MuscleMeat

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!!

Users who are viewing this topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Waardering
1
Je bent pas hardcore als tijdens cardio een stijve hebt. En ja dat heb ik vaak. vet cool. :cool: Ben hardcore :p

sii

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2004
Waardering
0
Je bent pas hardcore als je handen in een gekromde (o-vorm) blijven staan van de barbells/dumbbells ipv de mast tussen de benen

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Waardering
839
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
jopiepoekie zei:
Je bent pas hardcore als tijdens cardio een stijve hebt. En ja dat heb ik vaak. vet cool. :cool: Ben hardcore :p

Cardio? - Als je echt harcore bent train je gewoon door en doe je geen cardio .. dan verlies je namelijk massa .. potverdomme! (of natuurlijk je shakie nemen he :D)

leGionellz

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2004
Waardering
1
echt hardcore ben je wanneer je je eigen oefeningen verzint. Bij mij een gast in de gym die dat dus doet en bij iedere oefening gebruikt ie zowat heel zijn lichaam. Werkelijk alle kanten zwabbert hij op wat natuurlijk ook gepaard moet gaan met het nodige geschreeuw.

Wat ook erg hardcore is is gewoon trainen in een spijkerbroek. Geeft net dat extra ruige effect..

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 sep 2003
Waardering
48
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Wat de neuk is hardcore? Klinkt te veel als een term die gebruikt wordt door jochies in getunede Honda Civics, you know the ones....

Ik train zwaar en leef gedisciplineerd. Ik ga erg ver om mijn doel te behalen en twijfel er geen seconde aan dat dat gaat lukken. Ik maak keuzes, stel mijn prioriteiten en aanvaard de consequenties. C'est ca.

Hardcore zegt me niets.

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Waardering
1
Tractortje zei:
Cardio? - Als je echt harcore bent train je gewoon door en doe je geen cardio .. dan verlies je namelijk massa .. potverdomme! (of natuurlijk je shakie nemen he :D)

:roflol:

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jul 2004
Waardering
407
Lengte
1m90
Massa
110kg
Je bent pas hardcore als je een 20 kilo schijf om je stijve kan schuiven zonder dat die er weer af valt. (die schijf dan he) :rolleyes:

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
2
wel een olympische halterschijf, he?

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
Waardering
0
Je bent pas hardcore als je spierpijn hebt in je onderrug de volgende dag na een paar setjes zwaar barbell curlen!

JimmyH

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 feb 2004
Waardering
0
je bent pas hardcore als je JimmyH heet :P

3kneedead

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2004
Waardering
0
Centaur zei:
Je bent pas hardcore als je een 20 kilo schijf om je stijve kan schuiven zonder dat die er weer af valt. (die schijf dan he) :rolleyes:

t-bar rows met je pik..dat is hardcore!!

Bovenaan