Fitness Seller

Ik ben een gelukkig man :D :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

22 Euro gvd! Ik betaal rond de 50€ :(
 
Bij ons hebben ze dumbbells tot ongeveer 55 of 60 kg. Maar over 2 weken of zo gaan ze de dumbbells van 40 kg en hoger weg doen... Stelletjes mafketels!!! Hij zie; toch niemand gebruikt die dingen. Jah maar ik was van plan ze nog wel ooit te gebruiken (in de verre toekomst :))...
 
Wegdoen?

koop ze dan over:D
investeren in de toekomst heet dat!

heb ook ooit een mooi shirt gekocht maar die was wel enkele maten te groot. Ach, ik ga toch groeien dacht ik dus ik koop m op d groei...ware het niet dat dat groeien niet echt opschiet:rolleyes: :(
 
ik betaal €21,55 en dumbbells gaan tot 60 kg :p
 
Ik betaal 30 euri en db's maximaal 60kg.en ik kan er "alles" trainen.
 
tja bij mij gaan de dumbbell tot 40 :( en ik heb er nog een gesloopt ook :( (met flyes, trok de 3e herhaling niet meer en liet ze pleuren), maar wel lekker hardcore daar! Ze gaan nieuwe dumbbells bestellen dus ik hoop ook wat hoger. Ff flink wat slijmen. Kep binnen een korte tijd 5 members binnen gehaald, dus daar mag best wat tegen over staan :D
 
Originally posted by CQ_Demolisher
Ik betaal 70 euro en heb DB's t/m 40..
:hair: :eek!:

Die dumbbells bestaan uit goud ofwat??
 
Originally posted by admin

Jij ook al...

Maar idd zéér zeldzaam die gyms in Belgie/NL

Hoezo? Je moet gewoon op zoek gaan naar óf een hardcore gym, of een gym die opgezet is door iemand die echt bekend is in bb of pl. Dan zit je zo met 60kg db's.
 
Op mijn vorige sportschool hadden ze ook dumbbells tot (ik geloof) zo'n 60-65 kg. Een echt hardcore-gym. Maar ja die is al een tijdje gesloten. Iets met handel in bepaalde middelen(wat zou dat nou zijn?) en gedonder met de belasting.

De reden waarom veel fitnesscentrums geen zware dumbbells hebben is om de bodybuilders buiten de deur te houden. Triest maar waar.
 
De reden waarom veel fitnesscentrums geen zware dumbbells hebben is om de bodybuilders buiten de deur te houden. Triest maar waar.

Heb inderdaad ook nooit anders geweten :barf:
 
Originally posted by maniac
De reden waarom veel fitnesscentrums geen zware dumbbells hebben is om de bodybuilders buiten de deur te houden. Triest maar waar.

Waarom zouden ze dat willen??
 
zodat al die omatjes en huisvrouwen niet afgeschrikt worden door bezwete afgetrainede gasten...
 
Plus dat de huisvrouwtjes meer geld in t laatje brengen, Gaan misschien wel elke dag om naderhand lekker bij te kletsen onder t genot van een kop koffie. Bovendien nemen ze vaak vriendinnen meer die ook overgewicht hebben en er wel een paar stepoefeningen voor over hebben om dat kwijt te raken.

BB'ers daarentegen trainen daar 3 a 4 x per week, drinken hun proteineshakie (al dan niet van huis) en gaan weer huiswaarts.

Terwijl de oude BB'ers van eind jaren 70 toch voor de fitnessrage gezorgd hebben....stank voor dank:mad:

Een kerel bij mij op de sportschool moest bij zijn vorige gym/fitnesscentra weg omdat hij....te groot was geworden:rolleyes:

Ik zei al tegen hem:''ah joh, zie t als een compliment";)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
Een kerel bij mij op de sportschool moest bij zijn vorige gym/fitnesscentra weg omdat hij....te groot was geworden:rolleyes:

Ik zei al tegen hem:''ah joh, zie t als een compliment";)

Ach gek?? MEen je dat? DAt zou es echt typisch zijn.. :rolleyes:

Kunnen fitnesscentra mensen uitsluiten voor zulke redenen??
 
ja serieus. Hij zocht toen dus een andere gym en is na uiteindelijk bij de mijne terechtgekomen.
idd heel triest maar t schrok de mensen blijkbaar af.
Hij is rond de 100 kilo en 1m80. Dus t valt op zich wel mee zou je zeggen:rolleyes:
Daarentegen kleed hij zich ook vrij degelijk. Geen singlets of iets dergelijks. in tegendeel, hij draagt altijd t zelfde, helemaal niets:D

nee, zonder gein, zo'n ruimzittend trui (je kent t wel zon gorillawear-trui) en een trainingsbroek.
Ik betrapte hem er laatst voor t eerst op dat hij zijn trui uitdeed en daaronder wel een singlet droeg en toen bleek wel dat hij echt groot en droog was. Zag er echt goed uit, maar om nu te zeggn dat hij gigantisch is..Groot voor mijn doen ja maar misschien dat ze t op die andere 'gym' anders zagen. Hij vertelde mij dat ze hem niet eens vriendelijk hebben uitgelegd waarom hij weg moest. t was gewoon een kwestie van oprotten. Denk zelf dat t ligt aan het feit dat hij gebruikte (ook al ontkent hij) maar zou een redenering kunnen zijn...:dunno:
 
100 kg en 1.80?? Lijkt mij wel freaky genoeg hoor... :D ;)
 
Volgens mij mag dat echt niet hoor! Dat is toch gewoon dicriminatie? Ik zou het vertikken om te gaan!
 
Back
Naar boven