AndroidHealthClinic

Ik ben een gelukkig man :D :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Ik heb eindelijk...EINDELIJK dé gym gevonden. Na een hele tijd in een K*T-fitness te hebben rondgehangen was ik het spuugzat. Bracke, jij weet dat wel hé.
Nu ligt daar oud ijzer bij de vleet, nog soms met houten onderdelen maar ziet er echt super uit, overal schijven en barbells verspreid, dumbbells tot 55kg, 4 BP's, lekkere squatrekken enz enz. WAAAAAAAA! Ja ik weet het, ik lijk een klein kind maar gvd hier heb ik toch lang naar moeten zoeken.

En dat maar voor 22 pleuros per maand! Ik betaalde gvd 45 euro bij de vorige!

:banana:
 
Relaxt.. wow dumbbells tot 55 kg:eek: welk monster tilt dat :D
Maar wel cool opzich, waar is die gym? 22 euro, vet goedkoop ook nog.
 
Originally posted by Vince
Ik heb eindelijk...EINDELIJK dé gym gevonden. Na een hele tijd in een K*T-fitness te hebben rondgehangen was ik het spuugzat. Bracke, jij weet dat wel hé.
Nu ligt daar oud ijzer bij de vleet, nog soms met houten onderdelen maar ziet er echt super uit, overal schijven en barbells verspreid, dumbbells tot 55kg, 4 BP's, lekkere squatrekken enz enz. WAAAAAAAA! Ja ik weet het, ik lijk een klein kind maar gvd hier heb ik toch lang naar moeten zoeken.

En dat maar voor 22 pleuros per maand! Ik betaalde gvd 45 euro bij de vorige!

:banana:

WAT!!!! 22PLEUROS!!!! DAMNNN... REET MAN DAN NEEM IK DE AUTO!!! ;)
 
Neen, effe serieus.. SLechts 22 euros per maand en dat voor oud ijzer en barbells everyware?? 55kg dumbbells.. The Hell met aeroshit!! Ik ga es serieus met mn ouders klappen.. Kan ik beter de auto nemen...

Klote!! Nu heb ik net een 3 maandcontract getekend :suicide:
 
INFO: http://www.alfofitness.be/

@ Murk: is in Antwerpen...

@ Bracke: Schijnt echt de goedkoopste te zijn in A'pen omtrek.
De prijzen en foto's staan op de website.
 
Zeg gewoon tegen die achter de bali dat je een ernstige blessure heb opgelopen en een hele tijd niet meer kan trainen. Vraag dan om terugbetaald te worden. Er zal ietwat afgehouden worden maar grootste deel krijg je zeker terug. Loop wat te manken ofzo met je poot :D
 
Originally posted by Murk
Relaxt.. wow dumbbells tot 55 kg:eek: welk monster tilt dat :D
Maar wel cool opzich, waar is die gym? 22 euro, vet goedkoop ook nog.

lol met dat gewicht doe ik mijn dumbbell rows mee :D


mijn vorige gym (waar SQUAT traint) gaan de DB's tot 65kg :D en ook ongeveer diezelfde prijs...

zo'n gyms zijn een fortuin waard man! :D
 
Ach verdemme, het gaat toch niet... Is te ver en.. Tegen dat ik daar kan beginnen zit ik in mechelen te studeren, heb ik weer geen tijd.. :mad:

Tenslotte is het wel klote.. Leren we elkander net kennen, en je vertrekt alweer.. We hadden mis goed kunne concureren en elkander goed kunne motiveren ;)

Veel succes gewenst man, en euh, keep in touch he.. :thumbs:
 
Originally posted by Spike


lol met dat gewicht doe ik mijn dumbbell rows mee :D


mijn vorige gym (waar SQUAT traint) gaan de DB's tot 65kg :D en ook ongeveer diezelfde prijs...

zo'n gyms zijn een fortuin waard man! :D

IS er niet nog zo'n gym in Noord Antwerpen :(
 
Ik kan erin komen Vince. Blij voor je dat je wat hebt gevonden en nu maar hopen dat t zijn vruchten afwerpt :D

Wel geinig dat jullie de bar een cafetaria noemen;)
 
Originally posted by Spike


lol met dat gewicht doe ik mijn dumbbell rows mee :D
Jij ook al...

Maar idd zéér zeldzaam die gyms in Belgie/NL
 
Nou ook in Nederland zijn ze moeilijk te vinden hoor, In deze omgeving is alles tot 35 kg als je al geluk hebt.
 
Originally posted by Spike


lol met dat gewicht doe ik mijn dumbbell rows mee :D
Damn das veel! Maar ik denk bij dumbbell's altijd aan bicep oefeningen daarom vond ik het snel veel.. want bv. bicep curl met 55 kg, das heel wat.
 
Ik heb ooit ook eens van iemand gehoord dat het fitness-centrum waar diegene trainde dumbbells tot 20 KG had in verband met de verzekering, ik weet niet of dit klopt maar mischien hebben daarom zo weinig fitness-centra zware dumbbells (maar jah wat is zwaar..)
Gelukkig hebben ze in het fitness-centrum waar ik train dumbbells t/m 60 kg :banana:

gr rob
 
Originally posted by Murk

Damn das veel! Maar ik denk bij dumbbell's altijd aan bicep oefeningen daarom vond ik het snel veel.. want bv. bicep curl met 55 kg, das heel wat.
Dat is idd veel, meeste pros zitten rond dat getal met de DB curl.
 
Originally posted by Spike


lol met dat gewicht doe ik mijn dumbbell rows mee :D


mijn vorige gym (waar SQUAT traint) gaan de DB's tot 65kg :D en ook ongeveer diezelfde prijs...

zo'n gyms zijn een fortuin waard man! :D


Met dat gewicht doe ik me dumbbell rows ook, 12 reps maar dat zijn de zwaarste dumbbells bij mij op de sportschool.

Ik vind dumbbell rows 1 van de lekkerste oefeningen, wel klote nu maar zijn er geen andere manieren om toch een nog zwaarder te gaan?
 
Originally posted by Levrone@



Met dat gewicht doe ik me dumbbell rows ook, 12 reps maar dat zijn de zwaarste dumbbells bij mij op de sportschool.

Ik vind dumbbell rows 1 van de lekkerste oefeningen, wel klote nu maar zijn er geen andere manieren om toch een nog zwaarder te gaan?

Doe gewoon een superset dan heb je vast wel een iets lager gewicht nodig voor dumbbell rows ( die moet je dan als laatste doen) maar kun je toch vooruit blijven gaan.
 
Originally posted by Bram


Doe gewoon een superset dan heb je vast wel een iets lager gewicht nodig voor dumbbell rows ( die moet je dan als laatste doen) maar kun je toch vooruit blijven gaan.


thnx bro , had ik nog niet aan gedacht:D
 
Originally posted by Levrone@



Met dat gewicht doe ik me dumbbell rows ook
Ik geloof er eigenlijk niet veel van....


Maar je moet gewoon meer gecontroleerd bewegen ipv op en neer dan zal je zoveel niet meer aankunnen...
 
Originally posted by StillStrong

Ik geloof er eigenlijk niet veel van....


Maar je moet gewoon meer gecontroleerd bewegen ipv op en neer dan zal je zoveel niet meer aankunnen...


Wat is er moeilijk aan te geloven??


EN ik beweeg al gecontroleerd, en zeer goed.

Maar thnx anyway;)

Groet
Levrone@
 
Back
Naar boven