XXL Nutrition

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Ok jongens en meisjes.
Vertel eens: hoe weet je nou of iemand echt hardcore is??

Ik heb het volgende gemerkt:
Maak de zin af: je bent echt hardcore als:

  1. je alleen borst en armen elke dag komt trainen
  2. je hoeft niet echt te trainen, gewoon rondlopen in de sportschool met je buik ingetrokken en je adem inhouden voor de illusie van een grote borst en ILS (invisible lats syndroom)
  3. zet zoveel mogelijk gewicht op de stang als je gaat squatten, zodat iedereen je in de gaten heeft, begin je knieen goed in te zwachtelen, doe je riem om op het laatste gaatje, zodat je al rood begint aan te lopen aangezien je de riem voor bovenstaande expres een maatje te klein had gekocht, vervolgens ga je met luid gekreun onder de stang staan, tilt hem op met gebibber en gebeef om het spektakel te beginnen en tegelijkertijd te beeindigen met een bewegingsuitslag van 5 cm.
    Vergeet niet met luid gekreun de stang weer terug te smijten.
    Gauw je vinger discreet achter in je strot stoppen om over te geven zodat iedereen nu echt zeker weet dat je hardcore bent!!
    [/list=1]

    Hadden anderen nog andere ideeen hoe ik me nog meer kan vertonen in de sportschool?
    Ik draag mijn pols straps al de hele dag en strap me aan alles wat ik zie vast: de bushalte, boodschappenwagentje/mandje, potten en pannen bij het koken van mijn chickenbreasts, mijn stuur (fiets en auto) de smithmachine, de stang voor squatten, bankdrukken, zelfs mijn nieuwe oefening op de Swiss ball trekt veel aandacht sinds ik me aan de bal heb gestrapt, dus die tips hoeven jullie me niet meer te geven.
 
LOL... :D

ben ik blij dat ik geen hardcore ben.. :P
 
ik vind em leuk! :lol:
 
Dan train ik dus echt wel hardcore, he....:rolleyes: :D
 
Ik draag mijn pols straps al de hele dag en strap me aan alles wat ik zie vast: de bushalte, boodschappenwagentje/mandje, potten en pannen bij het koken van mijn chickenbreasts, mijn stuur (fiets en auto) de smithmachine, de stang voor squatten, bankdrukken, zelfs mijn nieuwe oefening op de Swiss ball trekt veel aandacht sinds ik me aan de bal heb gestrapt


wahaha, ik zie het al voor me :D :D
 
KaLe en ecto hebben ook de sfeer te pakken!!
Hebben jullie geen tips om hardcore te zijn??

Bij de lat pulldown: wat je ook doet, buig vooral je armen niet!!
Leun zover naar achteren totdat je horizontaal bent met de grond.
Maak je niet druk wat anderen ervan zeggen, ze doen het allemaal fout en zijn alleen maar jaloers.

Wat je ook doet gebruik NOOIT full range of motion, vooral bij biceps oefeningen. Full range of motion vermindert het gewicht wat je kunt tillen en vergeet niet je ellebogen op en neer te zwaaien.

Als je naar de kleedkamer gaat om te verkleden, doe eerst je shirt uit, loop vervolgens door de sportschool naar de bali om te vragen of ze alvast je powershake klaar kunnen maken of iets dergelijks om vervolgens weer door de sportschool terug te lopen naar de kleedkamer (focus nu in het bijzonder op ILS)

Praat luidkeels over je beste vrienden Nasser, Shawn en Ronnie over wat ze je hebben verteld en het programma wat ze voor je hebben gemaakt.

Doe een setje, praat vervolgens voor 15 minuten om te herstellen alvorens te volgende set te doen. Herhaal nog 2 maal
 
Whahahaha :)
als je dit zo leest herken je er toch wel wat wannabee's in :)

de stoere pubertjes uit de gym :banana:
 
ga naar de cardio afdeling. Zoek 2 mooie chicks uit en vraag aan beide of ieder van hun aan het uiteinde van de olympische halterstang willen zitten die op het squatrack ligt. En nu squatten! :D

Wedden dat mensen hun ogen uitkijken.... :D :rolleyes:
 
ja maar vergeet nou niet om aan beide een setje pols straps te geven zodat zij zich ook vast kunnen strappen aan de bar?
Je kunt toch niet hardcore zijn en de dames met wie je traint zijn geen hardcore?? Kom nou toch jongen!! [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik 's avond in mijn bed lig, bind ik de straps aan iets anders vast, onder de dekens. Is dat ook hardcore :D :D


Ook hardcore: je eigenste homegym bij je bed, zodat je in je slaap nog gaan bankdrukken (toch f*king? :D )
 
Tips:
Trek 5 truien over elkaar aan.
Dan lijk je groter .

Als je als laatste hebt getraind hang dan 310 kg op de bank.
Lijkt net of je hiermee getraind hebt. Alleen minder leuk voor degene die het moet opruimen.

Gr.

Ron-T
 
Originally posted by oldy
Als ik 's avond in mijn bed lig, bind ik de straps aan iets anders vast, onder de dekens. Is dat ook hardcore :D :D


Ook hardcore: je eigenste homegym bij je bed, zodat je in je slaap nog gaan bankdrukken (toch f*king? :D )

hehe, zo is 't :thumb:
 
Originally posted by KaLe
ik vind em leuk! :lol:
Me two ;)

En vergeet niet die gasten die met eengigagewicht bicepscurls staan te doen, waarbij ze flink inzetten met de schouder en heel hun romp achteroverzwaaien om het geval omhoog te krijgen ... Laat mij dan maar lekker eerst in mijn rugtraining mijn biceps alvast goed afbeulen en dan zeer strict, ellebogen in de zij, met gewichtjes van 5 kg trainen. Dat vind ik heel wat meer hardcore :D
 
Je kan het eigenlijk heel simpel stellen: Alles wat bedoeld is om puur show te maken is wannabe hardcore
Alles wat bedoeld is om louter functioneel voor jezelf vooruit te komen is hardcore. Dat is mijn defenitie iig.

Je kan bv. veel lawaai maken tijdens een set om 2 redenen; aandacht trekken om de stoerste hardcore bb van de gym te zijn of: om jezelf op te fokken voor een zware set zodat je alles geeft.


2 keer hetzelfde maar er is een verschil. Daarom begreep ik deze thread in begin niet echt.
 
Jaaaaaaa, ik ben hardcore met 5kg biceps curls! :D :D :D

En met mijn kreunen en steunen om 35 kg omhoog te krijgen aan de latpully, want nu, 2 dagen later, verga ik nog van de rugspierpijn (en ja, ik boog mijn armen, en nee, ik lag niet horizontaal :p)
 
Vergeet je blender niet mee te nemen naar de gym, zodat je je op jou afgestelde dieet direct na je trainen kan nemen, en zo ook anderen kan laten zien wat voor GIGA MEGA shake jij neemt!

oh ja en draag een lekker strak broekkie met een enorme tok, dan denken ze ook dat je met hardcore penile fitness bezig bent

:p
 
Originally posted by bestoldschool
KaLe en ecto hebben ook de sfeer te pakken!!
Hebben jullie geen tips om hardcore te zijn??

Bij de lat pulldown: wat je ook doet, buig vooral je armen niet!!
Leun zover naar achteren totdat je horizontaal bent met de grond.
Maak je niet druk wat anderen ervan zeggen, ze doen het allemaal fout en zijn alleen maar jaloers.

Wat je ook doet gebruik NOOIT full range of motion, vooral bij biceps oefeningen. Full range of motion vermindert het gewicht wat je kunt tillen en vergeet niet je ellebogen op en neer te zwaaien.

Als je naar de kleedkamer gaat om te verkleden, doe eerst je shirt uit, loop vervolgens door de sportschool naar de bali om te vragen of ze alvast je powershake klaar kunnen maken of iets dergelijks om vervolgens weer door de sportschool terug te lopen naar de kleedkamer (focus nu in het bijzonder op ILS)

Praat luidkeels over je beste vrienden Nasser, Shawn en Ronnie over wat ze je hebben verteld en het programma wat ze voor je hebben gemaakt.

Doe een setje, praat vervolgens voor 15 minuten om te herstellen alvorens te volgende set te doen. Herhaal nog 2 maal


Ok,ok.......ik heb de boodschap doorgekregen ik zal voortaan zachter praten over Nasser, Shawn en Ronnie :thumb:
 
Back
Naar boven