XXL Nutrition

IIFYM of schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luc Rijnders

Cool Novice
Lid geworden
29 jun 2016
Berichten
172
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
76kg
Ben benieuwd wat jullie mij aanraden! Ben nu ongeveer een jaar en een maand bezig. Ik weeg nu rond de 72kg en ben begonnen op 63kg. Ik track al redelijk lang al mijn voeding, maar het is gewoon niet precies. Ik kom ook niet altijd evenveel aan. Ben toch wel bereid om misschien echt een serieus voedingsschema te volgen. Ik wil door bulken naar 80kg en dan cutten.

Wat zijn nou echt de grote voordelen van een voedingsschema en hebben jullie misschien nog een leuk schema in huis?!

Luc
 
Een voedingsschema geeft vastigheid en duidelijkheid. Je weet wat je gaat eten en kan van tevoren ook makkelijk maaltijden inplannen, en dus haal je makkelijk je targets voor die dag. Wat je ook kan doen zijn bepaalde maaltijden vast eten en daaromheen wat flexibeler zijn. Ik denk dat niemand hier echt volledig IIFYM eet, want iedereen heeft wel bepaalde vaste eetgewoonten. Als je echt elke dag maar ziet wat je eet is het behoorlijk wat rekenwerk om op het einde goed uit te komen.

Bepaal voor je zelf wat je vast op een dag ongeveer eet en probeer dat ook op te vullen met kwaliteitsvoedsel zodat je je micronutrienten en spoorelementen haalt, hou dat aan en vul de rest op met wat je lekker vind is mijn advies!
 
Back
Naar boven