AndroidHealthClinic

IGF1 l3 / cjc 1295 no dac + ghrp 6

Bezoekers in dit topic

vroemvroem

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
183
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
Goeiedag mede bbers,

ik stuit nog op paar vragen, ik ben al tijdje over aan het inlezen.
Zit net in mijn cycle;

1-4 1200mg pw sust
1-4 500mg pw tren A
1-10 600MG pw bold
1-4 60mg pd Dianab
1-2 8iu slin werkend naar max 10iu postworkout alleen 2 week op en af

Dit word mijn bulk cycle, zat er nu aan te denken om IGF1 l3 / cjc 1295 no dac + ghrp 6 aan toe te voegen.

cjc 1295 no dac + ghrp 6 zullen samen worden toegevoegd en geïnjecteerd worden voor het slapen gaan.

of bij het opstaan dan 30 min erna volgt mijn ontbijt.

voor de ig1 lr3 heb ik nog een paar vragen, op us boards beweren ze eod voor de receptoren en sommigen ed.
wat lijken jullie het beste ?
ik zal alleen 50mcg ( verdeeld in 2 injecties ) in zwakkere spiergroepen.

Kan dit dus samen met mijn slin na de workout? ( slin protocol ken ik en veel ervaring mee ).
aangezien igf1 l3 de symptomen van lage bloedsuiker kunnen versterken dus mijn vraag hier bij.

Of dacht zelf aan deze protocol;

slin pre trainen ( shake 10 min na met de bijbehorende supps ).

trainen ( intra shake met carbs en gluta en whey ).

na trainen igf1 l3 IM

10 min erna volgt maaltijd ( 50gr e 50gr c 0gr v )

hoop snel op een antwoord

gr
 
Ik zou dit doen , Pre wo slin. Intra shake (carbs en eventueel eiwit)
Onmiddelijk na het trainen igf-1 op gewenste dosis en pwo shake. Pwo shake (snelle carbs en eiwitten) bij thuiskomst trage kh eten. (rijst) EOD of zoals mij : Maandag, dinsdag , woensdag, vrijdag.
Ghrp en cjc 6x per dag. Maar het is natuurlijk allemaal eigen keuze.
 
Goede cycle trouwens, al zou ik persoonlijk 10iu slin nemen in de ochtend met whey hydro en 15iu prewo.
 
Nou ik zat hier te lezen en ik zit met de vraag: hoeveel ghrp 6 , 100 mcg nu in (iu) is. Ik vond deze omrekener :
Als ik daar 100 mcg omreken kom ik op 0,3 iu uit voor een hormoon. Geld dit ook voor een peptide? 100 mcg =0,3 iu??

Klopt de omrekener? Of iemand een andere theorie hoeveel 100 mcg in iu is bij peptides?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat zijn nou kwalitatief goede cjc1295 en ghrp 6. Ik heb geen idee meer. Ervaringen ? En pb mag ook, want reclame mag niet.. Dank jullie.
 
Nou heb het zelf uitgezocht. Peptides pfff zijn er zo veel van ... top ,researchliquids.eu
 
Back
Naar boven