Fitness Seller

Ik ben een eikel...

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Iedereen weet het: "Geen olie toevoegen aan de motor als deze heet is."

MrJ is eigenwijs want 'Ik heb nog nooit een druppel olie gemist!'

Sta ik zaterdag op een parkeerplaats te wachten op iemand, kwam ik op het briljante idee om 'nu alvast die olie toe te voegen' en niet te wachten tot zondagochtend ofzo.

Motorkap open, oliedekseltje los, olie erin mikken --> NAAST! En niet zo'n klein beetje ook. De hele zooi lekker aan het roken dus ik ga maar ff in m'n auto zitten in de hoop dat het wel wegwaait met open motorkap.

Maar 't waaide niet weg, en er kwam lekker veel zuurstof bij. Dus je raadt 't al. Daar stond m'n motor in de fik!!!!! :sob: :headbang:

Na 10 auto's aangehouden te hebben nog steeds geen brandblusser. Gelukkig was iemand zo aardig om in een parkeergarage 1tje te regelen.

Maar het leed was al geschiedt. Behoorlijk was slangetjes afgefikt waaronder de brandstoftoevoer. Ik heb dus geluk gehad dat het geen BOEM was. :(

Via de verzekering een takelwagen geregelt die hem vandaag naar de garage brengt. Ik hoop dat 't meevalt...

Dus zeg het maar: "MrJ, je bent een eikel!"

Kom maarrrr, kom maarrr.....

MrJ, je bent een eikel! :D
Veel sterkte met je auto en tot ziens op Fok! :)

"MrJ, je bent een eikel!"

Wahhahahahhhahahahahhahaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahhahaha

J je bent een eikel, maar je hebt je lesje nu wel geleerd. ;)
Hopen dat je alles via je verzekering kan regelen, kan een hoop knaken schelen....

Veel succes iig.

Wat een eikel ben je. Echt zo'n eigenwijze domme lul die weer denkt slim te doen terwijl iedere geestelijk gehandicapte beter had geweten dan de scrotum die jij bent.

Of ga ik nu te ver? :p

Maar ja, van je fouten leer je hè. Dus niet meer doen in het vervolg.

*Zucht* géén commentaar...

Gelukkig heb je meer verstand van die andere olies :)
Jammer dat je het niet hebt gefilmd, had wel grappig geweest :D

Ik denk dat je nog geluk hebt gehad bro...

Als je oliedruk nog vrij hoog is en je draait je vuldop open kan de hete olie ook in je gezicht spatten en je blind maken...

Maar goed, het is nu eenmaal gebeurt.. Iig hopen dat de schade meevalt....

En een wijze les om altijd een brandblusser mee te nemen in de auto....

mrj je hebt wel pech he met je auto....

maar op aanvraag: je bent een eikel :)

"MrJ, je bent een eikel!"

Krijg ik daar nu karma voor ofsow? :D :P

Is wel erg k*t man, hopen dat het goed komt met verzekering etc he... veel suc6 :thumbs: en nie nog een keer doen he ;)

t*ring wat een eikel!!

Zijn brandblussers niet verplicht in NL? Bij ons wel hoor, zo zie je maar...

EIKEL!!!!

voor mij ben je geen eikel
je had gewoon pech ook al was het niet slim

WAT BEN JIJ EEN EIKEL MAN !

JIJ DOMME ACHTERLIJKE KLOOT !

beter zo ? :p

je hebt inderdaad geluk dat de olie er niet uitspoot ... enne is een brandblusser niet VERPLICHT in iedere wagen ??

MrJ, je bent een tjappie ! :P

Tsk tsk, jij ook met je auto altijd :D

nightje zei:
WAT BEN JIJ EEN EIKEL MAN !

JIJ DOMME ACHTERLIJKE KLOOT !

beter zo ? :p

je hebt inderdaad geluk dat de olie er niet uitspoot ... enne is een brandblusser niet VERPLICHT in iedere wagen ??

heb je ooit een brandblusser in een auto gezien dan ?

mr j je bent een kwezel... een kruising tussen een kwast en een ezel...

Slim ben je niet :p sterkte verder dude!

Euhm, ik weet niet waar jullie het vandaan halen,maar olie KAN er niets uitspuiten. Oliedruk valt weg van zodra de motor afligt, en dan nog, je kan zelfs een motor laten draaien zonder kleppendeksel.
By the way J, kan iedereen overkomen, wie heeft daar nu erg in. En olie bijvullen maakt niet uit of het warm of koud is. Water wel.

Terug
Naar boven