MuscleMeat

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Jordees
Ik train nu bijna 2 maand en heb de ultieme oplossing gevonden: baseball-caps. Leg de baseball-caps op je schouders met de klep naar beneden. Buig de klep in het gewenste formaat en huup-huup-barbatruc, je hebt schouders als voetballen en bovenarms als een pro. En natuurlijk wel een trui met lange mouwen aan he!!

en dan is het mooiste als je net in t-shirt of singlet je uit de naad hebt staan werken met dunne frikandellenarmpjes met die roze dumbbells om vervolgens zo de kleedkamer uit te lopen. zullen mooie blikken opleveren.

ook mooi is om een foto van een arnold of ronnie te bewerken in photoshop en jouw hoofd daarop te zetten. deze foto print je groot formaat uit en plant je in een mooie lijst. deze hang je in de sportschool waarna je een aantal vrienden laat bidden en knielen naar die foto. soort bedevaartsoord of totempaal.

en de echte hardcorebodybuilder kan ook niet zonder de gamma.
dus zet je bedje en andere huishoudelijk spul in de sportschool en doe alsof je thuis bent. hier hoort natuurlijk ook een persoonlijke brievenbus bij die uitpuilt van de fanmail. af en toe een dutje kan dan ook geen kwaad waarna je wakker word gebeld door jay cutler die vraagt wanneer je weer eens met hem komt trainen.

no no Jay, I can't exercise with you today, I have an appointment with ronnie at 12 o'çlock. what do you say?
yeah yeah, Ronnie Coleman. yes he paid a lot of money to train with me so I couldnt refuse.
but I will call you in the afternoon to make an appointment for later in the week. ah Jay, you don't have to cry.
We'll see each other later this week.
 
Laatst bewerkt:
Ik kick dit topic weer ff omhoog :D kijken of jullie nog wat hebben meegemaakt...

ik wel: Ga naar de gym om een beetje bewolkte dag, maar maak je haar en gezicht nat. dan lijkt het alsof je je uit de naad hebt gewerkt. hou een zonnebril op IN DE GYM, dan kan iedereen zien hoe stoer je bent. dan ga je naar het zware ijzer, de dumbbells. pak eentje niet te zwaar natuurlijk, doe een leather belt lekker strak om en doe dan dumbbell curls :D geloof het of niet, dit heb ik iemand zien doen... inclusief zonnebril en nat haar.
 
Op de TU zeker! :p
 
ik heb een keer onze sportschoolgek op de loopband gezien met:

-1 lange broek aan
-daar over heen een korte broek
-een trui aan
-daarover heen nog een trui met capachon die hij ook op had
-onder zijn capachon nog een handdoek over zijn kop gewikkeld

het was net zo'n islamitische vrouw waarvan je alleen de ogen mag zien!
 
Ja maar snap dat dan, zo gaat hij meer zweten en dan 'valt hij meer af' :D
 
Originally posted by bestoldschool
:
Maak de zin af: je bent echt hardcore als:


Als je tijdens het naaien plots erachter komt dat het tijd is voor je volgende maaltijd en je eraf klimt om je tonijn naar binnen te werken om vervolgens "rustig" de daad te vervolgen :D
 
Re: Re: Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!!

Originally posted by dandyman


Als je tijdens het naaien plots erachter komt dat het tijd is voor je volgende maaltijd en je eraf klimt om je tonijn naar binnen te werken om vervolgens "rustig" de daad te vervolgen :D

Of de tonijn op de slachtoffer smeren en aflikken? ^^
 
Re: Re: Re: Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!!

Originally posted by Vinny


Of de tonijn op de slachtoffer smeren en aflikken? ^^

kijk mensen, we hebben een echte hardcore bodybuilder in ons midden:D :thumbs:

haar idee?
 
hehhe, als je savonds zwetend in je bed ligt en niet kan slapen omdat je nog na ligt te trillen...
 
Niemand van de nieuwe leden hardcore? :(
 
idd, laat jullie ideeen over hardcore bodybuilder zijn maar eens los hier:):thumb:, blijft een leuke topic
 
Hijs je 50kilo voor dat je je workout gaat doen in een roze of tijgerstring onder je camo-joggingpak. Neem je maglite mee naar de gym en hang deze aan het plafond. Dan, op een onbewaakt moment op een drukke avond, zet je je maglite aan het plafond aan, drukt wat grote jongens aan de kant. Trek je camouflage joggingpak uit, en ga met een vertrokken bek in je string poses doen, omdat je 5weeks out of mr. O bent!
 
bestoldschool zei:
Ok jongens en meisjes.
Vertel eens: hoe weet je nou of iemand echt hardcore is??

Ik heb het volgende gemerkt:
Maak de zin af: je bent echt hardcore als:

Je tijdens het benchpressen zo geil wordt van je eigen borstspiertjes dat je ze een keiharde tit**** geeft..dit is natuurlijk alleen weggelegd voor de groot geschapen jongens onder ons (like Me) :D

Voor deze jongens heb ik dan ook een goede tip: Tijdens het squatten stop je sneaky de sluitringen in je zak, zodat je deze 's avonds over je genotsstaaf kunt schuiven,i.v.m een langere erectie en langdurige zaadlozing..
Vrij simpel en goedkoper dan een "Get Hard Cockring" uit de pabo maar wederom voor de liefhebber

Of als je tijdens het trainen van je biceps zo geil wordt van die dikke bal op je arm dat je besluit je een onbekende mede-bodybuilder een goede facial te geven terwijl hij net till failure gaat met 140kg bankdrukken.


Voor de dames; als je echt hardcore bent lever je je dildo in bij het leger des heils en koop je een lekkere harde barbell..
But don't try this at home, only in the gym :D
 
bestoldschool zei:
Ok jongens en meisjes.
Vertel eens: hoe weet je nou of iemand echt hardcore is??

Ik heb het volgende gemerkt:
Maak de zin af: je bent echt hardcore als:


je 300kg op de bar steekt om de benchen, 2 spotters vraagt, om ze dan lekker zelf die 300 te laten liften terwijl je daar wat ligt te faken :D
 
De echte hardcore bodybuilder springt bij het optrekken en gebruikt straps wanneer hij zijn onderarmen moet trainen :D.

(ik moet trouwens bekennen dat ik een van die mensen ben, die andere bodybuilders vaak lastig vallen met vragen over oefeningen e.d.. Dit doe ik echter alleen als ik zie dat ze klaar zijn met de oefening.)
 
ik vind het grappig dat jullie hier over praten, maar jullie missen ook de jongens die zo proberen te squatten, armen en borsten trainen verder, maar niet de bedoeling hebben arrogant of zoiets dergelijks over te komen

ik trainde ook behoorlijk fout, maar ik vind het lullig om te beseffen dat er wellicht ''echte'' bodybuilders waren die over me lachten en me een loser vonden
 
CQ_Demolisher zei:
ik vind het grappig dat jullie hier over praten, maar jullie missen ook de jongens die zo proberen te squatten, armen en borsten trainen verder, maar niet de bedoeling hebben arrogant of zoiets dergelijks over te komen

ik trainde ook behoorlijk fout, maar ik vind het lullig om te beseffen dat er wellicht ''echte'' bodybuilders waren die over me lachten en me een loser vonden

Ik denk dat je dit topic te serieus neemt, veel van de hier beschreven zaken zijn nogal overdreven evenals de reacties hierop. Ik bedoel, ik squat ook niet tot mijn kuiten, so what...Ik heb er echt schijt aan wat anderen van mijn manier van trainen vinden, zolang het werkt :eyebrow: .

Maar zowiezo, je zal altijd mensen hebben die negatief over andere mensen oordelen. Een dergelijk topic aanmaken, zorgt er alleen maar voor dat deze uitspraken en gedachtes geuit kunnen worden.

En wat de arrogantie betreft, heb je natuurlijk ook gelijk. Maar je moet niet vergeten dat veel van die vroege bodybuilders zich geintimideerd voelen door de wat meer ervaren bodybuilders, dus je krijgt dan al snel een blik die op arrogantie lijkt (is instinctief).
 
idd denk dit eigenlijk ook wel van dat fout trainen... , maarkom, ik maak altijd dat ik een spuit of twee in men zakken heb en dan ga ik men buikspieren trainen aan dat ding in de lucht, dan vallen ze er altijd uit...
 
DumphuiZ zei:
Ik denk dat je dit topic te serieus neemt, veel van de hier beschreven zaken zijn nogal overdreven evenals de reacties hierop. Ik bedoel, ik squat ook niet tot mijn kuiten, so what...Ik heb er echt schijt aan wat anderen van mijn manier van trainen vinden, zolang het werkt :eyebrow: .

Maar zowiezo, je zal altijd mensen hebben die negatief over andere mensen oordelen. Een dergelijk topic aanmaken, zorgt er alleen maar voor dat deze uitspraken en gedachtes geuit kunnen worden.

En wat de arrogantie betreft, heb je natuurlijk ook gelijk. Maar je moet niet vergeten dat veel van die vroege bodybuilders zich geintimideerd voelen door de wat meer ervaren bodybuilders, dus je krijgt dan al snel een blik die op arrogantie lijkt (is instinctief).
toen ik was geintimideerd was, was ik niet arrogant~
 
alleen een echte hardcore bodybuilder zou dat durven toe te geven:D
 
Back
Naar boven