XXL Nutrition

Igf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

had voor training 20gr maltod. genomen en 20gr whey. tijdens trainen nog eens 20gr maltod. ging op zich wel ok.
probleem is dat rondciculerend igf dat zich nergens aan kan hechten zich gaat hechten aan receptoren in je darmwand (zitten er nl veel) en daar heb ik echt geen zin an ;)
dus liever iets lager en voorzichtig dan ineens de beuk erin.

ga btw donderdag alles na t trainen zetten in de quads...jammie, heb er nu al zin an!!
 
ik zou idd alleen voor de PWO injects gaan..en dan 50mcg verdelen over de getrainde spieren..
 
Mja.....weer een onderzoek wat alle eerdere studies van de tafel veegt...

Wat ik ervan denk?

Dat het bullshit is...en dat ik steeds minder zin heb om al die shit te lezen want ik verdoe mn tijd ermee.

Over 2 maanden komt er weer een onderzoek wat zegt dat je igf het beste in je teen kan spuiten enz.:rolleyes:

Als je een kitje Igtropin bestelt zit daar een hele mooie bijsluiter bij die je precies vertelt wat te doen.

Ik blijf mn igf gewoon elke dag 2x zetten.....moet ook wel met mijn hoeveelheden.:D
 
Ik kan je geen ongelijk geven Testo...
 
Thanks,gab.

Ik word echt moe van al die k*tonderzoeken die elkaar tegenspreken.
 
keep in mind dat IGF geen instant gradification brengt..

nieuwe cellen hebben tijd nodig om te groeien..het kan dus zijn dat je de komende tijd niet zoveel merkt behalve de pomp en lichte drop in BF%

het leuke komt pas in de maanden erna..:cool:

succes BTW!!


idd velen vergeten dit wel eens ;)
 
Mja.....weer een onderzoek wat alle eerdere studies van de tafel veegt...

Wat ik ervan denk?

Dat het bullshit is...en dat ik steeds minder zin heb om al die shit te lezen want ik verdoe mn tijd ermee.

Over 2 maanden komt er weer een onderzoek wat zegt dat je igf het beste in je teen kan spuiten enz.:rolleyes:

Als je een kitje Igtropin bestelt zit daar een hele mooie bijsluiter bij die je precies vertelt wat te doen.

Ik blijf mn igf gewoon elke dag 2x zetten.....moet ook wel met mijn hoeveelheden.:D

zucht....zo loop ik nooit in op jou massa:D
 
Hahahahaha.....Ik doe dit niet snel,gab....maar ik vind deze uitspraak van een dusdanig niveau dat ik hem meteen als sig gebombardeerd heb.:p

Jij bent echt een man naar mijn hart...heerlijk!!:D
 
Pas maar op klaas, dadelijk wil die je nog ppen ook...!!!:D

Maar idd ben het wel eens met Testo, al die nieuwe manieren telkens...!!!
 
wel zeiken op mensen die het met "oude" kennis doen, maar zelf niet willen bijleren.......???

goed bezig:p

maar ik kan het wel begrijpen af en toe lees je ook wel eens een "informatief"stuk niet omdat het weer niet overeenkomt met het plan wat je net uitgestippeld had.

bb is plannen IMO
 
Hahahahaha.....Ik doe dit niet snel,gab....maar ik vind deze uitspraak van een dusdanig niveau dat ik hem meteen als sig gebombardeerd heb.:p

Jij bent echt een man naar mijn hart...heerlijk!!:D

whahahahah lol..
 
wel zeiken op mensen die het met "oude" kennis doen, maar zelf niet willen bijleren.......???

goed bezig:p

maar ik kan het wel begrijpen af en toe lees je ook wel eens een "informatief"stuk niet omdat het weer niet overeenkomt met het plan wat je net uitgestippeld had.

bb is plannen IMO


Hoezo zelf niet willen bijleren?

Als er 1 iemand voorop loopt met dingen proberen ben ík het wel maar gelukkig heb ik zelf ook een goed stel werkende hersens gekregen en weet ik zelf het kaf van het koren wel te onderscheiden in de stroom van onderzoeken die op me afkomen.

Enne....BB is geen plannen maar proberen,kerel....je kan nog zoveel plannen maar het loopt altijd anders.;)

Ter informatie....ik heb al op 140mcg IGF per dag gezeten en zit nu op 200mcg.....dan geloof je zelf toch niet dat die kleine hoeveelheden en dan ook nog es de ene dag wel en dan weer niet voor mij werken?

Je hoeft geen Einstein te zijn om dat zelf uit te pluizen,gab.
 
Hoezo zelf niet willen bijleren?

Als er 1 iemand voorop loopt met dingen proberen ben ík het wel maar gelukkig heb ik zelf ook een goed stel werkende hersens gekregen en weet ik zelf het kaf van het koren wel te onderscheiden in de stroom van onderzoeken die op me afkomen.

Enne....BB is geen plannen maar proberen,kerel....je kan nog zoveel plannen maar het loopt altijd anders.

Ter informatie....ik heb al op 140mcg IGF per dag gezeten en zit nu op 200mcg.....dan geloof je zelf toch niet dat die kleine hoeveelheden en dan ook nog es de ene dag wel en dan weer niet voor mij werken?

Je hoeft geen Einstein te zijn om dat zelf uit te pluizen,gab.

was niet de bedoeling je persoonlijk aan te vallen bro,... ik weet namelijk dat jij zeker op de hoogte blijft van nieuwe ontw.
je zou kunnen zeggen dat mijn post lichtelijk overdreven was en dan kan ik je geen ongelijk geven.

dat jij op een toch behoorlijk fikse doses igf zit en hier resultaten mee behaald is voor mij zeker een reden dit ook in acht te nemen.

maar zoals je zelf al aangaf zijn er zoveel versch verhalen.

de E3D PWO manier van inname staat mij wel erg aan ivm overspoeling van de plekken waar je wil dat de igf opgenomen wordt. (ook al zijn er ook velen die aangeven dat je extreem moet injecteren voordat je pens met welke vorm van igf ook maar iets doet.)

zoals in het andere topic aan heb gegeven is het miss een idee om hoog te doseren en toch E3D te injecteren.

(gebruik jij de igf puur om te bridgen of laat jij de injecties gewoon doorlopen tijdens de kuren?)
 
Niks aan de hand hoor,gab.:p

Ik gebruik het altijd tijdens mijn kuur omdat ik als ik off ga ook echt off wil zijn....ik ben het na mn kuur dan ook echt zat en wil dan geen spuit en geen pil meer zien.

Mijn kuren duren vrij lang dus we moeten het wel leuk houden en toch iets aan de gezondheid denken.
 
Kan het niet in alle opzichten eens zijn met die stelling die Klaas gebruikt, maar in het geval van IGF wel.
Meer is idd beter!!



Trouwens Testo, ben blij dat je je gezondheid hoog in het vaandel hebt staan. :D
 
Testo,

hhehe eindelijk ben je weereens lekker duidelijk en jezelf toppie!!
me karma is op, maar hier toch ff een beetje voor je
 
Testo,

hhehe eindelijk ben je weereens lekker duidelijk en jezelf toppie!!
me karma is op, maar hier toch ff een beetje voor je

zeg clownboy.....vervuil mijn geavanceerde discussie-topic niet:D
 
Testo,

hhehe eindelijk ben je weereens lekker duidelijk en jezelf toppie!!
me karma is op, maar hier toch ff een beetje voor je


Thanks makker....voor jou trek ik graag alles uit de kast.:D



@Bigmaus

Ik was een smiley vergeten achter dat zinnetje over gezondheid,gab.:p
 
als igf geen lokale groei veroorzaakt wat hebben site-injections na de training dan voor een zin? behalve t feit dat site-injects leuk zijn.

voordeel vd igf is ook dat ik daarmee niet verleer te spuiten, tussen mijn kuurtjes door ;)

.
 
Back
Naar boven