MuscleMeat

IGF1 + voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Ik lees veel over de wonderen van de hype IGF1 en zn vetverbrandende capaciteiten. Heeft iemand weet wat het beste voedingspatroon is als je igf1 als sterke vetverbrander wil gebruiken? Een cut-dieet lijkt me niet aangewezen vanwege de hogere koolhydraten inname die je moet hebben voor de igf1?

Ik zat te denken aan een cut-cycle met test prop, tren en IGF1 LR3...
 
Die stack lijkt me zeer goed om te cutten.

Zal dus echter door de hoge carb behoefte niet zakken met je voedingsschema. Eerder zelfs iets omhaag gaan dus. :)
 
staat er niks over in bij de sticky?
 
Je moet iig meer eiwitten dan normaal tot je nemen meen ik te hebben gelezen..
 
Dat moet je altijd doen als je met AAS en aanverwanten bezig gaat (zowel bouwen als cutten).

Voor igf-1 is het belangrijk dat je dus je carbs omhoog gooit om zodoende geen problemen te ondervinden van een te lage bloedsuikerspiegel.
 
OK bedankt alvast voor de reacties.

Wat zou een goede eiwit/koolh/vet verhouding zijn? Met mn bulk heb ik 40eiwit/50koolh/10vet aangehouden.
 
MrJ zei:
Dat moet je altijd doen als je met AAS en aanverwanten bezig gaat (zowel bouwen als cutten).

Voor igf-1 is het belangrijk dat je dus je carbs omhoog gooit om zodoende geen problemen te ondervinden van een te lage bloedsuikerspiegel.


dus voor een goede bloedsuikerspiegel heb je ook suikers nodig. Is het dan wel verstandig om het in de cut te gebruiken.

Volgens mij kan je dan beter iets te veel suiker binnen krijgen als te weinig.
 
ik gebruik igf wel eens in de laatste weken voor een wedstrijd omdat het ook biij een lage kcal inname voor een hogere slin afgifte zorgt.

Aangezien ik hier dan al rond de 1700 kcal zit is gaat het verplichte hoge koolhydraat niveau niet op. Het is niet hetzelfde als wanneer men slin injecteert dat ieder uur op zijn minst 10 gram koolhydraten genutigt moeten worden vor iedere iu slin.
 
europeman zei:
:rolleyes: ja natuurlijk

als je de moiete neemt om de hele regel te lezen hoef je niet zo bijdehand te doen
:rolleyes:
 
Chemical zei:
ik gebruik igf wel eens in de laatste weken voor een wedstrijd omdat het ook biij een lage kcal inname voor een hogere slin afgifte zorgt.

Aangezien ik hier dan al rond de 1700 kcal zit is gaat het verplichte hoge koolhydraat niveau niet op. Het is niet hetzelfde als wanneer men slin injecteert dat ieder uur op zijn minst 10 gram koolhydraten genutigt moeten worden vor iedere iu slin.

Ok, duidelijk. Maar aangezien er wel kans op grote bloedsuikerschommeling bestaat en hiermee gepaard gaande verschijnselen zoals hypo's, hoe moet je hier dan je dieet op aan passen?
 
Chemical zei:
ik gebruik igf wel eens in de laatste weken voor een wedstrijd omdat het ook biij een lage kcal inname voor een hogere slin afgifte zorgt.

Aangezien ik hier dan al rond de 1700 kcal zit is gaat het verplichte hoge koolhydraat niveau niet op. Het is niet hetzelfde als wanneer men slin injecteert dat ieder uur op zijn minst 10 gram koolhydraten genutigt moeten worden vor iedere iu slin.

Het is niet zo heftig als slin nee. Desalniettemin zorgt het voor lage bloedsuikerspiegels.

Hoge carb behoefte is al meerdere malen in onderzoeken en praktijkervaringen ondervonden, dus vind jou stelling dat het niet opgaat een zeer gevaarlijke stelling.
 
Back
Naar boven