MuscleMeat

ik ben 12 en heb al heel goeie geblokte buikspieren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

christiaan12

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2005
Berichten
1
Waardering
0
ik ben 12 jaar en ik heb al geblokte buikspieren ik doe soms push ups maar dat is het eenigste wat ik doe maar ik heb toch heele harde buikspieren
hoe kom dat dat ik dat nu al heb :D
hoe laat ik de foto zien ?
groetjes christiaan damen
 
Je moet je speelgoedblokken ook niet opeten ;-) :P

Weet niet hoe dat komt...
 
1. blijkbaar ben je genetisch een beetje in het voordeel :)
2. blijkbaar zal je ook niet veel vet rond je hebben hangen

dat zal het wel zijn denk ik :)
 
omdat je te mager bent? :p
 
Turners en turnsters hebben vaak ook prachtige buikspieren.
En inderdaad : genetische aanleg.

Jij bent er trouwens al vroeg bij ;)
 
Je hebt waarschijnlijk aanleg en een erg laag vetprecentage. Niets mis mee, gewoon lekker van profiteren zou ik zeggen ;)
 
christiaan12 zei:
hoe laat ik de foto zien ?

gewoon je foto uploaden door op 'foto gallerij' te klikken bovenin op het forum.(let op de maximum size in KB)
 
welkom jochie..dat je een massamonster mag worden:)
 
RobertHosper zei:
welkom jochie..dat je een massamonster mag worden:)

Net als de jongen, die dit poste zelf ook wel bekend als de schrik van de sportschool :D
 
Marvinnr1 zei:
Net als de jongen, die dit poste zelf ook wel bekend als de schrik van de sportschool :D

ik zeg nix:P
de schrik zal nu wel meevallen marv, jij bent de nieuwe HULK:p
 
Jah zou best kunnen kloppen:D
Toen ik 12 was had ik ook een (beetje niet super) blokjes buik , ik deed 2 maanden sit ups en toen was ik heel erg mager de botten van borstkast zag je gewoon zitten maar nu ik 15 ben , ben ik bezig me vol te propppen , omdat ik een ectomorf ben probeer ik me nu vol te proppen en dat gebruiken voor me spieren , nou heb ik een dikke buik (beetje) en zie je me botten niet meer alleen me armpjes zijn zo dun als wat:( me polsjes zijn super dun en zou je kunnen vergelijken met een kind van 10jaar:(
Ik ben van me zelf niet breed gebouwd de dokter en de GGD (school arts) zei dat ik een atletisch figuur had, maarjah hopelijk zie je me spieren dadelijk goed omdat ik een lag vet percentage heb^^
 
Je hebt ws erg weinig vet op je buik. Mijn kid van 10 heeft ook blokjes :)
 
christiaan12 zei:
ik ben 12 jaar en ik heb al geblokte buikspieren ik doe soms push ups maar dat is het eenigste wat ik doe maar ik heb toch heele harde buikspieren
hoe kom dat dat ik dat nu al heb :D
hoe laat ik de foto zien ?
groetjes christiaan damen

wow.. als ik het goed begrijp, hebben we hier met een beroeps te maken .. :eek:

welkom trouwens
 
Ik heb een tijdje speelpleinwerking gedaan met jonge pubers van 12 tot 15, en toen zag je ook al wie er genetisch boven uitstak. er zat zelfs een kereltje bij van 13 waar je al mooi de verschillende spieren van elkaar kon onderscheiden.

wat je wel vaak zag was jonge magere ectomorfe kerels met zo'n vetbuik, wat duidelijk laat zien dat kinderen die niet echt de aanleg krijgen om dik te worden door de ouders bijna gepusht worden om constant te leven op friet, pizza, snoep en andere vettigheid.

gezonde voeding is blijkbaar echt taboe geworden
 
Ik zag gisteren een jongetje van 6 met een hele harde 6-pack, dus ......

weinig vet dus.
 
ik heb ook hele goeie geblokte buikspieren:rolleyes: :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven