AndroidHealthClinic

Ik ben bang om mijn nek te trainen

Bezoekers in dit topic

Berghuis374

Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
72kg
Ik voeg een afbeelding toe. Ik ben net aan het sporten en ik ben bang om mijn nek te trainen. Ik ben al 6 maanden aan het bulken maar mijn nek wordt steeds dikker (waarschijnlijk door vetpercentage) maar ik ben bang dat mijn nek straks door de spieren net zo breed wordt als mijn hoofd. Ik heb al best wel een lelijk achter aanzicht. Wat moet ik doen? Alvast bedankt. Ik ben 20 jaar.
 

Bijlagen

  • 20210324_144833.jpg
    20210324_144833.jpg
    60,6 KB · Weergaven: 298
Ik voeg een afbeelding toe. Ik ben net aan het sporten en ik ben bang om mijn nek te trainen. Ik ben al 6 maanden aan het bulken maar mijn nek wordt steeds dikker (waarschijnlijk door vetpercentage) maar ik ben bang dat mijn nek straks door de spieren net zo breed wordt als mijn hoofd. Ik heb al best wel een lelijk achter aanzicht. Wat moet ik doen? Alvast bedankt. Ik ben 20 jaar.
Wtf je bent zelf bang dat je spieren te groot worden?
Je doel moet zijn dat je spieren zo groot worden dat anderen er bang voor worden :trollface:
Trainen die spieren! maak er een dikke stierennek van, goodluck!
 
Ben je echt 20? Na deze post zou ik eerder denken dat je 12 bent ofzo. Wat een onzin
 
Dikke nek is goed, veiligheid mocht je ook een klap voor je kop krijgen.
Staat net als dikke onderarmen prima, en nog zichtbaar ook. Dus gewoon doorgaan met groeien :thumb:
 
Ben je echt 20? Na deze post zou ik eerder denken dat je 12 bent ofzo. Wat een onzin
Blijkbaar is het raar om als net 20-jarige onzeker te zijn? Ik vraag me gewoon iets af en dan kom jij met zo'n kut antwoord, volgende keer beter niet reageren als je ook niet kan helpen
 
Blijkbaar is het raar om als net 20-jarige onzeker te zijn? Ik vraag me gewoon iets af en dan kom jij met zo'n kut antwoord, volgende keer beter niet reageren als je ook niet kan helpen

Waar kunnen we jou dan mee helpen? Het is vrij logisch dat wanneer je aankomt in spier- en vetmassa je nek ook iets dikker zal worden. Als jou dat niet bevalt omdat je onzeker bent over je “achter aanzicht” (ja, lol, wtf) dan zit er niks anders op dan te stoppen met waar je mee bezig bent en forever small te blijven.
 
Volgens mij ziet het er wat vreemd uit door het ontbreken van traps, ik zou me daar even op toeleggen.
 
Ik zou willen dat ik een dikke nek had, mensen met een dikke nek zijn meestal niet k.o te krijgen
 
Ik zou willen dat ik een dikke nek had, mensen met een dikke nek zijn meestal niet k.o te krijgen

Of je slaat/tikt niet op de goede plek. Een goede gecontroleerde tik kan makkelijk iemand met een “dikke” nek K.O. slaan.
 
Oh ja, een grote trapezius is geweldig.
 
Maar, uit niets blijkt dat je ook daadwerkelijk je nek traint.

Dus ik snap je vraag niet zo goed.
 
Als je meer massa op je rug kweekt komt het wel weer goed met die verhoudingen , gewoon lekker door trainen dus
 
Ik wil juist specifiek m'n nek gaan trainen. Google eens the neck pill, een dikke stierennek is juist mooi. En kijk eens naar Regan Grimes, groot physique maar die kleine nek maakt het toch incompleet.
 
Check deze post en gast:
 
1618164745756.png
 
Back
Naar boven