepen ,

hij schreef : 1mg/ unit

kan dat wel kloppen eigenlijk ? heb eens wat rondgekeken hier en op andere sites en elke unit staat toch gereed voor 10 mcg ? ik heb het hier over 1 ml naald , 27G , 100 streepjes/units .

mocht hij 10mcg bedoelen met elke unit , dan kom ik uit op 800mcg in 4 weken dat SubQ wordt geinjecteert (niet voor bodybuilding doeleinden, anders werd het IM geinjecteert), als ik kijk naar de dosisen die hier bij de members worden gebruikt , dan zit ik zowat 4 keer zoveel ? kan dat niet HYPERPLASIA veroorzaken in mijn interne organen ? grote hoofd? hart? noem maar op ? ik heb het hier ook niet over HGH maar over IGF-LR3 !!

en dat allemaal in combinatie met MGF wat de werking ervan nog versterkt neem ik aan , toch ? dus de kans op hyperplasia nog groter ?

hmzz , maar het is wel een erkende bekende dokter met een eigen kliniek , dus denk wel dat die weet waar die het over heeft ?

jullie zullen je wel afvragen waarom ik niet met deze vragen bij hem ga , nou het spreekt voor zich dat geen enkele dokter in nederland aan 20jarige patient informatie geeft over testosteron en groeihormonen vanwege angst om hun licentie te verliezen en hoge boetes , dus het was een dokter in het buitenland waar ik heel wat duizenden euros voor moest betalen .

en om nog wat meer info te geven , mijn testosteron gehalte is plus minus 8.1 nmol/l en mijn estradiol 0.18 .

segal20

Beetje moeilijk verhaal.Degene die ik gebruik zijn hygetropins,each vial bevat 8IU 2.66mg.Dus je moet 2,66mg ff door 8 delen.Dus 1 iu weegt echt geen 1mg

Denk dat als tekort,2 a 3 units per dag meer dan voldoende moet zijn,maar wederom,ben geen endocrinoloog.Overgens zet je HGH zelden tot nooit intermusculair,maar altijd sub.

igf1 toedienen bij lage test spiegels?
dat snap ik even niet, iemand die dat wil uitleggen? ;)

Back
Naar boven