XXL Nutrition

Ik begrijp 't ff niet meer... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, dan nolva 12-15 in de plaats. of 11-15 gelijk je wilt. Maar in elk geval tot 5 weken na laatste injectie. Herstel is op zijn vroegste volledig na 5 weken.

Je moet geen extra HCG zetten, dat andere protocol waar je elke week 1 zet is een alternatief voor dit protocol, ze dienen niet alle twee gebruikt te worden.
 
OK, perfect. Dus voor een optimaal herstel; van je axis is dit dus aan te raden, tnx.

Week 10-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D


I see, misschien kan ik in de toekomst eens gaan kijken naar de voordelen van wekelijks HCG zetten ipv alleen aan het eind.

Tnx again voor je info. :thumb:

PS: Hoe staan de plannen voor je boek ervoor ?
 
Heb nagenoeg al mijn info, op wat neuroendocrinolgie na. Maar het lijkt me steeds meer een huzarenstukje om er een verstaanbaar geheel van te maken. Ik zou liefst van al samen werken met iemand die goed synthetisch inzicht heeft om me wat aan te sporen.
 
Op de internationale boards geen geschikte kandidaten?

Of maak je er een NL/BE boek van?
 
Weet het niet, het doet er ook niet toe. Eens ik het heb is het makkelijk te vertalen. Ik zoek iemand waar ik in levende lijve mee kan samenwerken. Dus iemand tussen Oostende en Gent met de zelfde interesses die er ook wat tijd in kan steken.
 
Aha. Maar wat heeft op dit moment je voorkeur, NL of ENG?

En die persoon is kennelijk lastig te vinden? :) Anyway, hoop voor je dat het lukt binnen redelijke termijn. Laat het ff weten wanneer we een pre-order kunnen plaatsen! ;)
 
Engels is wel makkelijker voor mij, maar heb echt waar geen voorkeur. En ja, is moeilijk zo iemand te vinden. Ten eerste niet veel mensen met mijn interesse en ten tweede moet iemand zijn waar ik toch een of twee keer in de week mee kan afspreken om alles voor te leggen, en die me kan helpen alles ordenen en structureren.
 
Pittig ja.

Kan je niet het eea via het internet voorleggen aan bepaalde personen met een hoog AAS kennisniveau en voor 't ordenen en structuren van de gegevens een ander iemand (hoeft alleen overzicht te maken in de gegevens en zelf geen dipegaande kennis te hebben) te nemen?

Dus deze 2 issues scheiden?
 
Een hoog AAS kennisniveau is niet vereist. Ik heb alle data al allemaal. Alleen iemand met een gezonde interesse erin die me kan helpen alles te ordenen.

Dus er is maar een issue.
 
Op dit board zitten toch wel een aantal mensen uit omg. Brabant/Limburg?

Misschien dat daar een geschikt persoon tussen zit. :)
 
Brabant en limburg zijn nog een eindje van oost en west vlaanderen.
 
Mwah, ligt aan je rijsT he! :p

Anyway, ik neem aan dat je het direct kenbaar maakt als je er de laatste hand aan gelegd hebt!

Suc6 ermee & keep us informed!
 
MrJ zei:
Mwah, ligt aan je rijsT he! :p

Anyway, ik neem aan dat je het direct kenbaar maakt als je er de laatste hand aan gelegd hebt!

Suc6 ermee & keep us informed!

Ja ligt inderdaad aan mijn rijsT, dan lag mijn moto nu niet in de prak en kon ik verder geraken. Maar ja ...

Idd, als het af is dan weet iedereen het.
 
Ai vervelend.

M'n auto ligt niet in de prak, maar heb deze maand wel 350,- aan verkeersboetes gespaard. 1x Zette ik m'n radardetector zelfs uit (was bijna thuis) en werd 1/2 minuut later met 40km/h te hard geflitst (04.00u AM).

Heb je voor jezelf een deadline opgesteld?
 
Nee, wil het vooral grondig doen, en compleet. Wil niet dat ik een jaar later al moet een heruitgave schrijven. Er zit nu al een half leven onderzoek in.
 
Daar geef ik je helemaal gelijk in.

Beter in 1x goed, dan meerdere keren met verbeteringen cq. aanvullingen komen.

:to:
Deden onze vrienden van M$ dat maar eens, dat zou m'n werk heel wat aangenamer maken. :rolleyes:
 
Niet zo klagen MrJ ;)

Er zijn geen problemen, alleen uitdagingen :)

Ben redelijk back on track trouwens :) langzaam ook terug aan het dieeten.
 
Back
Naar boven