Fitness Seller

ik ben 28 en heb lage testosteron iemand raad?

Bezoekers in dit topic

Nee kerel, niet niets doen. Ga naar een endocrinoloog. Ben zelf medisch opgeleid en vertrouw niet blindelings mn arts, maar je moet geen medisch advies verstrekken als je er zelf niets van weet, met alle respect. Dat je ervaring hebt in het gebruik van bepaalde middelen, wil niet zeggen dat je weet hoe je deze zaken moet oplossen.
Dat sowieso :p
 
Inderdaad laat je onderzoeken, heb ik ook laten doen, konden evenwel niets definitief vinden wat aanleiding gaf tot lage test waarden, vandaar dat ik nu chronish Proviron neem, maar of dit op langere termijn gaat blijven werken moet ik nog afwachten.
 
waarde liggen tussen de 10 en 35 nmol/l ik had 12 :s
12 is gemiddelde normale waarde.
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat 12 laag is.
daarnaast kun je er denk ik weinig aan doen vanwege het genetisch bepaald is.
je zou je dan natuurlijk een chemische middelen kunnen richten (aas) maar of dat verstandig is...

ik zou me niet druk om over maken in ieder geval.
je bent geen pro bodybuilder die er zijn centen mee verdient lijkt me ;)
 
Laatst bewerkt:
12 is gemiddelde normale waarde.
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat 12 laag is.
daarnaast kun je er denk ik weinig aan doen vanwege het genetisch bepaald is.
je zou je dan natuurlijk een chemische middelen kunnen richten (aas) maar of dat verstandig is...

ik zou me niet druk om over maken in ieder geval.
je bent geen pro bodybuilder die er zijn centen mee verdient lijkt me ;)
Gem. waarde? Pak de telecom studie van Simon et al. eens, wijkt voor zijn leeftijdscategorie meer dan 2 sd af van de norm.
 
12 is gemiddelde normale waarde.
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat 12 laag is.
daarnaast kun je er denk ik weinig aan doen vanwege het genetisch bepaald is.
je zou je dan natuurlijk een chemische middelen kunnen richten (aas) maar of dat verstandig is...

ik zou me niet druk om over maken in ieder geval.
je bent geen pro bodybuilder die er zijn centen mee verdient lijkt me ;)

Allereerst klopt het niet dat 12 niet laag zou zijn, maar daarnaast vind ik het nogal kwalijk dat je zo kortzichtig bent. Waarom zouden alleen pro bodybuilders normale (of zelfs maar verhoogde) testosteron waardes mogen hebben? Weet jij wel wat het allemaal bij een man doet? Een flinke ontregeling is flink klote hoor.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 15:01 ----------

Overigens is het natuurlijk normaal dat ie zich met een kuur lekkerder voelt. Vooral in het begin voel je je superman. Maar na een week of 3, 4 is dat wel weg (bij normaal medisch gebruik iig).
 
Back
Naar boven