XXL Nutrition

ijs

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 jun 2016
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
59kg
Hoi allen,

Ik ben al een tijdje goed op weg, maar ik zou wel weer eens een keer iets eten wat ik lekker vind. Ik volg Personal Body Plan en ik weet dat dit bij mijn levensstijl hoort om af en toe ook iets lekkers te eten.

Ik weet dat een rakketje weinig kcal bevat, maar ik zou graag voor schepijs gaan. Maakt het dan nog heel veel uit voor welke smaak je gaat?

Thnx alvast voor de tips.
 
Je mag van personal body plan niet een keer een ijsje nemen? Goed plan zeg.
 
Aarbeienijs moet wel kunnen. Banaan ook nog. Maar zeker geen hazelnoot!
 
Wat is personal body plan nou weer?

Mensen die veel geld vragen voor kut voeding schema zeker?
 
Neem aan dat je ook weleens een cheatday hebt ? of zit je 365 dagen per jaar aan een personal body plan voedingsschema met wat vogelvoer ( lijnzaad , Quinoa ) en wat blaadjes sla ?
Neem ijs op je cheatday , van 1 ijsje ( welk ijs dan ook ) gaat je vooruitgang echter niet naar zijn gootje.
Weleens gedacht aan Frozen Yoghurt, met wat fruit
 
Even gegoogled en kom dan hier oa op uit
Personal Body Plan
vanaf € 71,10 p/m
  • Geen resultaat, geld terug
  • Persoonlijke coaching
  • Persoonlijk voedingsplan
  • Persoonlijk trainingsschema met video’s
  • Je plan in een handige app
  • Toegang tot de Changing Life Hub in daluren
 
ik geef je een voeding schema voor € 70 per maand:D
 
Je mag van personal body plan niet een keer een ijsje nemen? Goed plan zeg.
Als je goed leest: dan zeg ik dat het bij mijn levensstijl hoort om af en toe een ijsje te eten en dat is ook wat Personal Body Plan zegt, maar IK vind het ZELF moeilijk vandaar deze vraag..
 
jij zegt: mensen die veel geld vragen voor een kut voeding schema, maar je vraagt zelf ook 70 euro haha! :) Bedankt voor t aanbod. bij Personal Body Plan heb je er ook voor dat bedrag een coach bij en een trainings-schema :)
Wat is personal body plan nou weer?

Mensen die veel geld vragen voor kut voeding schema zeker?
 
Neem aan dat je ook weleens een cheatday hebt ? of zit je 365 dagen per jaar aan een personal body plan voedingsschema met wat vogelvoer ( lijnzaad , Quinoa ) en wat blaadjes sla ?
Neem ijs op je cheatday , van 1 ijsje ( welk ijs dan ook ) gaat je vooruitgang echter niet naar zijn gootje.
Weleens gedacht aan Frozen Yoghurt, met wat fruit
Het is zeker niet alleen maar lijnzaad, quinoa etc. Ik eet alles wat ik wil eten, maar er zijn richtlijnen gegeven ik eet gewoon kwark en aardappels en rijst en vlees en vis :) Maar ik moet zelf nog een beetje leren wanneer ik iets kan eten als chocolade of ijs bijvoorbeeld :)
 
Ik was niet serieus :)

Gratis en voor niks.

Onderhoud berekenen.
Wil je bouwen 300-500 erboven
Wil je cutten 300-500 eronder
40-40-20 e/k/V

Aanpassen daar waar nodig.

Prima schema voor beginners: stronglifts 5x5
 
Als je goed leest: dan zeg ik dat het bij mijn levensstijl hoort om af en toe een ijsje te eten en dat is ook wat Personal Body Plan zegt, maar IK vind het ZELF moeilijk vandaar deze vraag..
Wat is er dan zo moeilijk aan voor jezelf dat je er een topic voor moet openen om een ijsje te rechtvaardigen?
 
Hoi allen,

Ik ben al een tijdje goed op weg, maar ik zou wel weer eens een keer iets eten wat ik lekker vind. Ik volg Personal Body Plan

Thnx alvast voor de tips.

Dus je volgt een plan voor 70 euries per maand en dan kom je hier vragen wat voor IJs je het beste kan eten, voor die 70 piek kunnen zij je dat toch wel vertellen.
 
Neem lekker je ijsje als het binnen je kcal en macro's past. Maar lijkt me dat je 70 euro begeleiding je dat ook al verteld hebben..
 
bij Personal Body Plan heb je er ook voor dat bedrag een coach bij en een trainings-schema :)

Wat voor coach is dat ? Iemand in eigen persoon en in levende lijve ? Of een " interactieve coach " via een app op je telefoon ?

Trainingsschema is voor jouw helemaal persoonlijk samengesteld neem ik aan of zijn dit standaard schema's ?

Even resumé .. Het gaat mij niet aan wat het kost maar je moet dis minimaal 6 maanden aaneengesloten 71 euro betalen voor een " persoonlijk body plan " met schema voor zowel trainen als voeding ? Dit is zonder abbo op gym / sportschool ?

Voor de ruim 426 euro die je betaald kan je zelf veel meer en beter doen , als je maar wil en vooral er zelf tijd insteekt ..
 
Wat voor coach is dat ? Iemand in eigen persoon en in levende lijve ? Of een " interactieve coach " via een app op je telefoon ?

Trainingsschema is voor jouw helemaal persoonlijk samengesteld neem ik aan of zijn dit standaard schema's ?

Even resumé .. Het gaat mij niet aan wat het kost maar je moet dis minimaal 6 maanden aaneengesloten 71 euro betalen voor een " persoonlijk body plan " met schema voor zowel trainen als voeding ? Dit is zonder abbo op gym / sportschool ?

Voor de ruim 426 euro die je betaald kan je zelf veel meer en beter doen , als je maar wil en vooral er zelf tijd insteekt ..
Voor dat geld kun je zelf een PT opleiding volgen :p
 
Back
Naar boven