AndroidHealthClinic

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een hoop tips zijn er toch.
Ik ga meteen ff een paar truien aan doen en ff nepgewichtjes maken met 20 kg erop voor me bicepstraining. Kan ik het langer volhouden en nog meer geluid produceren. :D
 
Da's lachen... vandaag was ik in de sportschool om een zakelijk akkefietje af te handelen. Helaas viel het in mijn nadeel uit (had schriftelijk aangegeven 17 juli weg te gaan).
Maar goed, het was 11 uur , de hele sportschool was leeg op 1 of 2 sporters na.. die ene was dus met een lateral pulldown bezig waar hij zich gewoon naar achter liet vallen om het gewicht omlaag te krijgen ;). Moest gelijk aan deze draad denken en gniffelen!
 
Originally posted by Esperantisto
Da's lachen... vandaag was ik in de sportschool om een zakelijk akkefietje af te handelen. Helaas viel het in mijn nadeel uit (had schriftelijk aangegeven 17 juli weg te gaan).
Maar goed, het was 11 uur , de hele sportschool was leeg op 1 of 2 sporters na.. die ene was dus met een lateral pulldown bezig waar hij zich gewoon naar achter liet vallen om het gewicht omlaag te krijgen ;). Moest gelijk aan deze draad denken en gniffelen!

Ik snap niet waarom je dat leuk vond...die gast traint tenminste hardcore... :p
 
Kan ik eindelijk 50 kg doen met de lat pulley .. Gewoon aan gaan hangen met kont van de bank :D
 
aloha

hardcore to da bone hahahahahahhaahahahaha:D :D :D
als de grootste van de school klaar is met de bench press ,vragen of hij de gewichten laat hangen, zodat jij er je opwarm zetje me kan doen:o .
EN LATEN WE DE PUSH UP BH NIET VERGETEN ,
m,ischien een goede stack bij die truien:D
doeiiiiiieeeeeeeeee
 
Heel goed jongens en meisjes!!
Ik zie dat jullie goed loskomen nu.

Vergeet echter niet: schreeuwen bij tellen!!
Begin te schreeuwen en te tellen bij 9 i.p.v bij 1 en ga zo door naar 18.

Weten jullie dat je ook een paar 5 kilo schijfjes kunt verstoppen tussen 2 schijven van 20 kilo??
Dat doe ik altijd bij leg press, ik moet dan wel eerst al de 20 kilo schijven bij elke machine weggehaald hebben en het naar de leg press gesleurd hebben zodat iedereen het ziet en ze dan allemaal op de niet bewegende onderdelen van de leg press plaatsen wat gebruikt wordt om de gewichten op te slaan en de 5 kilo schijfjes tussen de 20 kilo schijven verstoppen voor een dramatisch effect.
Maar ja dat doe ik en ik ben Hardcore!! Ik weet niet hoe het zit met jullie....

Waarom wordt ILS trouwens alleen gezien bij de hele dunne of hele dikke mensen??

Gebruik geen deodorant: door slecht te ruiken denken anderen dat je errrrrug hard traint!!
 
Sorry, maar ik moet echt even ingrijpen. Nasser, Shawn en Ronny belden me (zoals gewoonlijk) en vroegen of ik jullie wilde verzoeken niet langer misbruik te maken van een fictieve vriendschap met hen als hardcore-BB'er-excuus. Beschamend!!!
 
LOL, dit wordt steeds beter! Ik heb heel gisterenavond besteed aan het namaken van de gewichten uit onze sportschool in piepschuim, precies met verf etc zodat ze net echt lijken .. Heb er een paar in mijn tas gestopt en ga nu mijn schouders doen. Frontraises met 2x20kg, niemand die het opvalt dat het niet echt is! :rolleyes:
 
Net terug van de sportschool, en een BEKIJKS dat ik had met die nieuwe gewichten joh! Ik kan het iedereen aanraden! Mike, it's amazing! :D
 
Ik heb het inmiddels ook al geprobeerd met piepschuim gewichten na te maken, helaas deze waren te zwaar :(

Iemand nog een tip om van lichtere middelen gewichten te maken? Anders kan ik mijn hardcore training niet vol houden. :D
 
Ik heb het inmiddels ook al geprobeerd met piepschuim gewichten na te maken, helaas deze waren te zwaar

moet je opblaasbare gewichten gebruiken man, gebruik ik ook altijd. :D
 
ROFLMAO! Avg, als je nep-AS spuit, kun je die nep-gewichten binnen notime omhoog krijgen!
 
ROFLMAO! Avg, als je nep-AS spuit, kun je die nep-gewichten binnen notime omhoog krijgen!

moet je die nep-as dan wel middenin de sportschool spuiten he..?
 
Er is een jongen bij ons in de sportschool die wel mijn grote voorbeeld was om hardcore te trainen.
Hij komt altijd in de sportschool in camouflage/militaire kleurtjes kleding en zijn camouflage pet achterstevoren natuurlijk of soms een camouflage hoofddoek en hij weegt misschien een zware 50-55 kilo.

Komt altijd luidruchtig binnen, onderbreekt iedereen bij het trainen om luidruchtig gedag te zeggen en stopt onderweg naar de kleedkamer om praatjes te houden ook al ben je midden in je set bezig.
Zelfs van degenen die in het midden van een zware set zijn verwacht hij een vriendelijk "Goedenavond" of een hand of schouderklop o.i.d.
Als jij zijn hand niet schudt of even naar hem gromt om hem te laten weten dat jij hem hebt gezien, dan zal hij je wel laten weten dat hij er is, door even vriendelijk je zware gewicht naar beneden te drukken (bij wijze van grapje, maar hij drukt het echt naar beneden als jij zit te vechten met je 6e rep)

Ongeveer een half uur later komt hij eindelijk uit de kleedkamer en begint zijn workout.
Je herkent hem altijd door zijn hele grote squat riem (misschien is het een normale squat riem maar door zijn 50 kilo lijkt het wel erg breed en groot), hij heeft heel erg last van ILS zodat het lijkt alsof hij een extra paar schouders en traps heeft.
Hij doet altijd dezelfde workout, welke begint met de 5cm-8 schijven per kant leg press waar hij zichzelf doorheen schreeuwt.

Hij heeft een paar vreemde gewoontes dat hem onderscheidt:
Hij draagt dus altijd een massieve stopwatch om zijn nek en timed zichzelf dus tijdens deze gruwelijke sets.
De stopwatch schijnt hem echter niet genoeg te motiveren.
Jammer genoeg praat de stopwatch niet dus hij praat voor de stopwatch of voor zijn onzichtbare trainingspartner of wie dan ook... Je weet wie ik bedoel als je hem ziet/hoort.
Hij schreeuwt en kreunt niet alleen in afgrijzen, maar hij motiveert zichzelf erbij (het is leuker om het in het engels te zetten want iedereen hier op het eiland praat engels, dus ik zal precies neerzetten wat hij allemaal zegt/schreeuwt/kreunt):

... C'MON, C'MON, C'MON, C'MON!!! FASTER!! PUSHITPUSHITPUSHITPUSHIT!!!!! YOU CAN DOOOOOOOOOOOO IIIIIIIIIIIIIT!!!!!!! UUUUUUUGHHHHHH!!!!

Was hij maar net zo hip en cool als die anderen die er rondlopen:
gebruik de liggende legcurl als een op je buik liggende biceps curl machine waarbij je hoofd dus aan de andere kant ligt als bij een leg curl.

Doe alsof je een bokser of een ander gevaarlijk persoon bent en neem een 15 kilo dumbbell in je handen en begin "jabs" te geven voor de spiegel met de nodige geluiden totdat je schouder uit de kom schiet...
Of nog beter: doe schijn uppercuts terwijl je op de lopende band aan het joggen bent en probeer er niet achterlijk uit te zien omdat je zowat je balans verliest.


Ik ga snel weer naar de sportschool :)
 
Originally posted by Pump


moet je die nep-as dan wel middenin de sportschool spuiten he..?
Cool! Ik zal nog eens naar mijn oude werkgever (lab) gaan en daar wat spuitjes scoren en een steriele isotone glucoseoplossing maken! Werkt ook anabool, je insuline schiet ervan omhoog :D
 
LOL @ dat hele verhaal, ben alleen wel ff (serieus intermezzo) benieuwd wie of wat ILS is :)

Originally posted by bestoldschool
Doe alsof je een bokser of een ander gevaarlijk persoon bent en neem een 15 kilo dumbbell in je handen en begin "jabs" te geven voor de spiegel met de nodige geluiden totdat je schouder uit de kom schiet...

Dat doe ik elke dag!

Of nog beter: doe schijn uppercuts terwijl je op de lopende band aan het joggen bent en probeer er niet achterlijk uit te zien omdat je zowat je balans verliest.
En dat doe ik altijd als op dat apparaat achter de loopband die leuke jongen zit .. Vlieg ik gelijk bij hem op schoot en als dat niet gebeurt, zet ik de loopband wat harder en zorg ik wel dat het alsnog gebeurt! :D

Ik ga snel weer naar de sportschool :)
Ja, doe dat .. Wie weet doe je er nog meer inspiratie voor echte hardcore BB op!
 
Back
Naar boven