Fitness Seller

IIFYM

Vast schema OF IIFYM


  • Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

DennisBh

Novice
Lid geworden
22 mei 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik wilde graag een topic plaatsen over IIFYM ''If it fits your macros'' en wilde graag weten van jullie, werkt dit volgens jullie?

Mijn ervaringen so far zijn uitermate goed en sta er versteld van hoeveel vooruitgang ik boek als ik flexibel dieet! Zijn jullie voorstander van het IIFYM of boeken jullie meer vooruitgang met vaste schema's?


Deze post is bedoeld voor tips en of meningen uit te wisselen.
 
Ik ben meer van EZJHMDJSGK (eten zolang je het maar door je strot gedouwd krijgt).
tfw still skeletto
 
Wat eet je dan zoal op een dag?
 
.."werkt dit volgens jullie?" Beetje vage omschrijving, alles werkt als het voldoet aan je doelstelling
 
Ik doe ultra low carb ( <30 gr kh / dag) dus dat werkt makkelijker met een paar vaste voedingsschema's.
Is wel balen dan als ze ineens niet genoeg artikelen hebben van wat je moet hebben in je normale winkel ...
 
Combinatie van beide. Ik heb een voor een deel een aardig vast eetpatroon samengesteld uit " clean voedsel ". Daar omheen hou ik altijd ruimte over om het in te vullen waar ik zelf maar zin in heb, ook vaak gewoon junk. In een bulk is dit wat mij betreft echt het makkelijkst omdat je niet als een monnik hoeft te preppen en eten en gelegenheden te weigeren.

In een cut merk ik alleen dat wil je 1 gr vet per kg en plusminus 2 gr eiwit per kg wil halen, je toch een vast schema aan moet houden. Ruimte om in te vullen is er in een cut gewoon bijna niet, omdat je anders je eiwit (en vet) streefwaardes niet haalt
 
IIFYM werkt, maar als je een voedingsschema hebt zal je je er vaak stricter aan houden waardoor dat weer beter werkt.
 
Back
Naar boven