Fitness Seller

Ik ben dood en werd altijd gepest??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom maken de mods er zo een groot probleem van, dat ik het juiste antwoord weet? 8)

Als ze niet willen dat ik het juist antwoord geef8), waarom is dit topic dan nog open?

8)
 
Aangezien het indirecte belediging van een mod is. Je bent hiermee puur aan het uitlokken, niet meer doen dus.

Owjah, citeer je iemand dan moet je dar er bij vermelden, zo komen de woorden toch direct van jouw af.
 
Laatst bewerkt:
het lijkt me een goed idee om deze thread dicht te gooien :rolleyes:
al de shit die de wido-gang hier heeft achtergelaten moet opgeruimd :)
 
mensen die zich hiermee willen moeien zullen eindigen zoals de anderen die ermee gestart zijn, geband. dus we zouden het appreciëren moesten jullie dit NIET in het openbaar vermelden, op risico gebanned te worden. jullie hebben jullie daar niet mee te bemoeien, en zeker niet reacties uit te lokken. verstaan?
 
Laatst bewerkt:
Nog kleine opmerking.

Bedenkt allemaal nog eens een keer dat dit board opgezet is voor JULLIE plezier en manier om te communiceren en over bodybuilding te praten.

Iedereen die hiet uren bezig is met het opzetten en info geven doet dit vrijwillig en voor zijn eigen plezier.

Ik snap totaal niet waarom het op een of andere manier een soort strijd is tegen bepaalde moderators. Die ook voor jullie hun werk doen.
 
Originally posted by Zwier
Nog kleine opmerking.

Bedenk allemaal nog eens een keer dat dit board opgezet is voor JULLIE plezier en manier om te communiceren en over bodybuilding te praten.

Iedereen die hiet uren bezig is met het opzetten en info geven doet dit vrijwillig en voor zijn eigen plezier.

Ik snap totaal niet waarom het op een of andere manier een soort strijd is tegen bepaalde moderators. Die ook voor jullie hun werk doen.

:thumb:
 
Ik heb het weer allemaal gemist he... Zal die ellelange wido topics toch maar eens gaan lezen....
 
bespaar je die ellende maar Rob en ja waarom is deze thread niet dicht? bij deze dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven