Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Esperantisto
Da's lachen... vandaag was ik in de sportschool om een zakelijk akkefietje af te handelen. Helaas viel het in mijn nadeel uit (had schriftelijk aangegeven 17 juli weg te gaan).
Maar goed, het was 11 uur , de hele sportschool was leeg op 1 of 2 sporters na.. die ene was dus met een lateral pulldown bezig waar hij zich gewoon naar achter liet vallen om het gewicht omlaag te krijgen . Moest gelijk aan deze draad denken en gniffelen!
Ik heb het inmiddels ook al geprobeerd met piepschuim gewichten na te maken, helaas deze waren te zwaar
ROFLMAO! Avg, als je nep-AS spuit, kun je die nep-gewichten binnen notime omhoog krijgen!
Cool! Ik zal nog eens naar mijn oude werkgever (lab) gaan en daar wat spuitjes scoren en een steriele isotone glucoseoplossing maken! Werkt ook anabool, je insuline schiet ervan omhoogOriginally posted by Pump
moet je die nep-as dan wel middenin de sportschool spuiten he..?
Originally posted by bestoldschool
Doe alsof je een bokser of een ander gevaarlijk persoon bent en neem een 15 kilo dumbbell in je handen en begin "jabs" te geven voor de spiegel met de nodige geluiden totdat je schouder uit de kom schiet...
En dat doe ik altijd als op dat apparaat achter de loopband die leuke jongen zit .. Vlieg ik gelijk bij hem op schoot en als dat niet gebeurt, zet ik de loopband wat harder en zorg ik wel dat het alsnog gebeurt!Of nog beter: doe schijn uppercuts terwijl je op de lopende band aan het joggen bent en probeer er niet achterlijk uit te zien omdat je zowat je balans verliest.
Ja, doe dat .. Wie weet doe je er nog meer inspiratie voor echte hardcore BB op!