XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bezoekers in dit topic

zonde van je geld bro ,eind mei /begin juni is alles weer open
Ik hoef ook niet een complete Barbarian homegym. Weggegooid is het nooit trouwens, maar ik heb nu al zin om morgen weer te knallen i.p.v een beetje BW-oefeningen en te doen en klooien met een elastiek.
 
ik steek mijn hand er niet voor in het vuur maar verwacht het wel
Ik eerlijk gezegd ook wel, maar ik denk als we de trend van nieuwe patienten en ziekenhuisopnames van komende 2 weken aaankijken er hier pas iets zinnigs over gezegd kan worden.
 
Ik hoef ook niet een complete Barbarian homegym. Weggegooid is het nooit trouwens, maar ik heb nu al zin om morgen weer te knallen i.p.v een beetje BW-oefeningen en te doen en klooien met een elastiek.


zodra alle sportscholen weer open zijn word alles voor dumpprijzen op Marktplaats gezet ,beter dan je slag slaan
 
Ik hoef ook niet een complete Barbarian homegym. Weggegooid is het nooit trouwens, maar ik heb nu al zin om morgen weer te knallen i.p.v een beetje BW-oefeningen en te doen en klooien met een elastiek.

Och, ik herken dit zo erg. Stond gisteren bijna op het punt om te bestellen, toen ik zag dat de geschatte levertijd bij GorillaSports twee weken is.
 
Ik hoef ook niet een complete Barbarian homegym. Weggegooid is het nooit trouwens, maar ik heb nu al zin om morgen weer te knallen i.p.v een beetje BW-oefeningen en te doen en klooien met een elastiek.
Hoogstwaarschijnlijk maandag weer open hoor ;)
 
Buiten spelen 2.0

- Pull-Up SS BW Cable Row:
3 sets tot failure

- Bulgarian Split Squat SS Assisted Pistol Squat:
4 sets
Mmm, zie dat ik met mijn bovenlichaam te veel naar voren leun; volgende keer op letten. :thinking:

- BW Cable Flye SS BW Cable Push-Up:
3 sets

- One-Arm Kettlebell Shoulder Press:
3 sets
- Kettlebell Side/Lateral Raise:
3 sets

- Band Face Pull
- Band Triceps Extension
- DB Biceps Curl
 
Goed weer voor in ieder geval. :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe gaat het hier?

Uiteindelijk nog besloten om een homegym aan te schaffen of niet?
 
Hoe gaat het hier?

Uiteindelijk nog besloten om een homegym aan te schaffen of niet?
Hey, sorry voor de late reactie. Even niet meer gelogd, maar trainingen gaan top. Ik kan doordeweeks in iemands homegym terecht en af en toe in de sportschool waar ik bijna alleen kan trainen voor een tijdslot. In het weekend pak ik de wielrenfiets en houd ik een dagje rust. Sinds de crisis, train ik meer Full Body of UB/LB, wat goed bevalt. Focus op de compounds (Front Squat, Bench, OHP) pull-ups, rows e.d. en beperkt isolatie-oefeningen. Ik heb sinds lange tijd weer goeie spierpijn. Komende twee weken wil ik nog wat massa pakken en eet ik wat losser en daarna begint de cut en ga ik zolang als het nodig is strikt eten en hard blijven trainen. Ik verwacht een maandje of 3 en dan ga ik shredded een fotoshoot doen.
:flex:
 
Paasontbijt.
IMG-20200412-WA0014.jpeg
 
Okeej dan. Vanaf vandaag ga ik beginnen met loggen en serieus starten met de contest. Mogelijk log ik niet alles hier, want ik ben lui.

Training 20200413 (gisteren)
Sportschool

- Leg Press:
4 sets tot 8 x 300 kg
- DB Chest Press
- DB Seated Shoulder Press
- V-Grip Landmine/Meadows Row
- Cable Rope Biceps Curl

Toen zat de tijd erop (had anders nog triceps en leg curl willen doen; had van het weekend buiten nog wel pull-ups gedaan)

Training 20200414 (vandaag)
Homegym (niet mijn eigen)

- Front Squat:
5 x 20-40-70 kg
5 x 5 x 100 kg

- OHP:
5 x 40-60 kg
5 x 70 kg
4 x 5 x 75 kg
Niet slecht

- Bench Press:
5 x 50-70-100 kg
5 x 120 kg
4 x 5 x 125 kg
Nog niet op niveau, maar komt wel weer terug :)

- Lat Pulldown:
10 x 70 kg
3 x 10 x 80 kg

- Seated Rope Cable Row:
4 x 10 x 80 kg

---
Verder heb ik begrepen dat het de bedoeling is een startfoto te plaatsen, dus vooruit maar :piggy:

Startgewichtmassa: 114,5 kg (nuchter in de ochtend gewogen)
Buikomtrek: 105 cm (in de avond gemeten) FML :roflol:
Streef VP: procentje of 5, ik ben blij als ik zo'n 98-99 kg overhoud

1586890271387.png

1586890365059.png

Voeding:
Schema volgt. Deze week nog rond de 4000 kcal, want ik kom van 5000+ en wil niet direct 2000 droppen. Volgende week even aankijken en daarna vol gas. Ca. 1 kg per week verliezen moet lukken.
 
Succes bert, cruise tijdens de cut?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Okeej dan. Vanaf vandaag ga ik beginnen met loggen en serieus starten met de contest. Mogelijk log ik niet alles hier, want ik ben lui.

Training 20200413 (gisteren)
Sportschool

- Leg Press:
4 sets tot 8 x 300 kg
- DB Chest Press
- DB Seated Shoulder Press
- V-Grip Landmine/Meadows Row
- Cable Rope Biceps Curl

Toen zat de tijd erop (had anders nog triceps en leg curl willen doen; had van het weekend buiten nog wel pull-ups gedaan)

Training 20200414 (vandaag)
Homegym (niet mijn eigen)

- Front Squat:
5 x 20-40-70 kg
5 x 5 x 100 kg

- OHP:
5 x 40-60 kg
5 x 70 kg
4 x 5 x 75 kg
Niet slecht

- Bench Press:
5 x 50-70-100 kg
5 x 120 kg
4 x 5 x 125 kg
Nog niet op niveau, maar komt wel weer terug :)

- Lat Pulldown:
10 x 70 kg
3 x 10 x 80 kg

- Seated Rope Cable Row:
4 x 10 x 80 kg

---
Verder heb ik begrepen dat het de bedoeling is een startfoto te plaatsen, dus vooruit maar :piggy:

Startgewichtmassa: 114,5 kg (nuchter in de ochtend gewogen)
Buikomtrek: 105 cm (in de avond gemeten) FML :roflol:
Streef VP: procentje of 5, ik ben blij als ik zo'n 98-99 kg overhoud


Voeding:
Schema volgt. Deze week nog rond de 4000 kcal, want ik kom van 5000+ en wil niet direct 2000 droppen. Volgende week even aankijken en daarna vol gas. Ca. 1 kg per week verliezen moet lukken.

Eigenlijk zijn we ziek ook he allemaal, dat je dit "dik" noemt haha. 99.99% van de bevolking doet een moord voor zo'n lichaam. Oprecht klasse fysiek, succes met de cut bert!
 
Eigenlijk zijn we ziek ook he allemaal, dat je dit "dik" noemt haha. 99.99% van de bevolking doet een moord voor zo'n lichaam. Oprecht klasse fysiek, succes met de cut bert!
Ja, maar 90% denkt ook dat wanneer je 114 kg weegt je een behoorlijke vetklep bent. Altijd grappig als ik mensen hoor zeggen dat ze beneden de 90 of 80 proberen te blijven. Dan zeg ik : ik wil nooit meer beneden de 100 komen. :p

Maar bedankt. :thumbs:
 
Back
Naar boven